/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kære. Kandu debattører
Fra : habibiPro
Vist : 530 gange
20 point
Dato : 27-06-09 18:55

Hvorfor lader i ikke Bent Ballegaard Knudsen i fred, Han er jo en ganske gammel uskyldig og ensomt gemyt, der kun gør lidt opmærksom på sin tiltrædeværelse. Vi andre kan også blive gamle og ensomme når vennekredsen svinder ind, lad nu Ballegaards Knudsen have lov at hævde sig lidt, måske en dag moderere han sit sprog, stavning og ordsammensætning må vi tage som det er.
Ballegaard Knudsens barndom kan have været svær, skole og hjem, kan være årsagen til denne fremturing, og siden et liv med mange nederlag.
Så lad dog bare Ballegaard Knuden have lov udgyde sin viden.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-09 19:19

Vi har ingen problemer med Bent Ballegaard Knudsen, det er kun alle jer der er blevet bestilt til at oprettet profiler, mod Bent Ballegaard Knudsen, der har problemer.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-06-09 20:10

Mon ikke det er dig selv habibiPro,der har det største problem,siden du føler det formålstjenlig at starte en så hadefuld tråd op. Det tyder ikke på at du har de store åndsevner,at gøre godt med.
Vær glad for det ikke gør ondt.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : love4all

Dato : 27-06-09 21:34

mosebæk det er tilsyneladende mange vigtigste opgave her på kandu at svine andre til. Heller ikke du er for god i den sammenhæng, så inden du og juulebent peger fingre af andre, så husk der er også nogen fingre, der peger indad.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-06-09 22:11

Til

Mosebaek vil du ikke give mit ret i, at kandu er tilbage i urtiden, med at der sidder en inde bag en tilsløret tæppe i form af en dobbelt profil. og sidder og messer, det bedste vedkommende har lært, men du ved ikke hvem det er. som nu i den her tråd her, for fanden hvor ville det give en super kandu, hvis man sad fjæs til fjæs,

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 27-06-09 22:25

Man bliver virkelig forbavset her på kandu.dk engang i mellem. Jeg har været bruger i årevis, og superbruger kun i en måned, men det et først det sidste års tid, jeg tilfældigt er dumpet ned i nogle personlige angreb og påstande som i denne tråd. Hvis man kun er almindelig 'bruger' som engang imellem har brug for at skaffe sig oplysninger om dette eller hint, og måske selv har et langt livs erfaringer, så man også kan bidrage med informationer engang imellem, så har man faktisk svært ved at forstå, at der er nogen, der vil bruge tid og kræfter på at 'slås' på det verbale plan i et så udmærket forum. Det er svært at se, hvad de skjulte dagsordener mon går ud på. Kan man ikke bruge black-liste funktionen, hvis det tager overhånd?

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 27-06-09 22:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål