/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Nordsted1
Fra : refi
Vist : 775 gange
100 point
Dato : 29-06-09 17:19

Tak for svaret her

http://www.kandu.dk/spg137467.aspx

Du kom egentlig med samme ide - blot var prisen i første omgang lidt høj....

Men iddeen var den rigtige

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-09 20:30

Selv tak, og som jeg skrev, var det et tilfældigt link, bare for at du skulle se "dyret"

Jeg overvejde at sælge dig min egen, men man ved jo aldrig om man skulle få brug for den, og nu den er købt og betalt, så kan vi lige så godt beholde den

Vi gav 1600 kr. for vores i Frankring, mon ikke du også kan finde en i det prisleje, eller i det mindste tætte på end det link jeg fandt??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-09 20:35

Som accepteret i spørgsmålet købte jeg den fra HN.....

Og den virker super

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 29-06-09 20:35

Tak for svaret Nordsted1.

Din ide var rigtig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-09 20:36

Hov....

Du skulle have haft 5*****....

Beklager

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-06-09 20:40

Jeg vidste slet ikke de fandtes før jeg ved et lykketræf så en i et kæmpe supermarked i Frankrig, der var slet ingen tvivl om at vi skulle købe den, godt nok elsker jeg varme, men der er dog grænser, for hvor varmt det er til at holde ud om natten

Campingvognen er nu udstyret med klimaanlæg (bedre end aircon), den kan også bruges som varmekilde