/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor finder jeg en "slinky"? (Metalfjede~
Fra : Ladmorillo
Vist : 2021 gange
210 point
Dato : 11-04-03 19:23

Er der nogen der kan fortælle mig hvor i København jeg kan købe en slinky?

Jeg har ledt med lys og lygte efter dette afstressende lille stykke legetøj.

Jeg plejede at købe mine slinky'er i Hong Kong butikken i Yorks Passage på Strøget, men de fører den ikke længere.

Til dem, der ikke ved hvad en Slinky er, så er det en temmelig stor metalfjeder, der er berømt for, af sig selv, at kunne vandre ned ad en trappe.

PS: Det skal være metaludgaven, og ikke den ringe plastic-kopi, som man kan få i BR, der er ikke nær så afstressende.

Ladmorillo

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 12-04-03 10:32

Hejsa Ladmorillo
Jeg kender desværre ikke noget sted i Kbh du kan købe en slinky men da jeg ledte på nettet faldt jeg over nogle fede e-shops der har en masse forskellige slags.

http://www.metaltoys.com/SlinkyTrivia.htm
http://www.zooscape.com/cgi-bin/maitred/WhitePulp?jornada=134107&specie=US&proclivity=express&armature=mesh&disentangle=2&depth=8&fountainhead=yellow&zooride=slinky

det er en amerikansk side hvilket selvfølgelig betyder betydelige forsendelsesomkostninger men jeg håber du kan bruge den til noget alligevel.
Den helt almindelige slinky kan man også købe edirectory i England og der er leveringsomkostningerne betydelig mindre.

http://www.edirectory.co.uk/pf/pages/moreinfoa.asp?RecordID=IBCIHJ&companyid=880

Held og lykke med søgningen :)

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 15-04-03 23:45

hej Ladmorillo

Jeg har for kort tid siden købt en inde i søstrene Greene og mener den var af metal ............. du kan da prøve at kigge derind.

held og lykke med afstresningen

Kommentar
Fra : Ladmorillo

Dato : 16-04-03 12:43

Ok Søstrene grenes.. der kigger jeg lige forbi på fredag for at se om det er den rigtige

Kommentar
Fra : Ladmorillo

Dato : 24-05-03 13:07

Nej nej... I Søstrene Grenes havde de kun den PLASTIK kopi som jeg ikke kan bruge.

Er der nogen andre der kan hjælpe????????????????

Annuller spørgsmålet
Fra : Ladmorillo

Dato : 20-09-06 13:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål