/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvorfor varetager jægerforbund
Fra : habibiPro
Vist : 2142 gange
90 point
Dato : 01-07-09 16:54

Hvorfor varetager jægerforbundets ikke medlemmers tarv overfor A/S Dansk Jagtforsikring??
Et medlem af DJ blev ramt af et skud hagl i ryg og nakke ved en vådeskuds ullykke 2000, og blev invalideret, har siden måtte spise af murstene for at overleve.
Hvor er det store forbund i denne sag med fine advokater

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 17:17

999,9999% af alle forsikringers mund hæld

Betal di præmie med glæde, men med små bogstaver, du skal ikke regne med nogen sinde og få en krone igen.

og med100% garanti det bliver alle nye forsikrings folk inddorktrneret på forsikrings skolen inden de møder den første kunde,
værst pt "" tryg ""

kjeld

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-07-09 17:23

Til Vic.
Du forstod nok ikke spørgsmålet, det lød hvorfor forbundet ikke går ind og støtter medlemmet i så alvorlig en sag

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-07-09 17:25

Spørg jægerforbundet. De er de eneste der kan give dig et svar. Måske ejer de selv forsikringsselskabet.

hawaii7

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 17:59

De er vel bonkammerater......

Jeg kender en der fik en arbejdsskade, hans fagforening ville ikke føre en sag da de havde "interesser" i arbejdspladsen.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 18:09

Citat
Til Vic.
Du forstod nok ikke spørgsmålet, det lød hvorfor forbundet ikke går ind og støtter medlemmet i så alvorlig en sag

Du kan ellers tro jeg forstod det,

men jeg kan så regne ud siden du stiller spørgsmålet som du gør,

at det er begrænset hvad du har erfaring når vi taler erstatninger,

er det korekt opfattet ???

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 18:23

vic2000

Der er vel ingen der vil forsikre Dig

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-07-09 18:31

Vic.

Da du er ret kvik, jeg forventet at du havde undersøgt ejerfoholdet og fortalt at jægerforbundet ejer 49 % af aktierne A/S Dansk jagtforsikring. Normalt er de ellers rundhåndet nok, når det gælder om at give gaver, til royale personer.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-07-09 18:40

habibiro. Er du misundelig eller blot dum?

Du stiller spørgsmål, som du selv svare på

Hvad har "gaver" med en forsikringssag, som vi ikke kender, at gøre?????

Det må være din fantasi, der løber af med dig i sommer varmen - drik noget koldt!!!!

Vil du tages seriøst, så log ind under eget navn eller det du tidligere har skrevet under.......
Og endelig sæt dig mere ind i sagerne inden du stiller spåørgsmål. Vi er ved at få ro herinde- tænk på det

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-07-09 19:24

Så kom vores ven Ballegaard Knudsen på banen igen, og straks med personfnidder, med hvem der er dum, dette kom ikke som nogen overraskelse.
Nej B K at undlade at udbetale erstatning til en uskyldig svært til skadekommen og stærkt invalideret, på randen af økonomisk kolaps, det er det at et mangeårigt medlem kan forvente af hjælp fra det store mægtige forbund.
Derimod vil de gerne være med til at lefle for en prinsgemal der har rigeligt foræret af det DANSKE SAMFUND.
Det er dine egne ord med det var A/S Dansk Jagtforsikring der købte riflen af din gode ven Hoflevandøren.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 19:52

Citat
Vi er ved at få ro herinde- tænk på det

bb1 NU TROR JEG AT DIT VARME APPERAT ER TÆNDT SAMMEN

MED HEDEBØLGEN, med det pis du fyre af, har du indgivet din afskeds

salut og vil forlade kandu frivillig siden du skriver om ro herinde,

bb1 det lyder ynkeligt

Citat

Det må være din fantasi, der løber af med dig i sommer varmen - drik noget koldt!!!!
bb1 er du også senil siden du skriver om din egen tankegang, og tror andre har samme laster,

uandset om det er jagt og fiskeri forening af grøn langkål, eller det er BB1 hæderkronede svindel foretagende jagtforsikring,
alle ingen undtagelser når det drejer sig om forsikring, så er de genforsikret igen og igen ved hinanden og de ofre gerne både 4 eller13 advokater som i mit tilfælde dengang tryg hed Absalon Skandia navia.
hvori mod mig og en kollega vi havde en advokat, men han kunne så til gengæld sit kram for fra bag fra og fra siderne, og alle 13 kom til
møde med en stor jordmoder taske, og er der nogen her som kan regne
ud hvad de havde i de tasker. prøv og gæt i første omgang, i skal nok få løsningen møj firmaer når det drejer sig om ordret erstatning,

og speciel når vi snakker menneske skade,
har levet sammen en i 14 år, som havde taget alle forsikrings højskolens
kursuser

kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 20:14

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
habibiro. Er du misundelig eller blot dum

BB1 her viser du fanneme hvad du indeholde, og prøver of camuflere

din egen dum heder,

BB1 var du misundelig på hans kongelige skidsæk og skulle have en bøs magen til hans, og samme serie nr, som så kunne stinke op i snotten på dig, når du tænkte bare det var mig der ad i hans bukser, og førere mig frem, bb1 vis nu forhelgo land at du har maft af rang, og få de forsikringer til at udbetale det de skylder medlemmerne, eller er du det røvhul som ikke formåer en skid

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-07-09 20:18

Hvis i TO virkelig er de forsikringseksperter,som I giver udtryk for. Hvorfor er I så ikke ansat i forsikringsbranchen???????

Personfnidder fra min side er der ikke tale om. Derimod kun, at man skal tænke sig om inden man fare til tasterne...

Hibsomhab aner intet om den pågældende sag. Han har ikke her i debatten framlagt alle sagens aspekter alligevel udtaler han sig, som ekspert. - Det er død sygt og viser kun at manden har helt andre motiver og en helt anden dagsorden, ind at evt. hjælpe den person, som er kommet i klemme.
Hvis han virkelig er det!!!!

Sæt jer ind i hvad Dansk jagtforsikring dækker, så vil I måske forstå....

At fare ud med halve vinde og prøve, at vælte tingene over på min person er kun latterligt!!!
Og da slet ikke til gavn, hverken for den pågældende person eller andre, der kommer i den uheldige situation, at de får brug for Dansk Jagtforsikring.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 20:20

habibiPro

Citat
Hvorfor varetager jægerforbundets ikke medlemmers tarv overfor A/S Dansk Jagtforsikring??

habibipro hvor meget har du med det at gøre,?? vedr, ansvarsforsikring,

og hvad er du og hvor du hende i det her spørgsmål,

du kan give et præg igennem skriv box.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-07-09 20:23

BB1 var du misundelig på hans kongelige skidsæk og skulle have en bøs magen til hans, og samme serie nr, som så kunne stinke op i snotten på dig, når du tænkte bare det var mig der ad i hans bukser, og førere mig frem, bb1 vis nu forhelgo land at du har maft af rang, og få de forsikringer til at udbetale det de skylder medlemmerne, eller er du det røvhul som ikke formåer en skid (citat slut)

Hvor har jeg nogensinde skrevet at jeg har en riffel, som HKH Prins Henrik????

Læs og forstå, hvad der skrive - men det er måske for meget forlangt...

De serienumre jeg efterlyste var på nogle riffeler, som H.M.P. havde fremstillet og som Danske Land og strandjagt`s våbentekniske sagkyndig hævde, at han kendte alt til ikke spor andet.
Jeg deler ikke riffel med de kongelige!!!!!!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 20:29

Citat
vic2000

Der er vel ingen der vil forsikre Dig

luffea heldigvis er der nogen selskaber de bygger på ærlighed, så jeg kan få de forsikringer jeg har brug for, men hvis du tænker på et halv rådent
kardaver så har de stået af, og jeg ved du vil sige at det kan du godt forstå,

eller har du anden godt forslag,

kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 20:49

Citat
Hvis i TO virkelig er de forsikringseksperter,som I giver udtryk for. Hvorfor er I så ikke ansat i forsikringsbranchen???????

BB1 af en kæmpe stor grund, jeg vil ikke være med til det forsikrings

svindel der forlanges af medarbejderne, for at give direktører højre lønninger uden at lave en skid,

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-07-09 20:53

Jeg har også læst om den ulykkelige sag, vedr. den uheldige skydeulykke, som DLS-bladet har flere artikler om.

Meeen, hvad har det med Danmarks Jægerforbund at gøre.???
DJ har, siger og skriver, 49% aktier i Dansk Jagtforsikring. For at DJ skal kunne bestemme noget som helst, kræver det aktiemajoritet på 51% - Har DJ det.? Nej vel.

Så uanset hvad DJ synes - eller ikke synes, er det Dansk Jagtforsikring der suverænt bestemmer hvornår og hvordan der skal udbetales erstatning.

Så hold op med at pukke mere på DJ.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-07-09 21:21

Ballegaard Knudsen, du kan ikke få indblik i sagen , da DJ har nægtet at skrive om tragedien, det blev afvist fordi det ville være for belastne for forbundet, men der er ved at blive skrevet en omfattende bog, både om A/S Jagtforsikring og jægerforbundets rolle i sagen, jeg ved det bliver en bog der er mere omfattende en hele Ballegaard Knudsens samlede forfatterskab. Du kunne jo gå på biblioteket og læse uddrag om tragedien fra de tre sidste numre af bladet jagt og jægere, Du skal nok nøjes med at læse konklusionen, alt andet er nok mere end din lille hjerne kan opsumere.
Nu begynder du at trække i land med det pral, du skev om, den riffel din gode ven hoflevandøren lavede til prinsgemalen, magen til din, nej bette Ballegaard Knudsen du er og bliver en opblæst nar, som vil gå over i historien om landsbytosser for at bruge Tonganeserens ord , som du allerede har bragt ind i denne tråd, selv om han ikke har medvirket. Følg nu vores gode råd og gå til lægen og få dit syge hoved undersøgt.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-07-09 21:38

Til Heidi Ho

Er det ikke en organitation opgave og støtte et medlem. eller de kan bare sejle i egen sø. Det var godt nok daværnde formand Chr Ravnkjærd der afviste og hjælpe i 2000 da ullykken skete.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 21:44

Citat
Har DJ det.? Nej vel.

ok men der findes også Gaskammer taktiken med kun en hane,

i skal fortælle de arme mennesker som står med smerten, at de skal

til dels gå i en bue uden om store dyre advokat firmaer, og så nøjes

med en som snakker deres sag, og som forstår at trykke på de rigtige kontakter, der findes flere fif, så de bliver til at tale med igen,
kjeld

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-07-09 21:47

Jo.!!!!! Så absolut da.
Og derfor glæder jeg mig til at høre hvad DJ har gjort - agter at gøre ved sagen.

