/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
vic2000
Fra : maxhankat
Vist : 648 gange
500 point
Dato : 30-06-09 11:49

vic 2000

Tak for dit beroligende svar, som jeg desværre overså i farten.

mvh
joan/

Accepteret svar
Fra : vic2000

Modtaget 510 point
Dato : 30-06-09 12:17

ja selv tak

jeg lå som 17årig, og skulle have fore tage omtalte, på en 8 mands stue

ud mod Hoesens vej, mine 7 kollegaer de var mere nervøse, end mig,

så går det ikke være end bedre, så skulle en af dem også fore taget

samme, så gik der ellers hurtig en melodi igang, om de så ikke lige så godt kunne bruge mig til de andre,
dengang brugte de jo sprøjter som de brugte til større dyr, de var sq
nogle kraft kale til sprøjter, som man jo selvfølgelig også kan suge med.
bare du ikker tænker på at det kan komme til at svie, så vil du ikke mærke det,
så kun det bedste herfra det ville ikke genere mig en dyt, om jeg så skulle have fortage ti samme dag
mvh og god vind
kjeld

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-09 12:50

Tiderne er forandret meget siden 1961.

Så i dag er der forskel på de sprøjter, som bruges til mennesker/kreaturer.

maxhankat ... i morgen er det overstået

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-06-09 12:57

Tandlægerne har ikke ændret sig

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 13:38

Citat
Tiderne er forandret meget siden 1961.

Så i dag er der forskel på de sprøjter, som bruges til mennesker/kreaturer.

maxhankat ... i morgen er det overstået

ja det er rigtig Ans, men den gang da gik det vel også kun som et mundhel,
men -men når man ser deres små rullevogne det er vel samme størelse

som dengang, men redskaberne er gået over i miniformat størelse, og mere ind, i forhold til den gang,

nu kan jeg forstå, på ans Joan skal have det foretaget i morgen, Joan hun vil være her igen i morgen, og villle kunne sige med 99,9999 sikkerhed , jeg mærkede ikke andet max, et lille prik,

joan gætter du kryds og tværs løsninger, hvis ja ! ta sådan en med og tænk på løsningen af denne, vuptig så er du på vej hjem igen, uden at have mærket en dyt, du vil måske selv blive bedt om at tage dit tøj på igen. men ellers, ikke mere med det hospital at gøre, end at sige tak for den gang, god vind i morgen JOAN
mvh
kjeld

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 30-06-09 15:43

Tak for svaret vic2000 endnu en gang.

Og tak for alle andre hyggelige svar.

Men det er rigtigt, at tandlægerne stadig er næsten det samme - pyha.

Jeg melder ind i morgen eftermiddag - forhåbentligt, hvis jeg ellers kan sidde på rumpetten.

mvh
joan/

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 16:01

Det skal du have tak for hvis du lige giver en tilbage melding,

ja selvfølgelig kan du sidde på rumpen, det kan du gøre det første de

har taget deres isenkram til dem igen, for JOAN de låner kun lidt ved dig, det havde været være hvis nu du skulle have sprøjtet noget ind,

så de bedre kunne se noget, det kan da godt svie en ½ time efter, men ellers ikke,
nok en god vind herfra,

kjeld

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-07-09 15:44

Hurraaaaaah, så er det overstået uden at det gjorde det mindste ondt - lige bortset fra de små prik man får, når lokalbedøvelsen bliver lagt på 4-5 forskellige punkter.

Under selve udtagningen af knoglemarv var jeg nærmest ved at falde i søvn, fordi jeg en time før have fået en 5 mg Stesolid, noget jeg ellers aldrig tager.
Alt i alt mærkede jeg INTET!!! Heller ikke da der blev knipset et lille bitte stykke knogle af til Biopsi.

Nu er jeg hjemme med et lille plaster på lænden, og det gør stadig ikke ondt, og hvis det kommer til det senere, hjælper det med et par almindelige Pinex eller lign.

Jeg får svar på prøven sidst i juli, og så ta'r vi den derfra. I mellemtiden tager vi en tur til Bornholm.

Tak for alle gode svar og bistand her på tråden.

mvh og rigtig god sommer.
joan/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 15:56

Tror faen`, 5 mg Stesolid kan stoppe en løbsk hest

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-07-09 22:20

Jeg tror på dig Luffe A

mvh og god nat

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-07-09 14:30

Citat
Jeg får svar på prøven sidst i juli, og så ta'r vi den derfra. I mellemtiden tager vi en tur til Bornholm.

Hej Joan og stor tillykke som hjem vendt lykkens pampajulefis,

når nu du siger du vil til solskinds øen, ok joan

men lov så dig selv at du køre i en stor bue uden om Åkirkeby kommune,

for de stjæler med arme og ben, fordi de er på røven, økonomisk,

men, ok joan du må ikke gå glib af en tur i EKKO dalen,

prøv og syng denne melodi:: der går altid både tilbage, så kommer det

retur til turen hjemaf, du kan hilse min gode ven bjarne fra mig af,

god vind
kjeld