/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Foto på kontakter
Fra : k_m_s
Vist : 492 gange
200 point
Dato : 02-07-09 12:09

Hej

Når jeg syncker min Samsung tlf. med office outlook 2003 med SAMSUNG PC-Studio kommer de billeder jeg har sat på mine kontakter ikke med over til outlook.

Er her nogen der ved hvordan jeg får billederne med over?

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 02-07-09 14:10

Nu kender jeg ikke Samsung's software - men generelt er software fra de fleste mobilproducenter noget skod...
Men denne : http://daveswebsite.com/software/gsync/index.shtml virker perfekt for mig - og billeder m.v. bliver sync'et perfekt. (det kræves dog at du har en Gmail)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-07-09 14:48

Et par ekstra klik og Du har dem inde alligevel........

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 07-07-09 06:20

Det kan du ikke på outlook... desvære

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 07-07-09 18:31

Citat
Et par ekstra klik og Du har dem inde alligevel........

Hvad betyder det??

Kim

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 200 point
Dato : 07-07-09 19:36

At sende billederne ind et sted på computeren og så derefter overføre dem til Outlook.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 07-07-09 19:45

ok. så kan det jo gøres i en af de andre funktioner i SAMSUNG PC-Studio. Explore the phone eller sådan et eller andet hedder det. Men så går ideen med at syncke tlf. jo lidt af. Jeg har efterhånden foto på de fleste kontakter, så det vil være noget af et arbejde.

Kim

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 02-08-09 09:46

Tak for svaret LuffeA.

godt nok lidt ekstra arbejde men hvad

Kim