Men så længe ved ikke ved det (jeg regner med at høre om det indenfor en månedstid eller to) synes jeg ikke at vi - og det er Kanduforummet jeg mener - skal give os af med at lege dommere.

Men en anden ting. Hvorfor hulen skal Kanduforummet bruges til en magtkamp mellem DJ og DLS.?
Det er da i mine øjne det dummeste.
Der er sku da ingen normale mennesker der tillægger dette forum nogen som helst værdi.
Jeg gør ikke, jeg bruger det mest som tidsfordriv - og til at drille den store våbenmester.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-07-09 22:01

Det er da i mine øjne det dummeste.
Der er sku da ingen normale mennesker der tillægger dette forum nogen som helst værdi.

Det er nok der for vi to er på. gog dyst, nu vil jeg i seng, der er opgaver der kalder i morgen tidlig, før en hvis herre får sko på, her tænker jeg ikke på B K fred være med ham, han skal sove til han skal til lægen.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 22:07

Citat
Der er sku da ingen normale mennesker der tillægger dette forum nogen som helst værdi.
nej - nej

Det er da kun dem som betragter sig selv som over klasse mennesker,

og over can, polyt kan ikke en skid, og som kun kan se andres fejl, amen

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-07-09 22:22

Så Vic.
Der er også andre en can polytter som ingen ting kan. jeg mener der er en forhenværende malkemaskine montør eller var han specialist i Harald Nyborg tryk luft kompresore, eller var det riffel bøssemager skydeindstruktør, jeg har set en der var en afbilledet på en hjemmeside som skovbørnehave underviser i snogbrød, de lavede også træbøsser

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-07-09 22:50

tråden er lukket

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 22:51

habibiPro tror du ikke BB1 kan blive bøsse skribent for Michal Sand på Net Natur, og komme med som røv kikke holder på næste Elefant Safari,

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-07-09 22:54

Nej for dermede dække Dansk jagtforsikring ikke!!!!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-07-09 23:07

Nej for dermede dække Dansk jagtforsikring ikke!!!!

Har du nu drukket igen, skal det forståes sådan Der nede dækker Dansk jagtforsikring ikke!!!!!!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 23:21

Citat
Nej for dermede dække Dansk jagtforsikring ikke!!!!

Nej-nej BB1 du er helt ude i tovene nu, du har slet ikke fattet en

skid, af det jeg foreslår , du skal sq ikke have nogen træbøsse med, eller sno brød,

så du kommer til skade, og skal bruge Jagtforsikring, nej-nej bb1,

du skal max have en A4 blok og blymand, og sker der så noget, med dig

så går rejseforsikringen, ind og dækker, også e.v.t. hjemtransport,

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-07-09 23:48

Pas nu på drenge!!!
En alm. rejseforsikring dækker ikke ved jagt,motorløb ol..... Hjemtransport ja, måske hvis du er død, men det er ikke engang sikkert.
Husk der er kommet nye regler for lande uden for EU.

Husker i om drengen i Thailand, som på en vandscooter sejlede en badegæst i hjæl - her hjalp ingen rejseforsikring........

Så er nogen ude at svømme er det Jer to klogehoveder

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-07-09 08:00

Man kommer heller ikke gratis hjem med "knogleekspressen" fra skisportsstederne mere.

Hvis jagtforsikringen bliver nærlæst, gennemlyst, endevendt etc. kommer det vel frem at den kun dækker dyrene samt vådt krudt og Gammel Dansk der er sivet ud af lommelærken

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-07-09 09:10

Nu lukker "børnene" snart tråden for de er ved at være ude at svømme.......

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-07-09 10:50

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Nu lukker "børnene" snart tråden for de er ved at være ude at svømme.......

BB1 jeg har ventet på en opringning fra Hu la Hu la høvdingen, og lige

modtaget denne besked, hvis nu du fik// lånte Hans Kongelig skidsæks

Bast schjorts, og fik en Tennis kjetche i røven som hale ror, så ville du som Good Will

få gratis UK UK føde og logi, gratis. men på betingelse af. du må ikke

med bringe en Vandscooter, så du forvolder andre skade, skide være med dig selv,
Og Hans kongelig skidsæk, har lovet, at stille hans privat fly fra farmen i

France til rådighed, for han ville jo nøddig miste en sådan klamphugger

til bøsse mager, for så har han jo ingen, han kan lægge skylden over på, for ikke og kan rammme med hans, ram så bøsse,

bb1 du er garderet,

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 02-07-09 11:41

Uh ha, det var varmt at være på job til morgen. Vores kloge ven Ballegaard Knudsen er vågnet.
Underligt den kloge og velbegavede mand, hvil bruge tid og kræfter på at belære sådanne unge håbeløse slyngler som os.
Hvis han nu bare B K varså så klog som han selv tror, havde nok opdaget forlængst at det er nytteløst, han opdrage sådan nogle ballademagere, han har ikke engang opdaget han selv bliver til grin.
Drik dig nu noget vand med den varme, og hold dig fra spiritus at du ikke igen hen på dagen begynder med dit usammenhængende plader.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-07-09 11:46

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 02-07-09 12:42

Til Ballegård. Knudsen.

Vi kan se du har sat ringe apparatet til at ringe, betyder det du har fattet budskabet, hvis er vi nået meget langt i dag.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-07-09 13:17

Har I tænkt jer at diskuterer her i flere måneder om ingenting??????????????????

Luk dog det lort her. Der er kommet svar på sprøgsmålet.

hawaii7

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 02-07-09 14:28

Til hawaii
Jeg kan godt se problem med alt det fnidder, hvis vi bare kan blive fri for Ballegaard Knudsens uterlige indblanding. en trå starter ikke før han begynder at tale ned til folk, der har en anden mening.

Jeg har meget og kan berette, om den meget tragiske jagt ullykke i 2000 som ikke har fundet sin afslutning endnu.
Måske kunne vi havde fået et helt meneske ud af offeret, hvis vedkommende ikke var blevet nedbrudt, fordi A/ S Dansk jagtforsikring har trukket sagen i langdrag, prøv at sæt dig selv i den situvation at være kommet alvorligt til skade, og samtidig blive økonomisk ruineret
Derfor er mit budskab at jagtorganitationer ikke bør have økonosksk indblanden i sådan et selskab, at de er nød til at tale med to tunger, og ikke varetager et medlems tarv.
Havde det været et medlemfra en og anden sport forening, havde oganitationen trådt hjælpende til med det samme.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-07-09 15:33

Det skulle du blot have skrevet inden du begyndte på dit personfnidder - nu er det for sent!!!!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-07-09 15:55

Citat
- nu er det for sent!!!!

HVORFOR bb1 er det for sent ?? Du er her da stadigvæk som kongelig Røv og Bannan slikker, men som ikke gør en skid ved problemmet, men

fryder dig måske oven i købet over andres ned tur,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-07-09 16:03

bb1 du er vel så stor en lort, hvis der blev sat en indsamling igang,

til støtte for de ulykkelig , at du går ind i kirken og stjæler

kirke "bøssen" og så kommer du vel rovet i egen lomme, tarvelige skid,

så det ikke er dit eget du giver løs af til Hans kongelige Skidsæk,

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 02-07-09 16:43

Ballegaard Knudsen intet er forsent, og måske kan du være manden der får sat skup i denne erstatningssag.
Hvis det er som der har været skrevet, at formanden for jægerforbundet Ole Roed Jakobsen er en nær slægtning til dig, som du har meget forbindelse til, kunne du måske foranledige at Ole fik sat gang i sagerne, Jægerforbundet har trods alt 49% indflydelse..
Jeg skal være den første til at tage hatten af, hvis du kan få en dialog igang. Til oktober er det 9 år siden at sagen startede, jeg ved godt Ole ikke var med dengang, måske nu som anderkendt formand kunne hans ord måske veje tungt, og at denne belastende sag kunne komme ud af verden.
Jeg forstår også nok, efter som der er kommet rørre om hændelsen, at jægerforbundets blad ikke vil bringe historien, da forbundet med 49 % indflydelse er part i sagen

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-07-09 17:16

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Nu lukker "børnene" snart tråden for de er ved at være ude at svømme.......

BB1 jeg har ventet på en opringning fra Hu la Hu la høvdingen, og lige

modtaget denne besked, hvis nu du fik// lånte Hans Kongelig skidsæks

Bast schjorts, og fik en Tennis kjetche i røven som hale ror, så ville du som Good Will

få gratis UK UK føde og logi, gratis. men på betingelse af. du må ikke

med bringe en Vandscooter, så du forvolder andre skade, skide være med dig selv,
Og Hans kongelig skidsæk, har lovet, at stille hans privat fly fra farmen i

France til rådighed, for han ville jo nøddig miste en sådan klamphugger

til bøsse mager, for så har han jo ingen, han kan lægge skylden over på, for ikke og kan rammme med hans, ram så bøsse,

bb1 du er garderet,

Hold da kæft.....!!!!!! Bliver man da helt og totalt målløs over vic2000 svada...??? Gud gør man så.!!!

Må man forsigtigt forespørge de kære DLS's, ham vic2000, er det EBB's substitut.?
Indrømmet, vic2000 lyder væsentligt mere intelligent end ham, EBB........

Habibipro, hvorfor bringer du ikke dette interessante forsikringsspørgsmål op på et relevant jagtdebatforum, ala Jagtformidlingen, Våbenteknisk forum eller Netnatur.?
Jeg spørger fordi, jeg stadig mener, at dette her forum er der ingen normale mennesker der tillægger nogen som helst værdi. Kandu indeholder jo ikke andet end personfnidder fnadder - og desværre er DLS selv storleverandør til seancerne.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-07-09 17:43

- Heidi-Ho

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 02-07-09 18:01

Kære Heidi Ho.

