/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mobilabb.
Fra : lenz
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 11-04-03 20:06

Hej
Jeg er reg.RKI pga. et firma jeg kørte ned med. Nu er mit spørgsmål, er der nogle der ved hvilket mobilselskab der vil tage en som kunde? Jeg skal ikke have taletid , da jeg er en del i udlandet og vil gerne kunne bruge den der.
mgh
lenz

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-04-03 21:24

prøv elrotel...

det koster 14 kroner i måneden.
http://www.elro.dk/

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-04-03 20:49

CBB åbner for deres udenlandstelefoni nu. Ellers prøv mixit.dk - min kammerat kunne sagtens få det selvom han stod i rki.