/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
stokholm
Fra : NannaFlip
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 01-07-09 12:31

hej
jeg kender en pensionist der skal til stokholm, hvordan kommer han billigst der op ? fly, tog eller er der et sted hvor man kan få kørelejlighed for en billig penge ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 01-07-09 12:56
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-07-09 12:59

Umiddelbart ser det ud til at dem der efterlyser nogle at køre sammen med, er til og fra arbejde

http://www.google.dk/search?hl=da&q=k%C3%B8re+sammen&meta=&aq=f&oq=

Jeg syntes jeg har set nogle der har oprettet annoncer på samkørsel i den blå avis, men der var ikke nogle pt, men prøv selv at oprette en

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-07-09 13:00

Din besvarelses statistik ser ikke for godt ud!

Citat
Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 7
- Besvarede 4
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 17

Husk evt. at acceptere svar på dine mange spørgsmål.
Hvis du ikke gør det indenfor 90 dage, bliver spørgsmålet automatisk annulleret!

Det er ikke populært!

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 01-07-09 13:24

hej IBM760
Jeg må gøre et eller andet forkert,jeg klikker på accepter,for svar der er bedst, men noget må jeg jo gøre forkert, nu prøver jeg at gå ind i mine indlæg og køre dem alle igennem, håber det så kommer på plads, jeg har en del venner der ikke har computer, derfor de mange spørgsmål, jeg jeg vil selvfølgelig helst lære at gøre det rigtig, men jeg prøver mig frem nu , tak fordi du gjorde mig opmærksom på det

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-07-09 13:28

Accepter + Send

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-07-09 13:30

Udover at det ikke er velset, ikke at lukke sine spørgsmål, så bliver du også fratrukket 5 point af kandu, når de annullerer dit spørgsmål (så har du det mindre at spørge for)

Citat
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

fra kom godt igang - ude til venstre -

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 01-07-09 13:40

jeg har nok glemt + send, jeg gå dem igennem igen, jeg skal nok lære det, det er ikke dovenskab, men fordi jeg troede jeg gjorde det rigtigt, undskyld.

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 01-07-09 13:46

jeg tror jeg har fundet ud af det, ellers giv besked - tak

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-07-09 14:00

Ja du har fundet ud af det kan jeg se.
Godt nok....al begyndelse er svær.

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 01-07-09 14:05

Tak, det kan være jeg en dag finder ud af hvordan du kan se det, men en ting af gangen.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-07-09 14:12

Citat
Tak, det kan være jeg en dag finder ud af hvordan du kan se det, men en ting af gangen.

Din egen statistik, kan du se under "Vis din profil".
Og hvis det er andres profil, kan du bare klikke på vedkommendes navn eller søge personen under "Find en bruger".

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 15:18

hvor bor du hen af i landet. og hvor ca gl. er du,

det ville da være en god ting for at hjælpe dig til en billig løsnings model,

kjeld

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-07-09 15:21

NannaFlip.... lyt ikke til vic2000... gør som os andre og blacklist ham

Om lidt spørger han om dit tlfnr.så han kan ringe dig op for at hjælpe dig

Og til dig vic2000... dine spørgsmål er irrelevante... du kunne også starte med at læse spørgsmålet igen

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 15:38

nordsted jeg har nok taget flere med til stokholm, og ellers derop af end du har haft inden for rækkevide med din rundkørsel stavviser,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 16:09

Citat
Og til dig vic2000... dine spørgsmål er irrelevante... du kunne også starte med at læse spørgsmålet igen

nordsted der er nogen der er mere tungnemme end andre, men du har da

ellers lært et nvt ord her for nylig, kan du ikke bruge det, næste gang
du skal ud og vise hvor vejen ligger med din stavviser,

nordsted der er nogen som forstår og køre efter den grønne bølge, og komme frem til målet, før du når og få din brede røv lettet, og får sat din kæp til vejviser stav i hjulet, det piner dig at du sidder forlænge på din flade røv, inden staven svinger norsted du forstårr ikke og stoppe dem med din stavviser, også selv om du arbejder og knokler nok så ihærdigt,
nordsted du virker træt, er du det, ????

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-07-09 16:50

Citat
og hvor ca gl. er du,
Skrev TOTALIDIOTEN vic2000. Vi ved han staver som de blinde slås, men han kan altså heller ikke læse, da det med al ønskelig tydelighed fremgår af spørgsmålet, hvilken aldersgruppe der er tale om der skal rejse:
Citat
hej
jeg kender en pensionist der skal til stokholm

http://www.albinoblacksheep.com/flash/youare LOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 17:09

Nanna kan du ikke fortælle Nordsted og Krummen at der finde pensionister lige fra 18 år med og uden Rolator

og der findes nogen pensionister 88 år med//uden Rolator,

jeg kan skaffe din ven til stokholm gratis med bil, hvis det har din vens interresse,
ellers finder nordsted nok en blå link til din gode ven, og nordsted betaler,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-07-09 17:14

NannaFlip.... jeg vil lige igen advarer dig kraftig imod vic2000's tilbud, læs hans historik igennem, og bedøm selv, om du turde sende nogle venner afsted, sammen med en af vic2000 venner??