Husk lige på, jeg er kun en lille sølle mand uden de storre kontakter, mit indlæg skal forståes, på den måde, jeg kan gøre lidt opmærksomhed, på hvad jeg mener er uretfærdigt, og kan man hjælpe en person som ligger ned fremfor som andre joske på ham.Derfor beder jeg, hvis nogle med stor berørrings flade, i de højre kredse om de kan og vil bringe budskabet videre, jeg er først blevet medlem af D L S for 2 dage siden, så det er nok for tidligt jeg kommer anmassende, og som du selv fortalte har de bragt brudstykker af forløbet Så vidt jeg husker har konklusionen over forløbet også været bragt på Net Natur.
Til slut undskyld, hvis jeg blev lidt arrig på Ballegaard Knudsen, da han nedgjorde min person.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-07-09 19:06

habibiPro du skal sq ikke sætte dig selv under en skæppe, det kommer du ikke langt med, over for røvslikkere, og snobrøds vriddere, Nix du,

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-07-09 19:10

Igennem den brevveksling jeg har set hos forskellige medlemmer af DLS, hvor kommunikationen er foregået med Formanden for DLS, Finn Madsen, må jeg sige, at dig og Finn ligner hinanden i jeres måde at formulere jer på.
Men, men, jeg er jo ikke ufejlbarlig, jeg kunne jo for een gang skyld tage fejl.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-07-09 19:19

vic2000 skrev;
Citat
habibiPro du skal sq ikke sætte dig selv under en skæppe, det kommer du ikke langt med, over for røvslikkere, og snobrøds vriddere, Nix du,

Nøjjjjjjjj vic2000, igen overrasker du mig. Sikken da et velformuleret indlæg - hvilke ordvalg. Du må da være en ordekvilibrist af klasse.

vic2000, ææhhhh jeg tænkte på, de der rynker du har i panden, er det trykninger fra studenterhuen.? Var det den sproglige studentereksamen du havde taget.? Eller tager jeg fuldstændigt fejl.?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-07-09 20:19

Der var ikke så mange huestørrelser i automaten.......

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 03-07-09 05:03

Citat
vic2000, ææhhhh jeg tænkte på, de der rynker du har i panden, er det trykninger fra studenterhuen.?

Du,uuueee Heidi-Ho hvad menner du så, den sværm i den anden ende

er opstået af,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 03-07-09 07:14

Citat
Var det den sproglige studentereksamen du havde taget.? Eller tager jeg fuldstændigt fejl.?

Du,uuuueee Heidi-Ho, om du tager fejl, "" osse i den grad,""

os fra Jylland Heidi-Ho, vi er jo oplært, fra barns ben af, til at tage,

det man kan bruge til noget, resten er jo ikke andet, end spil af tid og

ressurcer, og samle på, at der så, kan komme nogle smuttere, ind i

mellem HEIDI-HO, det tager vi jyder, i stiv arm, for vi ved også, at der

skal, 4 Sjællænder til, for at vælte en jyde omkuld, dog ser det, lidt bedre

ud, for Fynboerne. de kan tros alt, nøjes med 3, jeg personligt, tror at det

skylles vi jyder ikke har så langt til det HVIDE HUS over deeeerrra, som til

Chr, Borg, og som ikke er til at finde, på landkortet eller GP;Seren,

for bruger du GPSeren, og du ved at nu er der ikke langt igen.

Så Gud døme Heidi-HO, begynder der et stykke kvinde menneske,

og gale op på et sprog for os jyder, lyder meget mærkelig og udenby,s

De er kørt for langt, De er kørt for langt, ved næste busholde plads,

smid vognen der og ta linie 6 istedet, eller vedkommende kvinde

stemme siger, De er kørt for langt, vend vognen - vend vognen og

køre tilbage igen, hvor de kommer fra, og hold så på Venstres

parkerings plads, for her er, pakerings afgiften betalt af pamppere,

og ovre på modsatte side, er afgiften betalt af kammeraterri.

men bruge en mand til at passe på 12 parkerings ur standere som ialt

kun indeholder 6.75kr, det fortæller en jyde, hvor lette

Sjællænderne er og narre, og jyderne ynder og gøre det,

Heidi-HO vil du ikke, give mig ret i. det var bedre. at Sjællænderne

fjernede alle drivhusene, og byggede Casinoer i stedet, for så har

Sjællænder tros alt større chancer for at kan snyde og bedrage samme

flere gange i løbet af et år, hvor i mod, en tomat plante, kan de kun

høste frugt på, en gang inden for samme tidshorisont,

kjeld

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-07-09 08:52

Undskyld mig Kjeld. Der er hverken hoved eller hale i dit indlæg.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-07-09 09:38

Jeg tror sku` et ham kjæl æ race ren - der er nok noget kartoffeltysker i ham eller sådan noget!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 03-07-09 10:34

Citat
Undskyld mig Kjeld. Der er hverken hoved eller hale i dit indlæg

Heidi.HO; Du behøver ikke at undskylde noget som helst over for mig

Jeg har sq aldrig lovet dig, der skulle være hoved og hale involdveret.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-07-09 10:58

Selv en ko har hoved og hale.. Så han er altså katoffel Tysker....

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 04-07-09 18:08

Hej Ballegaard Knudsen.

Tror du nu ikke at Vic er kartoffel indianer, Husker jeg ret stammer kartoflen fra Syd Amerika, og blev fragtet af danske søfolk til europa engang i det 16 århundred, jeg mener at huske den blev først avlet i Danmark op i det 17 århundred på Viborg egnen, og først kom til det Danske hof i 1770. ret mig hvis jeg er forkert på den. Måske var B K forfædre der var kgl hoflevandøre, ingen ved.
Det var erstatning fra vådeskuds ullykken vi kom bort fra, uanset hvem der har trukket sagen, fra 2000 i langdrag, er det for dårligt.
Havde det været kondi løber eller hvilken som hels anden der var blevet ramt af et skud hagl, er jeg overbevist om, hvis denne var med i en organisation ville der hurtigt været trådt hjælpende til

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-07-09 22:01

habibipro.

Jeg forstår ikke rigtig hvad det er du ønsker:

Du begynder med at fortælle mig om kartoffelens historie og ja, du hørte næsten rigtig i skolen, men kartofel Tyskere er lige som roe Polakkerne på sydhavsøerne en befolkningsgrupper, som har "blandet sig" gevaldigt med den oprinelige befolkning..
Derfor min bemærkning om - race renhed..

Så taler du om, at hvis det var en anden situation end den, der startede tråden, så havde Dansk Jagtforsikring nok reageret anderledes. Ja, det havde de jo nok. Det kan hverken du eller jeg vide eller lave om på.

Sådan er det også med den verserende sag, om den kunne havde været grebet an på en anden måde og måske så fået et andet udfald. Det kan hverken du eller jeg bedømme.
Dansk Land og strandjagt forening har i deres blad haft en artikel om sagen,som jeg nu har læst og helt ærligt,så er der ikke meget kød på den. Sagen kunne måske og måske ikke havde fået et andet forløb, hvis og hvis en bestemt ting havde været spids og fyldt med remulade og så havde alle jo været glade.

I hundredevis af mennesker har oplevet, at forsikringsselskaber har behandlet dem uretfærdigt. Jeg kender et par stykker, der har haft brænd og du kan tro mig når jeg siger, at de bestemt ikke finder, at det der udbetales kan erstatte det de har tabt.

Så er der spørgsmålet om DJ kunne havde gjort noget? Lad os først og fremmest slå en ting fast
Hvad har D.L.S. gjort ud over, at skrive om sagen i deres lille blad - intet
Jeg er næsten sikker på, at sagen har været forelagt den jurist, som er tilknyttet D.j. og det er så hans skøn, der ligger til grund for, at man ikke har foretaget sig noget.

Danmark Jægerforbund kan da ikke have den minste interesse i ikke at vare tage sine medlemers interesser, men måske var den pågældende slet ikke medlem af DJ.??? ( Det har du ikke oplyst om)

End anden ting kan jeg med sikkerhed oplyse dig om: Dansk Jagtforsikring og Danmarks Jægerforbund er to helt forskellige ting også selvom DJ har personer i Dansk Jagtforsikrings bestyrelse. Det samme gør sig gældende med jagttegnet og jagttegnsmidlerne, som financere Dansk jagtforsikring. Det er Skov-og Naturstyrelsen,som har den overordtnede styring,så retteligt var det måske dem, du skulle rette din vrede og angreb imod - At du gør det imod min person hjælper ikke det fjerneste, men tak for tilliden.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 04-07-09 23:18

Til Ballegaard Knudsen.
Storartet du har ulejligt dig at læse artiklen, du skriver, der var intet kød på artiklen, nu er det jo hellere ikke díg der er redaktør længere, så havde den nok været anderledes formuleret.
Ser du, det er ikke DLS redaktør der har skrevet artiklen som sådan, og det fremgår også ret tydeligt, som jeg ser det står redaktøren kun nok fader til selve konklusionen om hændelsen.
Redaktøren har nok taget artiklen op for at belyse hvor utilstædeligt sagen har forløbet, efter det har været, sent til Jægerforbundet som har nægtet at skrive om det, og af hvilke årsager kan man så spørge om.
Du spørger hvad DlS ville have gjort, det er let at vende spørgsmålet, jeg ved det ikke, jeg er kun menigt medlem, endda helt ny.
B K du har en hvis evne til at forplumre sagen, med jeg angriber din person om sagen, ok det gør jeg først da du tillader dig at skrive om jeg er misunlig eller bare dum, som du næppe er den rette til at afgøre. Det sædvanlige når du blander dig taler du ned til folk, så må du finde dig i at folk angriber dine ømme punkter, som vi gennem tiden har oplevet du har mange af er tydeligt at læse på trådene, samtidig du afslører dig selv på din egen hjemmeside, derfor er det ikke sællig svæt at få dig på kogepunktet. At alle andre skal lide under du har nogle kontroverser med Tonganeseren, at i to så ikke kan styre jeres temperament, derfor behøver du ikke at være nedladende over for vi andre, dette skulle du ver for klog til at vide.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-07-09 01:48

Selvom du er et helt nyt medlem af DLS så mestre du sandelig de metoder som Tombaneseren/EBB benytter sig af i en debat

Du skriver intet om det væsentlige, men fremhæver det uvæsentlige

Om jeg er på kogepunktet eller ej aner du intet om og her er vi ved sagens kerne fordi du har været inde på min hjemmeside og kigge lidt, kender du mig ikke så meget, så du kan tillade dig at komme med de udtalelser,som du kommer med - det er kun personfnidder og det har jeg sagt, at jeg ikke gider, at deltage i.

Jeg har sagligt skrevet følgende til dig:

D.L.S. har ikke fulgt sagen op!

DJ har ikke den indflydelse på Dansk Jagtforsikring,som du gerne vil tillægge dem.

Sagen er allene en sag imellem den skadelidte og Dansk Jagtforsikring - så enkelt kan det siges og om du vil forstå det eller ej bliver helt din egen sag !!!!!

Der findes en instans, som hedder ankenævnet for forsikringer herunder høre også Dansk jagtforsikring og er man utilfreds så er det der man skal henvende sig og ikke her i en debat skrive: Hvorfor DJ ikke har gjort noget. Det er kun et billigt forsøg på, at skaffe D.L.S. reklame - godt gået af et nyt medlem....

Mon Tonganeseren holder ferie sammen med E.B.Berthelsen????????????????????

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 05-07-09 06:57

Ballegaard Knudsen.

Nu vrøvler du igen, nok på grund af det sene tidspunkt, hvad så end det er gået til hovedt på dig, om du er vågnet med mareridt, at du har set Tonganeseren og Berthelsen stå foran dig med to hoveder, havde ellers forventet du havde forbedret dig i forløbne uge hvor Tonganeseren har været fraværende.
Du er mere heldig at på DJ debat side der er der ingen der svarer, hverken på dine indlæg eller dine kommentarer, og lært af fortiden har du lært kammertonen der, med ikke at få slettet dine seneste indlæg, ja jeg har stadig mit nummer og kan gå ind og se hvilken kloge budskaber du kommer med, ingen respons på dine indlæg, tro endelig ikke det er dig der er noget galt med, det er bare nogle vatnisser de DJ er
Prøv du bare at forklare at DJ ingen indflydelse har i A/S Dansk jagtforsikring, med andel på 49 % og selvfølgeligt indflydelse derefter, det er med at forstå og bruge den. Her har jeg henvis til at her kunne du gøre en forskel, med din nære forbindelser, eller er den bare ret ubetydelige, og kun luft.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-07-09 09:59

Hibsomhab.

Du er lige så uærlig,som tombaneseren og jeg tror ikke et sekundt på, at du lige har meldt dig ind i
D.L.S. ( du er alt for præget af de negative i den forening )

Alt dit personfnidder kan du glemme - det deltager jeg som sagt ikke i..... Sagen er ifølge dig selv for vigtig til den slags, så afhold dig dog fra det. Jeg har jo ikke generet dig. Kun fortalt dig et par sandheder..

D.J. har ikke den magt over de afgørelser,der træffes af forsikringsmæssig art i Dansk jagtforsikring, som du tror... Fordi man har et ejerskab på 48 % er det ikke noget bevis på, at man har den daglige magt/ledelse i et selskab..

Jeg skal betro dig en ellers meget velbevaret hemmelighed: Selv er jeg bestyrelsesformand i et aktieselskab, men det er skovensfolk, der har den daglige ledelse og det er dem, der afgør om et område med juletræer skal fælles eller ej,sådan er det, skulle de spørge mig i hvert enkelt tilfælle,så ville lastbilen til Tyskland jo aldrig kunne blive læsset før træerne var visnet.

Derfor er dine motiver i denne sag ikke den skadelidtes ve og vel, men kun at gøre et forsøg på at skore billige point til D.L.S. !!!!!!

Kan du nu have det godt - det er ikke så varm i dag -godt den bil jeg brugte i går på arbejde havde AC....

Pigerne er kørt i kirke og hunden og jeg vil køre til stranden - hav en god søndag....

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 05-07-09 11:25

Kære Ballegaard Knudsen.
Du kan roligt skrive TOMLUfTMONTØR på dit visitkort.
Du har tidligere fremført den ubetydelige forening D L S denne har dog formået at gøre opmærksom om den uheldige hændelse, som nu står at læse, hvis du slår op på A/S Dansk jagtforsikring, hvis du gider ulejlige dig, står konklusionen, med efterfølgende kommentarer. Dette kan måske være med til at sætte gang i sagen, der står også at skadelidte var medlem af DJ, også om ejerskabet om de 49 % aktier DJ har i forsikringsselskabet,
Min opfordring til dig, var at du skulle gå i dialog med dit nære slægtskab Ole Roed Jakobsen som du hævder at have en heftig korrespondance med, det er også noktom luft.
Du er nok langt fra så indflydelses rig som jeg havde antaget, og som du selv vil gøre det til.
Ole vil nok gerne være dit bekendtskab foruden, han må da også få myrekryb, når han ser navnet Ballegaard Knudsen. Han er trods formand for for 90 000 medlemmer, da er det ikke morsomt at blive konfroteret med sådan en klods om benet.
Du hævder ligeledes at denne lille ubetydelig foreningh til D L S var stærkt medvirkende du blev forvis fra jægerskolen, der må havde været helt andre medvirkende årsager, hvis et stykke sølle brevpapir fra jægerskolen til Ry Bogtryk, dette smidder i en god medarbejder på gaden for. Jeg vil tro din undervisning kun har været en gang tom selvoptaget luft uden indhold.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-07-09 13:30

Du er sandelig en god elev Lige indmeldt i Damsk land og strandjagt, men kan straks udtale dig om sager, der er syv år gamle - tænk hvis du havde taget med pigerne i kirke, så var du blevet præst med det samme

Du aner intet om det du har fyret af og jeg har advaret dig en gang PERSONFNIDER - har intet med denne sag at gøre, men dit indlæg viser heldigvis alle her på Kandu. Hvad det er du vil og hvad din mening med spørgsmålet har været

Ikke den tragiske sag! Nej, ligesom D.L.S. ønsker du blot at gøre opmærksom på dig selv på min bekostning, men min dreng du magter det ikke

Tænk over at det ikke er lykkedes for en eneste af HYLERNE, at føre bevis for en eneste af de påstande, som du fyre af - hvordan kan du så være så naiv, så du tror det kan lykkedes for dig??
Havde jeg begået noget som helst ulovligt eller noget som intiligente mennesker kunne hænge deres hat på, så var det nok kommet frem i løbet af syv år, men bevares det skal man jo have et hvis IQ for at kunne fatte og det ejer du ikke og bliv nu ikke igen sur og gal, men læs dit eget indlæg igen og igen prøv tre gange, så forstår du nok, at det ikke er andet end PERSONFNIDER

Jeg håber Tonganeseren og E.B.Berthelsen har en god ferie sammen mon de ligger i arm.....

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 05-07-09 14:36

He he. Den nye titel. Tom luft montør, jeg er ikke smålig, vi kan godt skrive Overmontør i tom luft.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-07-09 16:16

Altid stor respekt for ildsjæle.....

Men når man som habbiPro, efter 3 dages medlemskab af DLS, påtager sig talsmandens rolle for så store sager som forsikringssager.....hmmm, så har man nok mere anciennitet end 3 dages medlemsskab

Hvad mener din formand om din agenda.???

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 05-07-09 17:15

Til Heidi Ho.

Det vides ikke hvad formanden syntes, jeg riskere og få et lås i bagen, som vores ven Tomluftmontøren, vi kan aldrig vide os sikker når man bruger albuer.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-07-09 18:52

Citat
Til Heidi Ho.

Det vides ikke hvad formanden syntes, jeg riskere og få et lås i bagen, som vores ven Tomluftmontøren, vi kan aldrig vide os sikker når man bruger albuer.

Arhhh, ligefrem at blive sparket ud er vel egentligt ikke det du forventer.?
Men omvendt, må det da være et irritationsmoment for DLS, når medlemmerne ytrer sig med forskellige meninger om verserende sager.

Havde det været mig der var formand, havde jeg nok bedt dig om at skrue lidt ned for signaltrafikken, fordi i en så alvorlig sag som denne, er det ikke betimeligt at tale med flere tunger.

For mig lyder det ikke som om, at det ikke er den uheldige mands sag DLS taler for, men mere for at fremhæve DLS, på bekostning af en ulykkelig mands tragiske omstændigheder.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-07-09 19:16

Citat
For mig lyder det ikke som om, at det ikke er den uheldige mands sag DLS taler for, men mere for at fremhæve DLS, på bekostning af en ulykkelig mands tragiske omstændigheder.

Sikken en gang bavl jeg fik rappet af.......

Der skal stå;

For mig lydet det ikke som om, det er den uheldige mands sag DLS taler for, men mere for at fremhæve DLS på bekostning af en ulykkelig mands tragiske omstændigheder.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 05-07-09 19:27

Til Heidi Ho.

Du har ret det er en meget alvorlig sag, jo jeg taler nemlig offerets sag , medens i andre trækker på skuldre. Jeg har hørt i dag, at der er nogle der ønsker at lægge historien til ekstra bladet. Noget der burde være gjort for længe siden.
En anden ting er, at vores ven tomluftmontøren, har fundet ud af at det kun er 7 år siden ullykken skete og Jægerforbundet er gået fra at have 49 til 48 % af aktierne.

Til Tomluftmontøren
Jeg skal lige huske og ønske tillykke med formandsposten i skov børnehave klassen juletræs komision, det er altid spændende med en formandsplads, samme som en tillids erklæring nok mere end du får her på Kandu.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-07-09 21:16

også enda fra en kvinde, som tidligere har været inde her under et andet navn. Godt gået!!

- men havde jeg været i nærheden,så havde du fået sparket for længst. For du er helt uden for pædagoisk rækkevide... Man skulle tro du boede på en Ø, men det kan jo være en anden form for kuller du har???? DLS-Kuller egentligt et ret godt ord, som måske kan bruges i en revy!!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 05-07-09 22:09

Til Tom luft motøren.

Ja kvinde hvor kunne du gætte, du bør nok ikke tale pædagogik, det er der tydelige beviser for du aldrig har lært, hverken i skrift eller tale.
Hvorfor nægtede jægerforbundet at bringe artiklen, dette må du da have spurgt din nære slægtning Ole om nu ??
Nu skal jeg give svaret, nemlig fordi det ville være pinligt hvis budskabet kom ud til medlemmerne,
Selv et oralkel som dig var ikke bevidst derom før du fik det læst forleden dag, og nok ikke forstået helt, mere pinligt bliver det nu, når det kommer frem for offentlig skue. fremtidig sættes der nok et stort spørgsmål om det er en holdbar forsikringsform at jægerforbundet er medinhaver og samtidig burde varetage medlemmers tarv. Det skal ikke forbavse om du prøver at påstå det modsatte.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-07-09 23:38

ikke spor andet og det kan kun komme for en kvinde,som ikke har nok i sin egen hverdag!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-07-09 06:00

ikke spor andet og det kan kun komme for en kvinde,som ikke har nok i sin egen hverdag!

Nu blive jeg grov.
Af de mænd jeg har truffet i jagtlig sammenhæng er du det mest lede og usympatiske selvglade mandsperson der findes. Normalt syntes jeg godt om ældre mandlige jægere, men du er gangsk afskyelig og ubehøvlet

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 06-07-09 06:11

Citat
Af de mænd jeg har truffet i jagtlig sammenhæng er du det mest lede og usympatiske selvglade mandsperson der findes. Normalt syntes jeg godt om ældre mandlige jægere, men du er gangsk afskyelig og ubehøvlet

ENIG

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-07-09 09:40

HabibiPro

Du skal ikke tage dig af de udgydelser fra Bendt Ballegård - det er helt normalt for ham ! Han er og har altid været en notorisk løgnhals og derfor er han også blevet ekskluderet nogle gange i forskellige sammenhænge, som regel for svigagtig opførsel.
Din tråd er oprigtig ment og bør derfor også tages seriøst. Det tror jeg også den bliver af de fleste, men der er altid personer som er af anden mening og det er vel legalt nok? Min egen holdning er ganske enkelt, at hvis din version står til troende så skal der ruskes godt og grundigt op i både DJ og DLS, der som jagtorganisationer bør være dem der støtter de skadelidte i en sådan situation. Jeg kender desværre ikke facts omkring denne alt for gamle sag, men hvis du har kræfter og tid til at "skubbe" på, må vi andre støtte så godt vi nu formår.
Slutteligt vil jeg støtte dig med følgende citat, hentet fra bb1's tråd"ER DET TILLADT" AF 16-06-09 KL. 8:10:" Du er (bb1) et overordentligt stupidt og utiltalende menneske, selvhævdende, storskrydende og voldsom løgnagtig - perfid og totalt uden for pædagogisk rækkevidde - det er det skudsmål man hører alle steder om dig !" Af 19-06-09 kl. 20:04.
Du skal ikke lade dig knægte af denne usle mandsling, så op med humøret

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-07-09 13:14

Fra D.L.S. HYLER til D.L.S. HYLER Hverken mere eller mindre...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-07-09 13:17

Jeg har lige et par spørgsmål som ikke jeg kan finde svar på.

Den jæger som afgav vådeskuddet, har han ikke en forsikring som evt. kan gå ind og dække.?
Den jæger som blev ramt af vådeskuddet, har han ikke en fritids/ulykkeforsikring der evt. dækker.?

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-07-09 13:49

Til Øjenvidnet.

Tro endelig ikke damen her, lader sig kue af Ballegaard Knudsen, godnok ærgerligt at man bliver nød til at tale rent ud af posen. Diplomatiets kunst er ikke B K stærke side, at vi andre så må ned på samme lave plan for at være med for han forstår budskabet er da bare meget sørgerligt, det må så være hans primitive måde at komnikere på
At B K tror, når han taler ned til folk, kan han få dem til at tie, her må han tro om. ja en underlig snegl, såsnart der starter en trå begynder han med nedladen tale som om han er den eneste der ved noget, dernæst begynder han at med sit sædvanlig personfnidder, om nogle der slet ikke er med i tråden.
Et meneske der aldrig lærer af sine nederlag, og fortsat bærer nag. Vent og se, til natten begynder han igen, hvad så end der er årsagen, eller om han vågner af nattens mareridt.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-07-09 14:28

Til habibiPro.

Det klæder dig ingenlunde at skøjte let og elegant henover mit spørgsmål.

Jeg gentager det lige;
Citat
Jeg har lige et par spørgsmål som ikke jeg kan finde svar på.

Den jæger som afgav vådeskuddet, har han ikke en forsikring som evt. kan gå ind og dække.?
Den jæger som blev ramt af vådeskuddet, har han ikke en fritids/ulykkeforsikring der evt. dækker.?

Svar udbedes.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-07-09 14:56

Kære Heidi Ho.
Du må undskylde, jeg har ikke skøjtet henover dit spørgsmål, det må være kommet samtidig med jeg skrev sidste indlæg og siden haft ærender der lige skulle klares.
Til spørgsmålet om forsikringer kan jeg ikke komme ind på her, da det sidste jeg har fået at vide er fortroligt, jeg kan forsikre dig om der kommer skred i sagen nu. Vi to kan alligevel ikke gøre noget hvad angaar forsikringer, vi kan højes have vores gisninger

Kan du have fortsat god dag

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-07-09 15:28

Nej Is på vandet er der ikke på denne årstid,men hundesvømning det er hvad Qinden kan.
Først personfidder igen - så en forklaring om, at hun ikke kan sige noget. Nej, det er klart, man kan ikke sige noget når man ikke ved noget...

Jeg er dog glad for følgende udtalelse fra hende:Vi to kan alligevel ikke gøre noget hvad angaar forsikringer, vi kan højes have vores gisninger citat slut. ( hvem er det lige der altid hakker på andre for stave og slå fejl??????? )

Lige det jeg skrev til hende i en tråd længere oppe, men da denne ulykkelige sag jo fortsat slet ikke er hendes oprigtige ærende, så er det klart at Heidi Ho heller ikke kan få nogent sagligt svar fra den kandt, men lad os nu se hvilke frotrolige oplysninger, som hun nu lover alt folket...

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-07-09 16:17

Til Ballegaard Knudsen, gå dog til den læge, ikke for vores skyld, men af hensyn til din familie.
Du skal nok ikke forvente at få ydeligere oplysninger fra dit nære slægtskab med Ole angående forsikringssagen, din selvhævdende korrospondance med Ole er også tom luft
Fra anden side ved jeg, at dette slægtskab ikke er så nært, som du har pralt med, jeg ved tillige du ikke en person Ole bryder sig om at blive konfronteret med.
Han som andre opfatter B K som en rigtig led og mobydelig person, spørg ham selv hvis du er i tvivl

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-07-09 16:30

Hej HabibiPro.

Jo tak - og også en god dag til dig.

HabibiPro, du bliver mere og mystisk...!!!!????

I starten af tråden oplyser du følgende; At du lige er meldt ind for 3 dage siden.
Nu her 3 - 4 dage senere, har du fået fortrolige oplysninger som du ikke kan videre give...!!!????
Det lyder da ikke særligt troværdigt.

Nu drager alle jo den logiske konklusion af din svada vedr. den ulykkelige forsikringssag, at alle relevante oplysninger der evt. kan skade DJ skal frem - men omvendt, alle oplysninger der er relevante for en saglig vurdering om skadelidte egentlig er korrekt behandlet skal "dulmes" i "fortrolige" oplysninger.

Du vil gerne sige A - men du vil ikke sige B.

habibiPro, er du sikker på, at du er helt neutral i din vurdering.?

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-07-09 18:34

Kære Heidi.

Man kan vel sagten have helt andre forbindelser end med DLS. og det kan der vel ikke være noget forkert i.
Man kan tilfældivis have et bekendtskab der har en megen intern viden. Ikke at forklejne D L S redatør der har bragt historien og nok skrevet den efterfølgende klonkusion om hændelsen i DLS blad og som også er bragt på flere hjemmesider.
Tro mig eller ej, det eneste og nuværende jeg har haft til dato med DLS til er at har tilmeldt mig og har bevis på jeg er optaget som medlem.
Jeg kan godt forstå du prøver at fiske, det er for lyst til skrubben bider på, madningen er ikke god nok.
For at sige det koldt og kynisk, kan jeg ikke have noget imod at DJ bliver hængt ud, i dette sammenhæng, da de ikke har vist deres medlem nogen form for hjælp, tvært om.
Håber mit svar er uddybet, jeg tvivler ikke på andet end du kan forstå

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-07-09 19:22

Kære habbibiPro.

Om DJ får en snudebasker for urent trav - eller DLS får en tilsvarende, er jeg sådan set fuldstændig ligeglad med. Jeg har ingen relationer til omtalte foreninger.
Men det piner mig, når man som dig påstår, at være i besiddelse af en eller anden form for insiderviden som indikerer, at det er DJ der er den store satan i hele forsikringssagen - og ikke vil ud med hvad det er.......hvis der i noget.?????
Og samtidigt kaster sagen for "løverne" med overskriften; "Hvorfor varetager DJ ikke medlemmernes tarv"
Så mener jeg ikke at du spiller med neutrale kort, men griber i blinde om et meget kort halmstrå i håbet om, "pøblen" nu er overbevist.

Hvis jeg må ha' lov, vil jeg gerne selv benytte dit udtryk "det er for lyst, skrubben bed ikke på maddingen"

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-07-09 19:45

Kære Heidi.
Det er grov så interesseret du er i mit ærendeog min person, jeg mener jeg ganske klart har formuleret. Jeg har fortalt jeg har meldt mig ud af DJ af samme grund, jeg vil ikke støtte sådan et pampervælge, når de ikke varetager medlemmers interesser og samtidig meldt mig ind i DLS. om de er bedre ved jeg ikke endnu, man må da håbe. Det jeg har hørt er at de hverken æder eller drikker eller går på jagt for medlemmernes penge og så er hovedbestyrelsen ulønnet.
Er det ellers min andet om min person du er interesseret i få oplysninger om,kan jeg sige jeg er ikke til damer og er du mand er jeg optaget.
Ellers må du spørge din gode ven B K han burde kunne vide hvem jeg er, hvis ellers han har huskeren i orden, mere hjælp vil jeg ikke give. Flere svar før efter middag i morgen skal du ikke forvente fra min side, jeg tager på job nu, der må være andre du kan muntre dig med.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-07-09 20:24

Næ, jeg er såmænd ikke interesseret i dig som person, men jeg er interesseret i at få opklaret de rygter du bringer til torvs.

Nu blander du jo tingene sammen. Hvad har DJ's forhenværende ædegilder og overforbrug at gøre med en ulykkelig forsikringssag, som du iøvrigt selv har rejst her på foraet.??

Gode ven, B K..? Jeg kender intet til B K, udover at vi behandler hinanden med gensidigt respekt.

MEN...!!!!!!!!!!!!!!! Jeg bliver eddermame tosset, når man som dig, habbibiPro, driver plat på en så ulykkelig forsikringssag.

"der må være andre du kan muntre dig med" skriver du nok så frejdigt. Sig mig lige engang, tror du jeg munter mig med dig.??? Det er denne her sag alt for alvorlig til.!!! Jeg kan aldeles ikke se noget som helst muntert i denne her ulykkelige sag - men det kan du åbenbart.?

Så mon ikke, inden skamrødmen når dine ører, skulle se at få lukket denne her tråd.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-07-09 21:37

Heidi-Ho Du er tæt på sagens kerne: DØVE ØRE.... Det er hvad damen har og at hun for tre dage sine er indmeldt i D.L.S. er måske rigtig nok, men det er genindmeldt!!!!!!

Så jeg vil tillade mig at konkludere,som dig: Kommer der ikke snart andet ind personfnidder og gisninger på bordet - så løber også denne sag ud i sandet, som så mange af D.L.S. mærke sager!

Og damen jo det dæmre,men jeg vil kun sige: Husk at tage tænderne ud, når du børster dem. Du kunne godt trænge til en renere mund.......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-07-09 21:47

Lige for en ordens skyld: Kan I ikke lige bevise/hendvise til, hvor jeg har pralet med, at jeg er i familie med:
Danmarks Jægerforbunds formand O.R.J.????????

- så hvem er det der forsøger på at fiske ?????

