/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Langsom PC
Fra : Krummen
Vist : 1091 gange
500 point
Dato : 02-07-09 17:51

Min PC er blevet dræbende langsom. Jeg har scannet for virus og spyware men fandt ikke noget alarmerende. Hvad kan jeg gøre ved det?? Jeg falder i søvn, når den kører så langsomt. Skal jeg f.eks. scrolle, er der ingen reaktion de første 3 - 4 sek, hvorefter det hele kommer på een gang. Den er ligeledes ekstrem længe om at åbne diverse links.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 18:02

Du skal sikkert ha ryddet op i midlertidige filerreg.dat.base mm. Til det skal du bruge fx denne her: http://www.intowindows.com/optimize-windows-with-power-tools-lite/ der hedder Power Tools Lite og er gratis + denne CCleaner: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ som også er gratis

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 18:04

Citat
filerreg.dat.base mm
Midlertidige internet-filer, registreringsdatabasen mm.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-07-09 18:07

Kanon...det prøver jeg - er vild med det der er gratis Skal lige have mine frikadeller først... IBB

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-07-09 18:45

Tjaeee hvis noget er for godt til at være sandt, så er det nok rigtigt. Det første link du anbefalede scannede fint og fandt 1 mio fejl, men da den skulle reparere dem ville den pludselig ha' penge. og så der det ligesom ikke rigtig gratis....VEL heller?? Det er set før. Jeg troede du havde testet det.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 19:24

Hej igen.

Så har du hentet et forkert program. Det du skal hente hedder Power Tools Lite og det ER gratis. Prøv lige igen min ven .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 19:26

Jeg glemt at skrive, at du skal lidt ned på siden under de 2 billeder af programmet (bl.a af de to gutter, der pudser skærm) Under disse står der Download Power Tools Lite.

Held med det

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 19:31

Ved install. af CCleaner, skal du passe på med ikke at installere Yahuu Toolbar. Der skal du rive benet af fluen nederst, hvor du bliver spurgt om startikoner på skrivebord mm.

Og JOW - jeg har testet og bruger Power Tools Lite

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-07-09 19:41

Okay...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-07-09 20:08

Glem det Heller....... Når den har scannet skal man registrere og så kommer der besked om at betale. Så det er altså IKKE gratis

Citat
Protect your PC and your privacy against internet threats with SpyErazer Net Protection for only 29,95€ 19,95€ - FREE updates and support included
Secure and save your valuable files with e-Backup for only 29,95€ 12,95€ - Feel safe, knowing sensitive data is safely archived on Hard Disk, CD or DVD.

Select Payment Method All funds are in Euro

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-07-09 20:12

Og det var dette Power Tools Lite jeg hentede og der stod det var gratis. Jeg har set det så tit, at disse skvadderhoveder fortæller at det er gratis..

Det eneste der er gratis er en scanning, hvor de - mærkligt nok ik??? ALTID finder en hulens masse fejl. Når man så er træt af dem og vil slette dem via kontrolpanelet, skal man fandme svare 100 gange på om man nu mener det. Så nu gider jeg ikek forsøge mere.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 20:15

Det er da ganske utroligt, for der står at programmet er gratis. Og du SKAL downloade på den BLÅ download, når du har klikket første gang. IKKE den grønne Download Now. Nu har jeg lige gjort det selv igen. Og det verker og er GRATIS.

Du SKAL IKKE køre testen fra nettet .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 20:19

OK - det er noget "pis" jeg har linket til dig. her er den rigtige:
http://www.pctools.com/registry-mechanic/?ref=googleA&gclid=COG99LnVt5sCFUQA4woduDZxDA

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 20:21

Det går helt i kage for mig. Glem lige Power T.L. et øjeblik og koncentrer dig om CCleaner (over mig selv)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 20:24
Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 02-07-09 20:33

hej Krummen,

prøv dette Microsoft program, det er med garanti helt gratis og mange gange særdeles
effektivt.

http://onecare.live.com/site/da-dk/default.htm

Hilsen

MB

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 20:37

Og jeg er virkelig ked af, at jeg dæleme ikke kunne finde det rigtige link i første huk. Det må være varmen. Men det sidste er altså godt nok, også det med CCleaner.