I flere spørgsmål, vil vic2000 gerne hjælpe, blot han lige får dit tlf.nr så han kan ringe dig op.. så pas på

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-07-09 17:30

Har lige været der med Norweigian Air. Nemt hurtigt og bekvemt, men de flyver kun fra Kastrup. Der er væsentlig prisforskel på hvilke afgange man vælger, men det kan du se på deres hjemmeside. Hvis du kun skal være der få dage, kan du med fordel nøjes med håndbagage. Men husk og vej den, så du ikke bliver "klippet" der. De forlanger ekstra for kufferter.

Billetterne kan du bestille på nettet. Vi kunne ikke vælge opotimalt med flyvetider, men slap alligevel med halv pris af SAS.

PS Pas på taxa'erne i Stockholm, nogle af dem er ret fiffige. En del kører dog til lufthavnen på fastpris. Og er man 4 personer er det samme pris som bus!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 19:21

Citat
I flere spørgsmål, vil vic2000 gerne hjælpe, blot han lige får dit tlf.nr så han kan ringe dig op.. så pas på

tungenemme nordsted nu siger jeg det igen for syvende gang, prøv og gør en indsats med og få den til at fise ind,

jeg har første gang til gode og ringe til nogen på KANDU, NORDSTED

dem der vil snakke med mig, kan ringe frit til mig på mit nr, som de får af mig, og nok engang nordsted ikke omvendt, du higer efter point

nordsted , da er jeg lige som f. eks, luffea, pisse lige glad med dé forbandede point, som du ikke kan betale med henne ved KÆRS TIVIOLI PARK, NORDSTED DE KAN IKKE ENGANG BRUGE DEM, TIL DIN

OPLYSNING.

nordsted, prøv og få den til at fise uden om vejviser og rundkørsel staven

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 01-07-09 19:36

Min ven´s alder er ca. 55 år,og bruger ikke rolator eller andet, jeg tror ikke han har lyst til at opgive noget tlf.nr. efter hvad der er blevet skrevet, han er bare en mand der er blevet kontaktet,af gamle venner, så fly er nok løsningen.

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 01-07-09 19:56

Eller det er Nordsted1, der kom med et godt link,det ser rigtig godt ud !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-07-09 20:24

NannaFlip, der står i hvert tilfælde sådan på flybilletsiden

Citat
Vi søger hos alle store rejsebureauer så du slipper.

Så det er ikke kun hos et flyfirma, man søger prisen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-07-09 20:26

vic2000

Citat
du higer efter point

Bevis det!!!!!!... det kunne jo tænkes, at jeg er et hjælpsomt menneske

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 01-07-09 20:41

Nordsted1`s link var ikke om fly, selvom det selvfølgelig ville være bedst, men sikke en debat !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-07-09 20:47

NannaFlip...........mit allerførste link kl. 12.56 ER fly

Citat
men sikke en debat

Ja, det kan du have helt ret i, det kan være svært at prøve at hjælpe folk

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 21:06

Bevis det!!!!!!... det kunne jo tænkes, at jeg er et hjælpsomt menneske

og henter vandet på modsat side af bækken, ja go daw do

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-07-09 22:12

Citat
jeg har første gang til gode og ringe til nogen på KANDU
Kors hvor er du lige så fyldt med løgn, som en ko er fyldt med lort - jeg har kendskab til flere du har ringet til og terroriseret med dit hjernedøde ævl.... TOTALIDIOT

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 02-07-09 12:39

Nej, nu mener jeg det her har udartet sig længe nok, afmelder mig herfra.

NanaFlip, har du fået dit svar, foreslår jeg at du lokker spørgsmålet. Samtidig vil jeg påpege faren ved at udlevere telefonnumre, adresser osv. på nettet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-07-09 18:30

Citat
Samtidig vil jeg påpege faren ved at udlevere telefonnumre, adresser osv. på nettet.

NEMLIG gør det ALDRIG

Godkendelse af svar
Fra : NannaFlip

Dato : 02-07-09 19:09

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 02-07-09 19:19

Nordsted1
hvis du ikke har fået dine velfortjente point, giv besked men jeg tror jeg har fundet ud af det, vil bare ikke have flere fejl - Tak min ven fandt en MEGET billig tur- han glæder sig.