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-07-09 13:33

habbibiPro startede ellers op som en stor gasballon. Indikerede meget "overbevisende", at nu havde hun, habbibiPro, et meget sprængfarlig gasart i ballonen, som angiveligt ville få DJ til at synke helt i knæ.
Men ak og ve, ballonen sagde.......fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis og pruuuuuuuuuuuuuut og ud strømmede al den tomme og ganske ufarlige gas..... Godt man ikke stod ved siden af da gassen gik af ballonen, det har sikkert lugtet fælt af det det var, nemlig en gang lort at lukke ud.

Så, kære habbibiPro, det er nok dig der bliver udråbt til...... Fru Tom luft montør.

Derfor, kære Fru Tom luft montør, luk nu denne tråd inden du får gjort dig og dine supportere helt og aldeles til grin.

Fortsat god dag, Fru Tom luft montør.........pruuuuuuuuuuuuut.......

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 07-07-09 16:39

Til Kammeratskabet Heidi Negerplot & Ballegaard Knudsen Tom Luft Montør.
Nok ikke mange tager heidi ret alvorligt efter hindes sjofle negerplot, og slet ikke efter omklamringen med Landsby t..... geniet Ballegaard Knudsen.
Til sagens kerne, jeg ved fra ganske polidelig kilde at snushanerne fra pressen, er oplyst om sagen, om det horrible at det har kunnet lykkedes A/S Dansk forsikring med Skov og Naturstyrelsen & Jægerforbund som aktionerer at trække så alvorlig erstatningssag i langdrag, det må da ryste jægerforbundsmedlemmer at forbundet ikke varetager medklemmers interesser.
Belysningen af denne sag gør naturligvis alle jægere udtrykke, ved at vide at forsikringen gennem jagttegnet er mangelfuldt når alvorlige ullykker indtræffer, og bevisligt har trukket i hele 9 års tovtrækning. Heidi Og B K prøver at dreje sagen til at D L S kun har til formål at slå plat.
Heidi Negerplot hovere du bare, der er nok ingen der tager dig alvorligt, jeg gør i hvert fald ikke.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-07-09 17:04

Det var sandelig en hurtig ferie Fru madame????

Hvis du virkelig tror nogen vil tage dig seriøs og alvorlig i denne sag, når du fylder dem med løgn og personfnidder i stedet for, at svare på de spørgsmål du får stillet - Ja, så er du virkelig den dumme kællig, som engang havde en tillidspost i D.L.S. og som stadig ikke har gjort rede for de tal i rengskabet, som jeg på pegede dengang.

Hvis du virkelig ønsker det, så skal jeg gerne ligge dem frem igen, selvom forældelsesfristen gør, at du ikke kan rammes for dem længere. Folk med blot det minste kenskab til regenskab vil dog kunne se, at jeg havde ret den gang. Lige som det faktum, at hverken du eller D.L.S. som i eller truede med dengang, var i stand til at føre en sag i mod mig...

Svar på det du bliver spurgt om bl.a.: hvor jeg har skrevet, at jeg er i familie med O.R.J. Udtalelser af den art kræver, at de kan bevises, men du kan kun hælde en mase personfnidder ud over alt ting intet andet.

Seriøsitet og ærlighed kender du ikke betydningen af og derfor er du blot en rablende gal gammel kælling - eller det er måske din mand, der sidder i baggrunden og siger hvad du skal skrive - det kunne jeg forrestille mig for han er rablende gal og det menneske, der har lavet mest lordt for jagten i danmark generelt -

Jeg vil opfordre ALLE til fra nu af, at undlade,at svare dig, så dør din vandvittige tråd nok af sig selv.
For du er simpelthend raplende vandvittig skør!!!! Og slet ikke til at føre en fornuftig dialog med.
Jeg har i stakkevis af breve liggende fra den gang og tro mig. De skal blive offentlig gjort på den ene eller anden måde,hvis ikke snart du stopper med, dit forsøg på at svine min person til. I modsætning til visse andre, så bor du i Danmark og er kendt af mig.....Og der er to afdødes minde, som jeg til en hver tid vil forsvare, for dem svine du og din mand også til....
Det er ikke et spørgsmål om had, men et spørgsmål om retfærdighed!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 07-07-09 17:53

Til Ballegaard Knudsen
Hold nu lige op den gamle nar, med alt din tom luf og urigtige oplysninger. Jeg er ikke tidligere kasserer i DLS. og ved forøvtigt hvem denne kasserer var. Det var dig selv gamle evnesvage nar der mente jeg var en kvinde, jeg lod dig selvfølgeligt blive i troen, og Hiedi Negerplot hoppede også på den, det er en ommer. Jeg kan betro jer jeg er nok mere mandig end nogen af jer, Ballegaard dit lede mobydelige fjols kender jeg godt, jeg ved også hvor du bor, med meget andet, kommer ofte forbi, for at se om der er lige så rodet som Tonganeseren har beskrevet.
Ole Roed er nok glad for at slægtskabet ikke er så tæt alligevel.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 07-07-09 18:02

undskyld. der skulle havde stået , jeg ved forøvrigt ikke hven den tidligerekasserer var.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-07-09 18:27

Kære habbiprut

Ja, selvfølgelig regnede jeg da med du var en kvinde, når du skrev det.
Vil det så sige, også det var løgn...... ??? Ligesom alt det andet du skrev.

Er DLS generelt bare fyldt med løgn.?
Er DLS bare en stor prutballon fyldt med stinkende tom luft.... Habbiprut leverede jo en ordentlig en.
Desværre engang plat på en ulykkelig begivenhed.

PS.

Nej, jeg har hele tiden vist at du var Finn Madsen

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 07-07-09 18:49

Heidi Ho.

Jeg kan forsikre dig om det ikke er Finn Madsen der skriver. Nu kender jeg ikke Finn Madsen som sådan. Hvad mig angår var det Ballegaard Knudsen som gjorde mig til kvide eller kæling som han skriver den lille nar. I viser jo begge i er et par latterlige fjolser, Jeg har prøvet at fortælle om hvor A/S Dansk Jagtforsikring behandler forsikrings kunder. Jeres selebre makkerpar B K Montør i Tom Luft og Heidi Negerplot bare vil slå plat på, for at fortælle i er til, når nogen fortæller hvad, en selv kan komme ud for.
Magen til latterlige og åndsvage personer skal der ledes længe efter. prøv og hold op med jeres gætteleg, og opføre jer lidt anstændigt. vil i skrive mere om den sag så hold jer til sagen, som i forhåbentligt kommer til at læse om i aviserne. Jeg svarer ikke på mere af jeres plat, medmindre det omhandler sagen og er seriøst.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-07-09 19:30

-
Det har vi jo begge forsøgt flere gange i denne tråd,men du svare jo kun med personfnidder og løgne og ved selv at kaste nye ting ind i debatten Typisk for fire mennesker i D.L.S. nuværende og tidlige ledelse.. Gå lige tilbage og læs dine egne indlæg.

Og igen vil du have en seriøs debat - så svar på de spørgsmål du selv får stillet inden du kræver af andre, at de skal være seriøse. Hvordan gik ferie? Nå nej forresten, det var jo arbejde du skulle på undskyld er du blevet fyret???

Jeg glæder mig meget til at opleve hvad pressen kan komme frem med i denne sag: For det bliver intet af det du har sagt og skrevet om min person. Det ligger helt klart.

Derimod tør jeg også godt spå, at det heller ikke bliver til skade for Danmarks Jægerforbund.
At du og D.L.S. presser på er udelukkende af "brødnid" Din mand skrev nøgagtig på samme måde, da diskussionen i sin tid gik på, hvorfor Danmarks Jægerforbund ikke ville hjælpe D.L.S. til at få et sæde i vildtforvaldtningsrådet. Jeg skrev den gang, at D.L.S. havde alt for rabiatemeninger til at kunne havde sæde der og det fik jeg ret i. Nu vil I have sæde i Dansk Jagtforsikring og igen siger jeg: Det er i alt for lille en forening til og Jeres meninger er stadig for rabiate. Det har du jo specielt vist i denne tråd. Der kan man ikke debattere ved at kalde folk ved øge navne og i det sprogbrug, som du har.
Lige indmeldt og ingen mand- en løgnhals, det er hvad du er!! - Bevis det modsatte!!

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 07-07-09 20:06

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-07-09 20:08

HabbibiPro, jeg kan se, du ikke har det så godt når nogen går dig lidt på klingen og forlanger lidt beviser for dine uhyrlige påstande. Kig bare på dit eget indlæg fra 06-07-09 kl. 19:45
Her starter nemlig dit eget indlæg med beskidte udfald mod min person - altså din egen start med personfnidder i mod mig.

Ser du, habbibiPro, jeg tror ikke på, at du med et medlemskab på bare 6 dage - vel efterhånden - får lov af DLS til, egenhændigt at "køre" en så alvorlig sag, som DLS selv har rejst.
Alene der, er du utroværdig som bare fanden.

Som jeg allerede en gang har påpeget, er jeg hverken medlem af DJ eller DLS. Derfor er jeg i princippet totalt bedøvende ligeglad med om DJ får en snudebasker - og omvendt.
Men jeg er ikke ligeglad med, at du driver plat på en ulykkelig forsikringssag.

Okay, at du også kalder mig for en latterlig åndsvag person - tjae det har jeg kun en hovedrysten tilovers for. Vi ved jo alle, når argumenterne er løbet tør hæves stemmen - akkurat som du gør nu.
Derfor er jeg glad for, at det ikke er mig du skal repræsenterer med dit uintelligente sprog - for allerede der tabes sagen.

Så luk du bare resten af gassen ud af ballonen..........pruuuuuuuuut

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 08-07-09 09:28

Lille neger Heidi, hvordan har du det? er du stadig sur og indebrændt over (JH) Chefen trådte dig over tæerne på strandjagtsdebatsiden.
HF

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-07-09 09:44

Lille søde HFranzen, kunne du være sød og elskværdig, liiiiige at uddybe dit spørgsmål til mig, da der er et par ting jeg ikke forstår.

(JH) Chefen.....????

Standjagtdebatsiden...??? Er der en sådan.?
Hvis det er tilfældet, kunne du så være sød at smide et link op til siden, idet den ville være enormt interessant at besøge.

Men iøvrigt, HFranzen, er jeg sikker på du forveksler mig med en anden.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-07-09 10:05

Man kan sandelig også let blive forviret herinde. Hvor personer får kønskifte operationer, som vi andre skifter skjorte....
Er der forøvrigt ikke noget der hedder forældelsesfrist i disse tilfælle? Eller kan folkepensionister også få det! ( indlæget henvender sig til hibsomhap ) Som ikke kan finde ud af om han/hun er en mand eller kvinde.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-07-09 13:15

Efter lidt googleri fandt jeg "strandjagtdebatten"

HFanzen, nu skal du lige henvise til det omtalte indlæg, som du påstår jeg skulle have skrevet.

Glæder mig til at læse det.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-07-09 10:53

Hold da KÆFT.!!!!!!!! Hvor er det typisk for de der krigeriske DLS-drenge.
Først beskylder de en for at være Robert Hæ, dernæst for at være Lars/Lasse/winmag fra jagtformidlingen, og som om det ikke var nok, så bliver man beskyldt for at blive irettesat for et eller andet indlæg jeg som angiveligt skulle have forfattet på et eller andet totalt ukendt "Strandjagtdebat" Beder man så om lidt dokumentation, eller lidt henvisning på omtalte links, så klapper drengene totalt i.
Nå, men det var så det. Duer det ikke med løgn, tja, så kan man da prøve med tavshed.

Hvad står de 3 bogstaver, DLS for.? Drengene fra foreningen vil jo gerne bilde os ind at det står for: Dansk Land-og Strandjagt. Meeeeen, mon ikke bogstaverne står for: Danske løgne spredere.
Det ord er nok mere rigtigt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-07-09 12:09

Vær nu ikke for hård Heidi-Ho tænk på hvad D.L.S. består af:

Gamle sure mænd, som ikke kan finde sig til rette i Danmarks Jæger forbund.

<Gamle sure kvinder, gift med disse mænd.

<Små drenge som påstår de lige har meldt sig ind for derefter at fortælle de er en moden kvinde, som jeg burde kende fordi vedkomne køre forbi mit hus, næsten hver dag, når jeg så bekræfter det. Får de pludselig en kønsskifteoperation og bliver til en mand...

Det var altsammen lige meget - blot til at grine af - hvis ikke de samme mennesker, den ene gang efter den anden forsøger på, at få sæde i alle mulige jagtlige udvalg og bestyrelser. At de så blot sender den, der bor nærmest, fordi foreningen ikke har midler til at betale kørepenge og det får afgørende betydning på om personen er kvalifiseret til jobbet er fatalt for jagten i Danmark.

E.B.Berthelsens syge forsøg på at fremføre D.L.S. synspunkter i et ministerielt nedsat udvalg har jeg fået tilsendt referat om og tro mig. Det er skræmmende læsning. Han går direkte ind for jagtbegrænsninger uden at der forreligger nogen, som helt begrundelse for det. Det er ikke blot dumt, men direkte sygt. Specielt når han her og i andre debatter samtidig skælder ud over at D.J. tabte slaget om due jagten...

Hvis det er sådanne mennesker, der skal repræsentere os - så kan kun GUD bevare jagten i Danmark eller sagt på en anden måde, så er vi tilbage ved udgangspunktet: Den gang, det kun var Kongen og adelen, der måtte gå på jagt og fæstebondens hund skulle have hugget forbene af, for ikke at drive med Kongens vildt..

Lad mig give et andet eksempel: For syv år siden opstod balladen, med de famøse eksklusioner i D.L.S. Den lokale D.L.S. afdeling her omkring havde ca. 60 medlemmer i dag har den tre. En formand og en kasser og så et menigt medlem. At det ville gå sådan forudså og sagde jeg og flere af de 60 andre, men det værste er, at jeg fik ret og i tiden siden har foreningen overhovedet ikke afholdt et eneste arengement eller deltaget i nogle af de aktiviteter, som de er berettiget til ifølge de aftaler, der foreligger om f.eks. jagt/regulering på de kommuniale arialer!

Det kan man såmænd også blot grine af, men helt ærligt jeg syntes det er sørgeligt....
Synd for dem, der melder sig ind fordi de tror D.L.S. kan være et alternativ til D.J.

En helt anden ting er: D.L.S. er en jagtlig landsdækken forening, siger de selv, derfor er de berettiget til at søge tilskud. Dels fra tipsmidlerne, som bliver administreret af friluftsrådet og dels af jagttegns midlerne, som administres af Skov og naturstyrelsen. Det beløb udbetales efter antal medlemmer på landsplan og netop dette beløb er det der finanserer D.L.S. medlemsblad altså er alle jægere uanset tilhørsforhold med til at betale - det er sku` en direkte skandale. For gad man kontrollere medlemstallet så er det ikke sikkert, at tilskuddet var så stort,som det er.....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-07-09 13:41

Hvor er det synd for de to, bb1 og Heidi-Ho - der er ingen der kan lide dem, ingen der vil skrive/snakke med dem !!!
Det er interessant at følge disse to psykisk uligevægtige personer. Heidi-Ho nedgør andre med sine "venlige" bemærkninger og skriver bl.a., at HabibiPro "ikke har det så godt når nogen går dig på klingen". Ligeledes skriver han belærende"Vi ved jo alle, når argumenterne er løbet tør hæves stemmen", samt beskylder HabibiPro for et "uintelligent sprog". Kære debatører, prøv selv at læse blot de sidste kommentarer fra Heidi-Ho - hvad synes I om sprogbruget og tonen ??

bb1 er et kapitel for sig - han kan takke sin herre og skaber for, at vi andre er godt opdraget og ikke lukker op for godteposen om hans liv og færden gennem mange år, specielt inden for jagt og hundesport. Det er ikke nogen trussel mod dig lille Ballegård, så formastelig er jeg ikke - men tænk over det !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-07-09 15:21

Øjenvidnet 4 +1+1+1+1 som du plejer at benævne dig selv.
Psykisk uligevægtig...... tratum, tratum, tratum, trala la la la lej....... og et lille, tju hej for dig.
Nu kunne det være interessant at vide hvordan du definerer ordet, psykisk uligevægtig.?
Hvis du, imod min forventning, definerer ordet i rette betydning, synes jeg da, du skulle læse dine egne indlæg igennem - og især de indlæg, Tonganeseren alias EBB/E.B.Berthelsen har skrevet.
Her vil du virkelig få syn for sagen for hvad det vil sige at være psykisk uligevægtig.

Men ellers er det da en underlig retorik, når HFransen påstår, at jeg skulle ha' haft et indlæg der er blevet slettet på et eller andet for mig, total ukendt hjemmeside. Når man så beder om et link til indlægget, så kommer du frembrusende ind med 4 toget og beskylder mig for at være psykisk uligevægtig...!!!????

Nu angler du om hjælp fra andre brugere af Kandu, med ordene, "Kære debattører....etc......."
Kære Øjenvidne 4 ++++ er det ikke gået op for dig endnu, at det kun er BB1 og mig - og så det halve af DLS der bruger siden her som verbal skraldespand.?
Andre normale mennesker er løbet skrigende bort for lang tid siden. Det gjorde de allerede da Tonganesen alias EBB/E.B. Berthelsen fandt siden her, og brugte den til sin private vendetta i mod BB1.

Desværre fik jeg mig selv rodet godt og grundigt ind i jeres DLS lort, da jeg fandt jeres personhetz i mod bb1 for meget. Men okay, når man har sagt A, må man nødvendigvis og sige B - sådan er det.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-07-09 15:42

Øjenvidnets indlæg fortæller meget mere om ham selv end om andre. Han skøjter hen over den skrevne tekst i mit indlæg. Fremsætter blot en ny påstand/løgn. Ganske enkelt fordi han ikke har de ringeste mod argumenter - kun det sædvanlige gang personfnidder,som ingen steder føre hen og som ALLE efterhånden er trætte af.

Hvor er det synd for de to, bb1 og Heidi-Ho - der er ingen der kan lide dem, ingen der vil skrive/snakke med dem !!!

Du skrev jo promte da de tre små bogstaver var nævnt - gør os alle en tjeneste gå en tur med dine hunde, måske I kan finde nogle sorte skralleposer, som du så kan rode i og indberette til politiet....

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 11-07-09 12:18

Jeg prøver igen om det er muligt, om det er muligt holde sopper tone, og kan diskutere om det er betimeligt at jæger forbundet, samtidig er aktionær I A/S Dansk Jagtforsikring og samtidig kan varetage medlemmers interesser, når en kedlig jagt ullykke indtræffer? Og om i mener det er i orden at en sag kan trækkes i langdrag som tilfældet har været i omtalte sag.
Hvis vi kan diskutere dette uden at blande andre foreninger ind i diskussion, og fraholde os fra personligheder. da medviker jeg gerne. Elles lader vi den bare stå.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-07-09 13:38

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-07-09 22:32

HabbibiPro, til ovenstående indlæg vil jeg sige;
Så burde I - her mener jeg nogen (HFrandsen) fra DLS, heller ikke komme med indlæg der indikerer at man har fået et indlæg, på et eller anden "ukendt debatforum" irettesat.
Så bliver jeg sku vred.
Men okay, lad os se tiden an og se, om DJ på en eller anden måde kommentere forsikringssagen.
Men, jeg kan stadig ikke se, at DJ kan gøre så meget ved det - og så er det jeg spørger;
Har manden ikke en ulykkesforsikring.?
Har skytten ikke en ansvarsforsikring.?

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 12-07-09 07:33

Til Heidi.

Om Frandsen tilhørsforhod kan jeg ikke vide noget om, og med hvilken baggrund han udtaler sig
Forsikring, det er skadevolderens forsikring der dækker mod den skadelidende.
Når man går på jagt og har jagttegn, er det denne der skal træde i kraft, derfor bør man altid vise jagttegn som derigennem beviser man har en forsikring hvis man forvolder skade med skydevåben på ting og personer. At man pådrager sig skader der ikke har noget med skydevåben at gøre,er det ullykkedesforsikringer der må træde til, hvis man har sådan en. dette skulle ikke være nødvendigt at tærske mere i det.
Jeg forlader reden nu og er ikke tilbage før efter tirsdag, kan i have det godt allesammen

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 12-07-09 09:07

Til ham Heidi over i det sydlige jylland, det var godt du fandt linket, er du sikker på det er det rigtige link?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-07-09 17:17

Ham, HFrandzen skrev;
Citat
Til ham Heidi over i det sydlige jylland, det var godt du fandt linket, er du sikker på det er det rigtige link?

Næ, jeg er ikker sikker på noget i denne verden - udover, at jeg er sikker på at jeg ikke kommer fra det sydlige jylland.
Hvordan er du dog kommet på den tanke.? Og for resten hvad med linket til Strandjagt debatten.?

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 18-07-09 21:52

Sådan lød svar skrivelsen, fra daværende formand for jægerforbundet, da skadelidte P O Sørensen. henvendte sig til forbundet.
At vådeskudet var at betragte som en oplevelse.
Var det noget, som havde formål i er forsikringssammenhæng, måtte han ikke udtale sig, således var hans formands instruks. Formanden i Danmarks Jægerforbund var også formand i Dansk jagtforsikring A/S.
Nogen vendte i høj grad ryggen til offeret, ikke noget at sige at medlemmet havde en følelse af usikkerhed og ubehag, efter en meldning fra det store forbunds formand.

Dette svar siger med alt tydelighed at jægerforbundets er parthager i sagen. og ikke varetager medlemmers interesser. i dette sammenhæng

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 18-07-09 22:04

Undskyld Ballegaard Knudsen en enkelt stavefejl i overstående.

Der kommer mere belastende for jægerforbundet, inden længe.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-07-09 22:41

Stavefejl er ikke det eneste.

Vis lige sort på hvidt at Dj`s formand har udtalt sig, som du skriver!!

Desuden er Danmarks jægerforbund ikke formand for Dansk jagtforsikring!!

Det er en gang vrøvel - en forening kan ikke være formand for en anden forening. Et DJ valgt medlem ( tidligere hovedbestyrelsesmedlem) er formand for Dansk jagtforsikring og det er en helt anden sag..

Dansk Land og strandjagtforening tror, at de i dette her har en mærkesag, blot fordi de ikke selv har sæde i Dansk Jagtforsikring. Det er årsagen til at du og din mand tror I kan lave en skandale ud af den ulykkelige forsikringssag: Fy for pokker hvor er I beskidte i Jeres tanke gang!!!!!!!!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 18-07-09 23:35

Ballegaard Knudsen nu vrøvler du igen, Ravnkjær var formand for A/S Dansk jagtforsikring, dette ligger helt fast, så vidt jeg husker var han også formand for schweeiss hundeudvalget, lad nu være med at lege kloge Aage og forsvars advokat dette evner du alligevel ikke. Du kan jo bare slå op på formanspost i Dansk jagtforsikring, og få dine beviser
Så er jeg for øvrigt ikke kvinde, det har jeg også fortalt dig,. gå nu i seng, du skal have mareridtet med DLS overstået.

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-07-09 02:54

Habibipro.

Kunne du ikke gøre alle KanDu brugere en tjeneste? - Send bb1 en privat besked.

Det er ulideligt den ene gang efter den anden, at opleve din måde, at debatere på:
bb1 stiller et spørgsmål til dig. Du svare ham ikke, men stiller nye spørgsmål...

Desuden har du en helt syg tanke gang, at gøre Jægerforbundet nuværende ledelse ansvarlig for, hvad Kristian Ravnkjær har foretaget sig.

Jeg tror på bb1 når han skriver:

Dansk Land og strandjagtforening tror, at de i dette her har en mærkesag, blot fordi de ikke selv har sæde i Dansk Jagtforsikring. Det er årsagen til at du og din mand tror I kan lave en skandale ud af den ulykkelige forsikringssag: Fy for pokker hvor er I beskidte i Jeres tanke gang!!!!!!!!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 19-07-09 06:36

Hej Julemand.

Den nuværende ledelse, har haft gode muligheder for at få bragt denne sag ud af verden.

Men nej , det gør intet at et stakkels offer bliver nedværdiget, men bliver en fejltagelse belyst for offentligheden, om hvordan DJ behandler medlemmer, så er fanden løs.

Det viser med alt tydelighed folks indstilling til retssikkerheden, hvis det ikke lige rammer en selv.

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-07-09 09:46

Så forsøgte jeg også,men heller ikke mig vil du svare.. Forstår godt hvis bb1 har andet at lave..

Det har jeg også - du er blot syg i roen: Men nej , det gør intet at et stakkels offer bliver nedværdiget, men bliver en fejltagelse belyst for offentligheden, om hvordan DJ behandler medlemmer, så er fanden løs.

Du har ikke belyst noget som helst,kun kommet med beskyldninger,løse rygter samt trusler om at du ville gå til pressen - så gør dog det.

Jeg tror dog mest på: Dansk Land og strandjagtforening tror, at de i dette her har en mærkesag, blot fordi de ikke selv har sæde i Dansk Jagtforsikring. Det er årsagen til at du og din mand tror I kan lave en skandale ud af den ulykkelige forsikringssag: Fy for pokker hvor er I beskidte i Jeres tanke gang!!!!!!!!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 19-07-09 18:30

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-07-09 09:46

--------------------------------------------------------------------------------
Så forsøgte jeg også,men heller ikke mig vil du svare.. Forstår godt hvis bb1 har andet at lave..

Det har jeg også - du er blot syg i roen: Men nej , det gør intet at et stakkels offer bliver nedværdiget, men bliver en fejltagelse belyst for offentligheden, om hvordan DJ behandler medlemmer, så er fanden løs.

Du har ikke belyst noget som helst,kun kommet med beskyldninger,løse rygter samt trusler om at du ville gå til pressen - så gør dog det.

Jeg tror dog mest på: Dansk Land og strandjagtforening tror, at de i dette her har en mærkesag, blot fordi de ikke selv har sæde i Dansk Jagtforsikring. Det er årsagen til at du og din mand tror I kan lave en skandale ud af den ulykkelige forsikringssag: Fy for pokker hvor er I beskidte i Jeres tanke gang!!!!!!!!

Ballegård Knudsen. Julemand, du er for tydelig med din tegn sætning, kun B K kan være så dum. at gå i sin egen fælde, dette undre vel ingen. kald dig bare landsbytossen vi fanger dig alligevel.

Hvad er det dog for engang vås om mærkesager, og om min mand, jeg har ingen mand, jeg er heller ikke bøsse. fiser det snart ind i din lille hjerne

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 21-07-09 07:07

Ballegaard Knudsen har nok ikke læs på Net Natur, at jægerforbundet er medvirkende årsag til forsikrings sagen ikke har fundet en afgørelse. Eller har B K læst, siden han er blevet så tavs.
Det sidste vrøl fra fra B K om at den ny ledelse ikke kan pålægges noget fra fortidens syndere, der sidder stadig nogle af de gamle nikkedukker tilbage.
Havde den nye formand sat sig rigtig ind, hvad der lå gemt i skabene, kunne han havde vist, han var mand for sin hat og været med til at påvirke sagen.
Jægerforbundet var de første der blev bedt om at skrive om sagen. men nej, det måtte ikke komme frem i lyset.
Nu bliver det som jeg har fortalt før, skrevet en afhandling om hele sagen, det bragte ind til nu, er kun et lille forsmag.
Set som forsikrings tager viser, at dette partnerskab mellem Staten og Jægerforbundet dutter ikke.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 21-07-09 12:53

Ballegaard Knudsen er blevet ligså tavs som sin ven Julemanden. Kan være B K er kaldt til staden og tale forsikring med forbundsformanden, hvis han da ikke har fået mundkurv på, da emnet er blevet rigeligt varmt for Ole Roed

Ellers har B K nok ikke regnet med jægerforbundet var så korrupt og diktatorisk som tilfældet er, nå nej hvor skulle han vide det fra, ingen har villet give B K mandat til at komme med i inderkredsen,da alle regner B K for et bitte ubetydeligt tågehorn der galper op om alt og ingen ting.
B K er også blevet tavs på Jægerforbundets hjemmeside.
Om alt er, har B K nok ikke så meget mail korrespondance med Ole Roed som han har givet udtryk for.hvis vil det også sætte Ole i et meget dårligt lys.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-07-09 15:41

Nej bb1 vil blot ikke debatere med dig, for det er nyttesløst. Om Julemanden vil, det må du spørge ham om - men så længe du kan debattere med - dig selv, så er skaden ikke så stor, for det viser kun hvor lille du er. Kommer det af køns operationen?

Før truede du med pressen, nu bliver det en hvidbog, hvad mon bliver det næste??

Det næste fra mig bliver altså, at jeg ikke længere svare på dit plat, så længe du ikke vil svare på de spørgsmål,som jeg har stillet dig og så længe du vil drage en hel forening til anvar for hvad en tidligere formand og bestyrelse MÅSKE har foretaget sig. Det opgør har Danmarks Jægerforbund bag sig, men det har Dansk Land og strandjagt forening ikke og det er forskellen glem ikke det!!!

Kan du have en god sommer. Jeg er blevet inviteret op til Julemanden for at træne rensdyr, det bliver spændende. Jeg har hørt, at han er en af de bedste rensdyr trænere i hele landet,så jeg tror virkelig han kan lære mig noget....

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 21-07-09 17:25

Hvilken glæde at modtage, at Ballegaard Knudsen har kastet håndklædet, og vi ikke skal høre mere til ham resten af sommeren.
Så må vi håbe der vil komme nogle saglige debatter, tak gamle kriger.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 22-07-09 18:46

Nu forsvarer Ballegaard Knudsen jægerforbundet på DJ hjemmeside omkring forsikringssagen.

Bette Ballegaard Knudsen, sæt det nu var så betydningsfuld en person som B K var blevet ramt af et skud hagl, så ville piben få en helt anden lyd. Ole Roed har gået fuldhjertet ind som formand, og må selvfølgelig prøve at rette op på sagen, han er forlængs bekendt med hændelsen, men valgte at fortie sagen.
At en person som B K kan være så tom i hovedet, kan vel ikke undre nogen.

Kommentar
Fra : lilian1234

Dato : 23-07-09 11:03

Jeg tænkte lige på, mon BBI har hørt, at hans gamle ven Frank Jensen fra Jægerspris, hvist nok er blevet Æresmedlem i Dansk Land- og strandjagt.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 23-07-09 11:48

Til Lilian.

Nu var det ikke æresmedlem i D L S der var spørgsmålet. selvom det vil glæde BB meget at høre, om Frak Jensen.
Spørsmålet var, om jægerforbundet varetager medlemmernes interesser i vådeskuds ullykker.

Til din orientering Lilian er BB rejst op til julemanden på Grønland, for at lære at køre med rensdyr, og vi skal ikke forvente at høre fra BB resten af sommeren

Kommentar
Fra : lilian1234

Dato : 23-07-09 14:46

Jeg troede han skulle skyde et rensdyr, men de er måske ikke tøjrede som gedebukkene på Djursland.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 24-07-09 11:13

Vores ven Ballegaard Knudsen er åbenbart ikke rejst til Grønland, ellers har han fået installeret internet deroppe. BK er aldeles aktiv på DJ hjemmeside fortiden, det er nok lige før han får sine indlæg slættet igen, da han er på kanten på personfnidder.
Der bæres nok over med ham da han har forsvaret, jægerforbundet i forsikrings sagen, som ingen andre har kommenteret, lige som alt andet plader han fremkommer med.

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 24-07-09 16:12

tråden slettet