For at det ikke skal være løvn, er der altså et program mere, som du kan bruge til rensning. Det er GRATIS og her er linket, afprøvet og jeg bruger det selv.
http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html

(Du kan se mit tip på Kandu her: http://www.kandu.dk/tip19826.aspx)

Og nu skal jeg nok stoppe med at "spamme" dig. Men de 3 programmer er ski gode og kan faktisk ikke undværes, hvis man er meget på nettet eller prøver mange forsk. programmer.

Mvh

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-07-09 21:14

LOOOL jeg føler ikke du spammer...... du er vel som os andre bareramt af varmen. Nu har jeg lige kørt PT Lite og skal se om det har hjulpet.. Jeg kører med Avast antivirus.... kan det give konflikter, at der er f.eks. PT Lite på maskinen??

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 21:19

Tak for tilliden .

Jeg er sikker på, at der ikke vil komme konflikter med dit antivirusprogram.

Og så synes jeg , at du også skal hente de 2 andre programmer, for de supplerer hinanden glimrende. Altså alle 3. Så får du ryddet helt op i alskens "affald"

Mvh (Det er stadig nok varmen)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-07-09 21:24

Programmet fra dit tip har jeg køre og det samlede resultat er en klar forbedring. Dog synes jeg stadig at "avislæsningen" er langspm. Men de møgblade har jo osse lavet deres sider om, så de for det første er noget værre roderi og så downloader de en hulens masse billeder med det samme. Det var bedre, hvis det først skete, når man besluttede hvad man ville læse.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 21:29

Det lyder godt. Bortset fra det med aviserne. Men nogen gange er det jo sådan, at nogle hjemmesider er noget sløve. For, som du selv skriver, er der alt det medfølgende halløj (billeder, reklamer mm.), der følger med i "købet" .

Men endnu engang - prøv lige de 2 andre programmer også. Jeg bruger som sagt dem alle 3, næsten efter hvert besøg på nettet

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-07-09 21:43

Nu er jeg øm i røven af at sidde her og gider ikke mere. Jeg lader den lige stå åben lidt endnu. Måske kommer der flere guldkorn. Foreløbig tak Heller.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 21:44

Helt fint

Ha en god nat

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-09 22:45

Fra download siden.
http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/PowerTools-Lite.shtml

Category: Macecraft Software | More programs
>>>>>>>> License / Price: Freeware / FREE <<<<<<<<<<<<<<<
4.1 MB / Windows All
May 15th, 2009, 14:20 GMT
C: \ Tweak \ System Tweak

Har man først hentet den forkerte, er der nok ikke meget at gøre.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 23:11

Hej Eyvind

Krummen har fundet PTL det rigtige sted (efter flere bommerter fra min side )
Citat
Nu har jeg lige kørt PT Lite og skal se om det har hjulpet
Bare så du ved det .

Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-09 23:13

Og jeg har lige hentet og kørt programmet...............den fik dog ikke lov til at røre min Avast.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 23:15

Ville det det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-09 23:20

Ja - den spugte pænt om den måtte lave noget ved Avast, og at det måske ikke var så godt.
Så det fik den ikke lov til.
Jeg havde dog først lavet en partitionsbackup på en lille ekstern harddisk, for at sikre mig.
Også fordi det snart er tid for at hente servicepack 2 til Vista. Man ved jo aldrig.........

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 23:27

Nå da. Jeg troede sørme ikke, at de gode oprydningsprogrammer ville ændre på ens AV-program. (Jeg bruger XP og Norman - og der er ingen problemer eller ?) Men Krummen skal nok holde sig fra PTL, hvis det er Vista, han kører .

Men jeg tror, at Krummen har kørt den her: http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html
fra mit tip. Det er forøvrigt meget grundigt. Ku du lige prøve det også ?
Og så gi en melding

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-09 23:33

Næ tak den koster jo penge.................................. men free download.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-07-09 23:57

Det her: http://download.cnet.com/Advanced-SystemCare-Free/3000-2086_4-10407614.html?part=dl-6271865&subj=dl&tag=button har jeg skisme da hentet, installeret og det kører gratis . Nu fatter jeg snart ik en ski .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-07-09 00:10

http://download.cnet.com/Advanced-SystemCare-Free/3000-2086_4-10407614.html?part=dl-6271865&subj=dl&tag=button

Nu har jeg splitte-mine-bramsejl lige startet programmet. Der var så en update. Jeg downloadede Free Update. Installerede igen. Startede programmet igen. Det kørte fint. Fandt et par småproblemer. Rensede og det var så det. Og det KOSTEDE ikke en ski .

