/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
iPhone Unlock & Jailbreak
Fra : iphoneunlocking
Vist : 263 gange
100 point
Dato : 30-06-09 13:25

Vi kan unlock og jailbreak alle typer iPhone og iPod touch.
Ønsker du unlock på en iPhone eller iPod touch og ikke
selv vil vil rode med det. Så besøg vores hjemmeside.
www.unlockiphone.dk

Ingen komentar please.
Jeg ved nogen kan selv men ikke alle. :)

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-06-09 13:31

Er dette en gratis service?? Ellers er det blot spam det du laver her....
Vi er mange unlockere der klare alle telefoner og hvis vi alle lavede sådanne indlæg ville der ikke være plads til andet..
Så hold venligst igen med reklame her på kandu.
Denne side er til at hjælpe andre med at gøre det selv. Så hellere henvise til www.iphoneguide.dk da den er Gratis og en ganske god guide..

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-06-09 14:42

Dette er ikke en reklame plads.
Når du vil reklamere med noget så find venligst andre steder.

Hawaii7

Kommentar
Fra : iphoneunlocking

Dato : 30-06-09 14:52

Ok ok.. Det var jo ikke ment for at signere nogen.
Det var en oplsyning til folk der havde problemmer ned en låst iPhone.
Jeg har mange hver dag der ikke kan eller vil selv.
Så derfor min post.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 30-06-09 15:08

LAv den som tip også...

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 30-06-09 17:23

Lol gøre nogen opmærksom min bare... dette er reklame intet andet .. det var det også sidst og da du lavede det som tip ...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-06-09 17:30

Reklame - det var det også d. 6-6-2009.

Annuller spørgsmålet
Fra : iphoneunlocking

Dato : 30-06-09 17:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål