/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
kan ik finde en sang
Fra : mbc208
Vist : 542 gange
20 point
Dato : 28-06-09 17:25

hej, jeg kan ikke finde en sang.. det eneste jeg kan huske fra den er, at det er en mand der synger og det en spille og rolig sang. og han siger på et tidspunkt " i can/will remember everyting you said"

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 28-06-09 17:27

han synger om sin ven er død og han vil huske alting han sagde og gjorde.
bare på engelsk

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-06-09 17:34

her kommer Pipi lång strømpe, trule hum trule hejsa for her kommer fåktisk jeg, kan den ikke bruges så, hvis ikke du finder den anden, ??

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 28-06-09 17:36

jo.... det kan den IK

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-06-09 17:51

Hvad med den om Dybøl Mølle !! a helved til (( John Mogensen ))

den passer ski, e godt efter nu,et ,, og er meget aktuelt pt, == kan den bruges hvis ikke anden findes,

Kommentar
Fra : Crowone

Dato : 28-06-09 17:52

Hej Du, jeg tror det er denne sang du leder efter, jeg kan ikke lige finde ud af hvad sangen hedder! men prøv da at synge den selv
Hilsen
Carsten
I can remember everything you ever said
Like a broken broken record spinning in my head
If you want me to I can play it back for you
What’s that gonna do now?

Cuz I won’t change my mind
So don’t even try Well I guess I always knew it was too good to be true

Everything that you said was a lie boy
That’s the reason I’m saying goodbye
You will never find another who will love you any better No
When everything that you said was a lie boy
And I’m tired of wasting my time
It’s ringing in my head
Everything that you said

Don’t try to come around begging me to take you back
Hope you know you lost the greatest thing you’ll ever have
Nothing you can do I’m happy where I’m at
And I hope you are too

Cuz I won’t change my mind So don’t even try
Now I don’t believe in you
And I guess I always knew that

Everything that you said was a lie boy That’s the reason I’m saying goodbye You will never find another who will love you any better No
When everything that you said was a lie boy And I’m tired of wasting my time
It’s ringing in my head Everything that you said

Don’t knock on my door There’s nobody home I told you to leave it alone I’m already gone You already know
There’s nothing real for me to hold on to

I can remember everything you ever said Like a broken record spinning in my head If you want me to I can play it back for you
What’s that gonna do now?

Everything that you said was a lie boy
That’s the reason I’m saying goodbye
You will never find another who will love you any better
When everything that you said was a lie boy And I’m tired of wasting my time
It’s ringing in my head
Everything that you said

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-06-09 18:14

mbc208 dobbelt fil kan du se, det var godt, jeg lagde et par melodier i munden på nogen, så at de andres tunger kom på gled, og så endda på udenbys tekst, fantastisk godt gået, ik

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-06-09 18:23

Kan det være denne?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-06-09 18:35

Jeg har ikke lyttet teksten igennem, men ved at at han synger som sin ven som døde ved en ulykke

Buddet er da bedre end Pippi Langstrømpe

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-06-09 19:05

Citat
Langstrømpe

Nordsted nr, 1,

Sådan en halv russer som dig, der gerne vil bruge skyde våben og markerings stok, må da vide det ikke hedder langstrømper, på svensk, ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-06-09 19:11

vic2000... det ville klæ' dig at holde kæft

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-06-09 19:37

Citat
klæ'

Nordstrd nr, 1 du kan jo noget svensk, viste du selv det, ??

kan du måske oså synge eller spille lidt på svensk

for ordet klæ`` det står ikke i den danske retskrivnings ordbog, og heller ikke i bogen, om brug af markkerings stave, eller bogen om godt kammeratskab, nej det gør ej,

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-06-09 19:46

ÅÅrrhh Kjeld, det gør ikke spor at Nordsted ikke rammer tasterne rigtigt, bare svaret findes. Husk på det.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 28-06-09 20:08

Citat
Pipi lång strømpe

Ja ja, svensk kan du heller ikke vic2000

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-06-09 20:38

Citat
Ja ja, svensk kan du heller ikke vic2000

det har jeg sq heller aldrig lovet dig jeg kunne, for svenskere kommer

næst efter tyskerne, til at jeg vil skijå dem et stykke,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-06-09 04:50

Citat
kan ik finde en sang
Fra : mbc208

Nej det kan jeg da godt forstå du ikke kan, finde den, ??

Du smed den jo i skrælle posen, sidste Søndag, fordi den lå og nynnede

efter dig, skæve Thorwald, skæve Thorwald, "" havde du været ude,

og drikke dig fuld om Lørdagen"", ( din gris) og måske er født med efter navnet; ""Glemmer Du,""

Kommentar
Fra : miXerSplit

Dato : 29-06-09 16:45

jeg tror det er denne..

"Cori Yarckin - Everything You Said"

Godkendelse af svar
Fra : mbc208

Dato : 30-06-09 16:30

Tak for svaret Nordsted1.