Så hvordan du får det program til at koste noget, er til at få af .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-07-09 00:16

Jeg kører ikke Vista, men XP og den her http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html
er gratis. Har kørt den og den virker fint

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-07-09 00:25

Hej Krummen

Det er til at blive helt religiøs af det her. Men gud-ske-lov at Advanced mm kører problemfrit (og garanteret gratis?) hos dig . For ham Eyvind var godt nok ude på, at gi mig .

Så skal du bare lige bruge CCleaner også . Plus at du måske skal køre en diskdefragmentering i morgen, altså.

Men vældig godt at se fra dig igen, selv om det er sent .

God natter .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-07-09 00:31

Jeg skrev lige "garanteret gratis" igen til ære for Eyvind

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-09 04:19

Mange gode forslag om opryding, men problemt med aviserne løses først når Krummen går over til at bruge Firefox browseren:
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
og så får installeret tilføjelsen FlashBlock:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/433
altsammen 100% gratis, og nu er der ikke nogen blinkende reklamer og videoer som indlæses, før brugere klikker på dem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-09 09:32

OK så -

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-07-09 20:40

Hej Heller.

Som skrevet i går, så har det øget den generelle hastighed på min PC efter jeg kørte de anviste programmer. Nu er der kun et problem tlbage som jeg ikke fatter en brik af og det er at det program som jeg bruger til mails (G-mail) er dræbende langsomt.

Hvis jeg åbner en mail tar det uhyggelig lang tid før den kan læses - hvis jeg vil besvare en mail, kan der gå op til 30 - 45 sek. før jeg kan flytte courseren fra adressefeltet til skrivefeltet. At scrolle er næsten umuligt. Jeg prøvede at skifte mus (et desperat forsøg hehe ), men det hjalp ikke....så nu står jeg og aner ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg kan selvfølgelig skifte til et andet program, men det kan da ikke være rigtigt...Der må da være en fejl, som kan rettes. Nogen gode forslag????

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-07-09 20:58

Citat
så nu står jeg og aner ikke hvad jeg skal gøre.
For det første skal du sætte dig ned . For det andet, så sidder jeg her og aner heller ikke, hvad du skal gøre .

Det 3. Har du mange programmer åbnet samtidig med, at du åbner mails?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-09 21:29

Citat
Nu er der kun et problem tlbage som jeg ikke fatter en brik af og det er at det program som jeg bruger til mails
det er altså "meget nemt" at hjælpe med alle de oplysninger om programmet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-09 21:32

Citat
(G-mail)
det er sikkert Google som lige skal have din computer analyseret, de er jo kendt for at snage (men det gør de andre måske også)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-07-09 21:50

Hej ovn.

Har du aldrig lært, at det er meget uartigt at række tunge efter andre mennesker ?

Og gmail kører normalt temmelig godt. (Også selv om google siges at snage ) Jeg har 2 mail-konti der , som begge er hurtige at åbne .

Så - kære ven - kom med en ordentlig løsning (hvis du da kan )

Mvh

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 00:04

Citat
det er altså "meget nemt" at hjælpe med alle de oplysninger om programmet
Altså ovn....du plejer da ellers at være kvik nok...Jeg skrev jo at det var G-mail....det er vel det som svarer til Outlook... nærmere kan jeg vist ikke komme det.

Det undrer osse mig, at det pludselig er så langsomt. Det har kørt i et par år - vil jeg tro - uden problemer

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-07-09 00:10

Citat
Har du mange programmer åbnet samtidig med, at du åbner mails?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-09 00:13

Gmail kan "køres" på 2 måder.

1. I et mailprogram som thunderbird / Outlook / Outlook Expres / windows mail og mange andre.

2. Via en browser som Internet Explorer / Firefox / Opera / og mange andre.

Et antivirus program kan sløve

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 10:57

Citat
1. I et mailprogram som thunderbird / Outlook / Outlook Expres / windows mail og mange andre.

2. Via en browser som Internet Explorer / Firefox / Opera / og mange andre

Øhhhh OG......????

Muligt at et virusprogram kan sløve, men da denne langsommelighed på mailprogrammet er opstået for nylig, burde det ikke have noget med Avast at gøre, som har været på maskinen længe.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-09 11:12

Citat
Jeg skrev jo at det var G-mail....det er vel det som svarer til Outlook...

