/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Internet på rejsen
Fra : sp4nker
Vist : 885 gange
50 point
Dato : 02-07-09 12:50

Skal på ferie her inden længe, og jeg bliver nødt til at tage bærbaren med, for at studere noget online teori til kørekort.

Mit spørgsmål går ud på:

Findes der en måde at holde styr på ens forbrug( hvor meget man downloader, streamer osv), for prisen på internet(mb) stiger voldsom så snart man er ude af DK

Og ja jeg ved der findes cd´er med teori men dem har jeg ikke, da jeg har købt et online pakke

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 02-07-09 12:59

Det billigste for dig, vil da være at tage til kontakt til din kørelærer og få købt teori'en på en cd-rom skrive

Go' ferie, og held og lykke med pappet

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-07-09 13:02

det er vist billigere for dig at investere i et par bøger i stedet for. det er meget dyrt at bruge internet udenfor dk. spørg din udbyder, hvad det koster. min udbyder har fortalt, at forsiden af extrabladet ca svarer til en mb. så kan du selv filosofere lidt over. om det er prisen værd.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 02-07-09 13:09

Det har jeg også gjort...koster 20 min pr mb..
Og nu hvor den er købt gider da ikke gå ud og smide endnu flere penge på bordet

MEN!!!! tilbage til mit spørgsmål.

Findes der et program eller lign som kan bruges til at holde styr på forbruget?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-07-09 13:25

Prøv at tjekke dette program, jeg ved ikke helt om det kan vise andet end hvor meget tid du har brugt

http://www.neuber.com/timeanalyzer/download.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-07-09 14:41

Prøv engang at læse i denne tråd... den er godt nok for campister, men du skriver jo ikke hvilken ferieform du skal bruge

http://dcu.dk/campisterimellem/showPost.asp?forumPostGuid=462972&submenuid=0&menuid=4726&AreaGuid=2285

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 02-07-09 14:46

kan ikke vise siden...

skal til spanien

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 02-07-09 14:55

du kan låne den på et bibliotek
http://bibliotek.dk/index.php

eller se her
www.banzon.dk (http://www.banzon.dk)

Tryk elev logind.

Brugernavn = elev
Password = volvo

Der kan du vælge at downloade en TMG fil som indenholder 8 stk´teoriprøver med rettelser, som er det tætteste du kommer på politiets egne prøver (kvaliteten af billederne er lidt "slidt" da det er lavet efter en vidiofilm)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-07-09 15:30

dcu siden er også enormt langsom lige nu,så prøv den lidt senere

Godkendelse af svar
Fra : sp4nker

Dato : 21-07-09 14:02

Jeg tager dit svar...sorry det tog så langt tid, og tak for det