/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win XP cooperate win XP professionel
Fra : srhansen
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 11-04-03 21:08

Hej alle

Hvad er forskellen på: win XP cooperate, win XP professionel og win XP home ?

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : per0702

Modtaget 60 point
Dato : 11-04-03 21:28

XP home, almindelig version til lille hjemmenetværk.
XP proffesionel, større version egnet til både store og små netværk.
Den sidste må være 64 bit versionen til store virksomheder og servere ?

Godkendelse af svar
Fra : srhansen

Dato : 11-04-03 21:55

Nåeh, Altså XP's modstykke til win2000 server, ntserver mm. Ja det lyder sandsynligt

Tak for svaret Per