Nej - gmail er en mailudbyder.
Outlook er et mailprogram som kan håndtere eks. gmail.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 16:22

Hmmmmm Fatter ikke en bønne Er vant til at det bare virker LOOOOL

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-07-09 16:34

Lav en test, nemlig ved at oprette en gmail til for at se, om den er lige så langsom. . Hvis den er, kan du bare annullere den igen . Det er sgu da et forsøg værd!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-07-09 12:29

Hellers hurtigere adgang til Advanced System Care Free. Det kører bare derud af

http://programmer.downloadcentral.dk/?AdvancedSystemCareFree/Tweaks-Tunes/Diverse/3158

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-07-09 13:56

Har det hjulpet på din gmail ?

Mvh fra Heller

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-07-09 14:04

Citat
For at det ikke skal være løvn, er der altså et program mere, som du kan bruge til rensning. Det er GRATIS og her er linket, afprøvet og jeg bruger det selv.
http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html
Dette citat er fra d. 2/7 . Hvorfor hulen hentede du det ikke dengang ? Da skulle det bare hentes et andet sted. Men det er skisme godt, at du endelig har fået gang i din gmail .

Mvh fra Heller

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-07-09 21:42

Nej.....mit mailprogram er stadig mere end langsomt Men jeg har heller ikke gjort noget. Venter på experthjælp. Det program du skrev om http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html har jeg kørt og det virker fint....bare ikke på mailprogrammet

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-07-09 22:01
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-07-09 22:04

Jeg glemmer som regel et eller andet .

Citat
Ved install. af CCleaner, skal du passe på med ikke at installere Yahuu Toolbar. Der skal du rive benet af fluen nederst, hvor du bliver spurgt om startikoner på skrivebord mm.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-07-09 19:29

Den har jeg luret heller, så ingen Yahoo bar her LOOL.

Men nu er det komplet ged i den LOOL Jeg installerede på anbefaling fra anden side Google Crom, og jeg skal love for det virkede over hele linjen. Mailprogrammet kører som en speedbåd og det samme gør diverse andre sites herunder osse dagbladene.

MEN MEN.. nu kommer der noget spøjst. Når jeg på Kandu ville citere noget, understrege eller skrive med fed i en tråd, plejede jeg at skrive den sætning eller ord jeg ville fremhæve, citere mv. og markerede derefter sætningen eller ordet og klikkede derefter på det jeg ville...fremhæve, skrå, understrege eller citere og så var det på plads. Nu forsvinder ALT hvad jeg har skrevet, så snart jeg klikker på de tegn LOOL og så står der i de kendte kantparanteser [B ]indsæt citat her[/B ] og ikke det jeg havde skrevet....som jo er pist væk.

Hvad hulen sker der hehehehehehe

Klumme og Krummen er den samme, hvis du undrer dig

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-07-09 21:19

Det er Google Crom der driller dig. Jeg har haft det samme skide problem, bare med Firefox-browseren. Derfor skifter jeg nu mellem browsere. Når jeg er her på Kandu, bruger jeg fx Internet Explorer. Så funger det med Citat i Kandu igen . Det burde løse dit nye problem, altså ved at skifte mellem browserne, ok?

Mvh

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-07-09 21:29

Du har ret Refi...det må jeg medgive dig. men det kan sgu da ikke passe at man skal skifte. Hvordan gør man forresten det. Nu da jeg åbnede IE spurgte den, om jeg ville bruge den som standardbrowser. Jeg sagde ja og så er Crome væk. Når jeg så åbner Crome fra skrivebordet spør den guddøde mig om det samme. Skal jeg så ændre det hver gang, eller er der en nemmere måde??

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-07-09 21:39

Jeg er altså ik Refi, men pyt med det . Ja, du skal ændre hver gang. Og det blir hurtigt en vane, og så virker tingene både det ene og det andet sted

Mvh

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-07-09 21:44

Ohhhh Shit LOOL det er vist fordi jeres avatar minder om hinanden LOOL Sorry Heller.

