/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slette min profil?
Fra : acilia
Vist : 728 gange
100 point
Dato : 01-07-09 12:46

Hej alle
Hvordan sletter man sin kandu profil? Jeg har forsøgt at skrive til service@kandu.dk men får hele tiden mailen retur med at den ikke kan afleveres.

Det kan da ikke passe at man ikke kan slette sig herinde?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 01-07-09 12:47

DE laver ikke en skid derinde.
DET kan IKKE lade sig gøre....sorry ven

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-07-09 12:48

Joo det er helt rigtigt at du ikke kan slette din kanduprofil

Du kan bare fjerne hak i dine abbonneringer, så hører du ikke mere herfra

Du ved jo heller aldrig om du får brug for hjælp til et spørgsmål,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-07-09 12:49

Der må også være noget galt med deres mailserver, vi får mail som vinden blæser

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 01-07-09 12:49

Hmm det synes jeg godtnok er under al kritik. Jeg ved godt at man bare kan afmelde sine abonnementer - men nu vil jeg så istedet gå ind og ændre mine data og gemme det under en hotmail adresse jeg aldrig bruger alligevel.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 01-07-09 12:50

Det er der ikke noget der hedder...

Once u go Kandu u can never go Backu!

Ind under Vis abonnementer, i venstre side, kan du afkrydse alle emner, så slipper du for mails fra kandu´s side...men at melde dig ud, kan du ikke!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-09 12:50

Om de laver en skid eller ej, så er det ikke muligt at få slettet sin profil.

Du kan i din profil redigere, så du ikke mere får mails fra kandu.

Hvis du lader være med at logge ind, så kommer du i "glemmebogen"

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 01-07-09 12:57

Jeg sidder og tænker på om det ikke er ulovligt ikke at kunne udmelde sig igen? Det må forbrugerrådet da kunne fortælle mig - jeg synes ikke jeg vil finde mig i at man ikke kan melde sig ud. (stædighed!)

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 01-07-09 12:59

Citat
jeg synes ikke jeg vil finde mig i at man ikke kan melde sig ud. (stædighed!)

Denne gang bliver du nødt til!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-09 13:05

Det har der været en lang debat om. Kandu fik ret.

Det er ikke muligt at få sin profil slettet/melde sig ud.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-07-09 13:05

acilia - som tidligere nævnt, kan du fjerne dine abonneringer.
Og hvis du går ind og retter i dine Profil oplysninger, kan du jo bare fjerne evt. navn og adresse.

Så lad være med, at gøre så stort nummer ud af det!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-09 13:14

Læs denne tråd http://www.kandu.dk/spg124730.aspx

Du kan ikke få din profil slettet.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 13:33

Citat
Du kan bare fjerne hak i dine abbonneringer, så hører du ikke mere herfra

en desideret løgn,

for har du glemt dig selv ACILIA, så findes der snushaner som Bentjuul, han kan godt finde dig, selvom du ikke vil bruge noget mere, af din gamle profil,

og at kandu får ret uandset hvordan, ja men hvorfor gør kandu det, ???

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-07-09 13:40

Kjeld / Vic2000

Citat
en desideret løgn,

Du har ikke fattet en brik, du bliver da dummere og dummere!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-07-09 13:43

Citat
snushaner som Bentjuul
ja det gør der lille vic2000 - det var fordi du påstod at du ingen dobbltprofil havde, men du løj lille vic2000. Man kan ikke stole på hvad du skriver.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-09 13:48

Intet er mere uudholdeligt end en tåbe,vic2000 frygt havet

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 01-07-09 13:48

!!!UTROLIGT!!! hvordan hver eneste spørgsmål ender i mundhuggeri!

tag jer sammen og gi´ svar på de ting der bliver spurgt om!

acilia

Du kan ikke melde dig ud af Kandu.dk...DU kan kun afmelde dine abonnementer, og slette dine private oplysninger! Dit bruger-navn vil blive for evigt i kandu´s kundekartotek

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-07-09 13:51

Citat
tag jer sammen og gi´ svar på de ting der bliver spurgt om!
Det er besvaret længe før dig sp4nker

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-09 13:53

Enda mange gange

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 01-07-09 13:55

Ja det flot...men den er ikke lukket bentjuul, hvilket betyder en ting:

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 01-07-09 14:02

Tak for svaret piaskov - så kom der igen mundhuggerier og irrelevante ting på bordet. Det virker meget indforstået herinde efterhånden - ja undskyld jeg siger det!

Tak for svaret Piaskov du var den hurtigste på tasterne.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-07-09 14:04

Selv tak.
Ja det er ærgeligt det ikke kan lade sig gøre .... men sådan er det bare.
En gang kandu bruger .....altid optaget

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-09 14:04

nåååeee

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-07-09 14:07

Citat
nåååeee

Jaaaa du har det hårdt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-09 14:10

ja Ik'

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 14:11

Citat
snushaner som Bentjuul

ja det gør der lille vic2000 - det var fordi du påstod at du ingen dobbltprofil havde, men du løj lille vic2000. Man kan ikke stole på hvad du skriver

jeg havde ikke sagt jeg ikke havde en ekstra profil, men jeg kunne ikke finde den på nogen måder, og den profil der så dukker frem ved at snushanen, begynder at rode har ikke været i brug i flere år, så det med at man er glemt på kandu, ACILIA er stadigvæk en stor løgn, enda en man kan tage og føle på, det er bentjuul som kommer frem med gl profil og ikke

kjeld

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 14:12

Per definition tilhører Dine oplysninger og indlæg Kandu i al evighed, men hvis Du ellers sletter så meget som muligt af det personlige og at Kandu så overholder loven med ikke at misbruge data kan Du være tryg.

Jeg ser også at man ikke kan skrive til Dig, så for dem der ikke kender Dig fra tråde er Du bogstavelig talt intet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-07-09 14:17

Ja, du løj lille vic2000 da du påstod du kun havde een profil, men du havde flere profiler lille vic2000, du lyver

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-07-09 15:43

Citat
Man kan ikke stole på hvad du skriver
skrev bentjuul om landsbytossen........Nej og man kan heller ikke forstå hvad han skriver