/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Sims 3
Fra : mari7anne
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 28-06-09 22:50

Nogle der kan forklare mig, hvad forskel der er på Sims 3 og Sims 3 Collectors?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-06-09 23:07

Måske udseendet på coveret Men læs lidt på disse 2 links, og måske du kan finde en anden forskel

Sims 3:
http://eastore.ea.com/store/eaemea/da_DK/ContentTheme/pbPage.sims3DK

Sims 3 Collectors:
http://blockbuster.dk/Default.aspx?ID=127&PID=553&ProductID=PROD425951&VariantID=VO83

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-06-09 01:24

I Collectors er dette måske extra: · The Sims 3 til PC
· The Sims Plumbob USB Drive med matchende grøn karabinhage
· En ekslusiv italiansk sportsbil i spillet
· Tips & Tricks guide
· The Sims 3 Plumbob-klistermærker

Mvh

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-09 08:40

Det gælder generalt at der bliver ofte lavet collectors editions af spil der bliver solgt i store mængder verdenen over.

Pointen er at fans kan få en masse lir med i købet sammen med selve spillet som man ellers normalt ikke kan købe nogle andre steder end igennem disse pakker.

Altså, det kan for eksempel være at du får nogle specielle koder du kan indtaste i spillet for at få nogle nye objekter du kan købe, eller at du får en T-shirt med i pakken med Sims 3 logo på eller noget helt tredje.

typisk så hvis selve spillet koster fx 450 kr vil collectors edition koste en 300-400 mere, og det er blot for en smule merchandise så det er for det meste kun for de store fans af et spil

Ha' en god dag

Godkendelse af svar
Fra : mari7anne

Dato : 08-07-09 22:11

Tak for dit gode svar. Jeg tror jeg nøjes med Sims 3 så, for jeg er ret ligeglad med merchandise o.l. Hav en fortsat god aften og en dejlig sommer. Tak til I andre også, for Jeres svar.