/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Infernal
Fra : Palle19
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 27-06-09 22:18

Sad og genså Aha awards med Bent Fabricius Bjerre forleden, og der blev spillet et infernal nummer, men aner ikke hvad sangen hedder, De altså Paw og en anden mandlig sanger står og laver nogen mærkelige lyde som ikke er ord eller noget som helst. Ved i hvad det er for en. Please

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-09 22:29

Jeg har ikke set udsendelsen, men mit bud kunne være

Citat
Paw Lagermann fra Infernal, som er manden bag musikken til "Jukebox"

http://www.tvguide.dk/programmer/DR1/2009-07-04/16:10/aHA_Award_-_Bent_Fabricius-Bjerre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-06-09 22:37
Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 27-06-09 23:46

desværre, der er mange sider, men ikke lige noget der passede ind. Det var dengang infernal var 3 mennesker, lina paw og så ham haahr vil jeg formode, fordi det var paw og en anden mand som nærmest rappede.
Og til ANS så kender jeg godt jukebox, men det er jo alan vegenfeldt som synger på den. og det her var paw og en anden som "rappede" noget uforståeligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-09 08:15

Du tænker vel ikke på Tim & Gordon's : Just Gipperish?

Her er et lille kursus:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-06-09 11:48

Den optagelse du så med Infernal, det kunne jo være en privatoptagelse, som ikke er udgivet.

Var Lina Rafn også med ?

Søren Haahr forlod gruppen efter debutalbummet "Infernal Affairs" , så det kan kun være fra denne, hvis det nummer er udgivet, som du søger.

"Infernal Affairs (album, 1998)
Sorti de l'Enfer (single, 1997)
Highland Fling (single, 1998)
Kalinka (single, 1998)
Voodoo Cowboy (single, 1998)
Your Crown feat. Xenia (single, 1999)

Remixed Affairs (opsamling, 1998) "

http://da.wikipedia.org/wiki/Infernal

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewalbum&albumid=1434721&wmencpid=125&artistid=11772

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewalbum&albumid=1097648&wmencpid=125&artistid=11772

Sang Lina Rafn ikke med på det nummer ?

Jeg har spurgt min søn, han mindes ikke, at have hørt det du søger.

Håber du finder det ønskede nummer

Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 28-06-09 16:57

Jeg er måske selv kommet frem til hvornår det er fra og hvilken sang det eventuelt kan være
klippet er muligvis fra noget sommer summarum og sangen man måske være muzaik, men er ikke sikker

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 28-06-09 17:14

Der er nu ikke "mange" ord på Muzaik.

http://video.google.com/videosearch?hl=da&rlz=1T4ADBR_daDK291DK307&q=infernal%2Bmuzaik&um=1&ie=UTF-8&ei=yItHSvuvJ5i8jAf8zplj&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=686656609#

Hvad var der med på det "klip" udover Paw og Søren ... børn eller noget andet ???

Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 29-06-09 01:55

ja det kunne godt ligne noget med noget børn. MAN kan se programmet på dr.dk aha med bent fabricius bjerre, og det er 17 minutter inde i programmet klippet kommer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-06-09 08:12

Har du et link til siden, hvor det er muligt at se udsendelsen ?

Men den bliver genudsendt på lørdag kl. 16:10

Det eneste jeg så kan komme i tanke om, hvis der er børn med på det klip er Voodoo Cowboy.

Her er et link, men det er ikke en god kvalitet

http://www.youtube.com/watch?v=bg6DWrZJvAk

Men kom lige med linket til aha, så jeg kan se det der

Godkendelse af svar
Fra : Palle19

Dato : 10-08-09 20:26

Tak for svaret ans.