Jamen så må jeg jo bare bide i det sure ævle...Jeg har lige prøvet at skifte en gang til og med det samme Crome er på laver den ged i den hehehe

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-07-09 21:54

Det er helt OK med mig . Og velbekomme med de sure ævler . Men som sagt, du vender dig til det

Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-07-09 00:42

Du kan da bare bestemme dig til hvilken browser som skal være standard browser, når du åbner din standard browser og den spørger om den skal være standard, så sæt markering i: Spørg mig ikke igen og klikker på Ja, det samme gør du med de andre browsere, sæt markering i: Spørg mig ikke igen og klik på Nej.
Hvis du så vil have en anden standard browser, så kan du i Indstillinger ændre til at den nye skal spørge, klik så Ja når du åbner den, såre simpel

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-07-09 01:04

Hej ovn.

Jeg kan ikke fatte en ski af, hvad du mener, andet end at det på en måde også er det, jeg gjorde, nemlig at jeg "gik" i indstillinger og valgte og sagde Ja - såre simpelt . Bortset fra at jeg nu har genveje på skrivebordet .

Mvh

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-07-09 22:45

Nu tror jeg at jeg har luret hvad der sker. jeg har klige skrevet en mail, og det tog mig 10 min at skrive 10 linjer. Og så slog det mig, at der intet er i vejen når jeg kører Google Crom som jeg gør nu, men så snart jeg bruger den gamle model går det helt i stå så man blir vanvittig.

Det er sgu da Google som har skruet ned for hastigheden på den gamle model, for at tvinge brugerne til at bruge Crom. Det er edderperkemig noget svineri, og hvis jeg får det bekræftet kan de i al evighed stoppe Google skråt op Crom eller ikke Crom. Jeg er RASENDE

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-07-09 22:49

Der popper forresten hele tiden en reklame op på den gamle Google, som fortæller at ...Det går meget hurtigere med Google Crom. Det bekræfter, hvad jeg ovenfor skrev om deres manipulation

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-07-09 23:36

Hej Krummen.

1. Nu har jeg skiftet Avatar, så du ikke forveksler mig med Refi .

2. Meget skidt kan man sige om Google, men der er ikke skruet ned for hastigheden. Gmail køre for fulde speed hos mig . Så du må vende dit mod noget andet .

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-07-09 23:39

Citat
Der popper forresten hele tiden en reklame op på den gamle Google
Den er jeg osse pis træt af at skulle afvise flere gange i timen. Man får sgu af den møgreklame.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-07-09 23:41

Øuvvvv Troede lige jeg havde luret dem....Hvad fanden er der så galt? Jeg har jo renset og siet og slettet alverdens ting, og lige lidt hjælper det på Gmail

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-07-09 23:43

He He Fin avatar.....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-07-09 23:44

Nå det er sengetid, så jeg vil blæse Google et stykke de næste 7 - 8 timer

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-07-09 23:49

Ja, jeg er ski ked af, at jeg skuffede dig. (Du har da også en flot Avatar).
Men hvis den forCromede Google kører fint på din ene pc, så brug den dog på den anden også, ik? Eller har jeg forstået noget mis?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-07-09 16:11

Hmmm min aldrende IBM blev som en Ford Escort med trukket håndbremse efter at den havde opdateret Internet Explorer til 8'eren. En afinstallering af denne fik PC'en tilbage i gammel hastighed. Problemet opstår på ældre maskiner med Windows XP.

Tryk start -> kontrolpanel -> tilføj eller fjern programmer -> fjern Internet Explorer 8 (7'eren ligger der stadig bagefter)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-07-09 16:35

Hmmm kører jeg med 8'eren....Ja hvad fa... ved jeg LOOL Tjekker. Men 3773, det pudsige er jo, at den har kørt upåklageligt indtil for nylig. Og det er ikke en gammel maskine...en IBM som jeg købte fra ny for bob bob 1½ - 2 år siden

Lige nu kører jeg Crome og det racer der ud af..... no problems. Men når jeg er på Kandu og skal skrive...Så laver den de underlige stunts.

Citat
MEN MEN.. nu kommer der noget spøjst. Når jeg på Kandu ville citere noget, understrege eller skrive med fed i en tråd, plejede jeg at skrive den sætning eller ord jeg ville fremhæve, citere mv. og markerede derefter sætningen eller ordet og klikkede derefter på det jeg ville...fremhæve, skrå, understrege eller citere og så var det på plads. Nu forsvinder ALT hvad jeg har skrevet, så snart jeg klikker på de tegn LOOL og så står der i de kendte kantparanteser [B ]indsæt citat her[/B ] og ikke det jeg havde skrevet....som jo er pist væk.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-07-09 16:45

Som jeg har fortalt dig, bliver du nok nødt til at skifte mellem browserne, alt efter hvor du skal skrive, altså explorer når du skal på Kandu, og Crome til alt det andet. Det gør jeg, og nu er det blevet en vane og ski nemt .

Mvh

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-07-09 16:49

Jammen det nægter jeg Heller. Jeg er skide stædig LOOL Måske lidt dumt, men så må Google ud i kulden, hvis ikke det kan køre ordentligt. For det skiften frem og tilbage kan ikke være meningen...det er jeg sikker på. Og i øvrigt kører Kandu osse ekstremt langsomt når jeg er på IE, selv om diverse funktioner så virker. Jeg har ikke tålmodigheden til den slow motion.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-07-09 17:01

Jeg bruger "Ræven" og også på kandu. Der mangler lidt funktioner, but who cares. Har nu IE7 til noget nethandel der ikke vil acceptere Ræven. Men til det daglige fungerer ræven fint og hurtigt. IE8 er noget grusomt puha på XP maskiner og dræber dem. Uanset om den er igang eller ej.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-07-09 17:05

OK da. Men hvad så med bemærkningen fra 3773 vedr. Ie 8? Er det efter, at du opdaterede til den, at din putter er blevet langsom (Det er ikke bare 3773, der har fået en sløv pc af Ie8). Hvis det er sådan, synes jeg, at du skal følge 3773's råd, også selv om du har en nyere pc. (Og skift så lige din Avatar til et æsel )

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-07-09 17:11

Til 3773.
Nu må du dæleme ikke blive sur på mig igen (jeg ved stadig ikke, hvorfor du blacklistede mig den gang)
Citat
Jeg bruger "Ræven" og også på kandu
Det er altså mærkeligt, for når jeg bruger den ræv, er det, at jeg har de samme problemer som Krummen i her på Kandu . Her bruger jeg IE7. Det er altså til at få af.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-07-09 17:12

Jeg har lige tjekket - det er IE7 jeg har installeret og har haft siden jeg fik maskinen.....????

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-07-09 17:23

Dæd æ nut næmt, dæd hær, så jeg gir altså helt og aldeles op . Men jeg ku da hjælpe noget af vejen, hvilket jeg er glad for . Så nu vil jeg håbe, at 3773 kan hjælpe dig videre .

Mvh

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-07-09 17:26

Ja fandme ja...du hjalp fint med til at få renset ud i tarmene på puteren....Tak for det heller...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-07-09 17:30

Det var mig en fornøjelse, bare ski ked af at jeg må stå af. Og du har ikke skiftet din Avater .

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 500 point
Dato : 08-07-09 17:32

PS!! Du kan finde æselet her:
http://www.koolavatar.com/view.php?id=14

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 09-07-09 10:47

Tak for hjælpen heller22. Det var en stor hjælp, omend ikke alt blev fixet. Men det finder jeg ud af

Og NEJ jeg skifter IKKE avataren ud med en æselrøv LOOOOL

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-07-09 14:22

Daws.

Det er så i orden mht æselet, bortset fra at det er da et ski sødt billede. Jeg tror, det er æselet fra "Peter Plys". Men den Avatar, du har, er faktisk også helt flot.

Og mange tak for belønningen. Det er da bare helt vildt . Og så håber jeg dæleme, at du finder ud af den sidste krølle på halen .

Ha en rigtig god sommer .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 10-07-09 17:44

Daws Krummen .

Jeg fandt lige det her læsestof, og jeg håber, at der måske er noget du kan bruge

http://www.toflo.dk/art.asp?artikel_id=32

God weekend

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 10-07-09 19:38

God aften Heller.

Det ser godt nok interessant ud, men man er jo osse inde i de ædlere dele. Jeg er ikke helt tryg ved at rode rundt derinde, så jeg vil lige konferere med min sædvanlige supporter, inden jeg begynder at operere på patienten.

God weekend 2 u 2

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 10-07-09 20:55

Fint nok, du. Men det er nu ikke så "ædelt" , som du måske tror . Dog godt nok, at du er forsigtig. Man har jo hørt om "at operationen lykkedes, men patienten døde" .

Det ville da bare være ski dejligt, hvis du kunne få din pc godt op at køre, for den er sgu svar at danse med .

Mvh