/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Strejkevarsel.
Fra : LuffeA
Vist : 845 gange
100 point
Dato : 27-06-09 17:41

Peter Theisen, alias HvadRagerDetMig har igen-igen-igen udelukket undertegnede i et spørgsmål.

Godt nok var det ikke hans "mig alene vide" politiske opkast, men et kursus i kommasætning. Jeg kritiserede ikke men blev udelukket alligevel

Da vi bliver udelukket i flæng kan vi alle lige så godt ignorere hans tråde, han bruger sandsynligvis alligevel hele dagen på at kigge på sit spejlbillede det sted hvor han åbenlyst bor alene.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-06-09 17:52

LUFFEa ""Amager"" alias kjeld jeg er den første i din tråd, men jeg føler med dig

fra d,d, ingen kontakt her fra til peter,

kjeld /// vic2ooo

Accepteret svar
Fra : FuglFinish

Modtaget 110 point
Dato : 27-06-09 18:00

Det er lige meget om man kritiserer eller ej.
Om man er enig eller ej.
Peter vil helst give svar til sine 2 favorit svarere.
Det må han også godt.
Dårligt at han udelukker seriøse brugere som jer.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-06-09 18:09

Luffea nu kan jeg jo ligeså godt selv sige det som du gør det, mener

du ikke peter han skal mindst bruge, 20 stk retskrivnings ordbøger, før han forstår en ski, sf det jeg skriver, du kan da nøjes men halv, om kommaer, ik luffea,

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-06-09 18:14

Citat
han bruger sandsynligvis alligevel hele dagen på at kigge på sit spejlbillede det sted hvor han åbenlyst bor alene.

LuffeA . Han har ikke noget spejl.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-06-09 18:27

LuffeA . Han har ikke noget spejl.) citat fra pia) nej da for katten, peter har små to rækkert staldvinduer, hvor han så kan i et stk. i hele skuret, kan han så åbne den ene række ned over den anden, hvorved det så giver spejl refleks, peter har jo også kun gammel daws das, uden vinduer, men med kun et røvhul i døren.

så det er langt ude, på karl tynd skis mark, peter køre med trådløs, køre ind på tanken for at få fyldt strøm på den bærbare

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-09 19:27

"køre ind på tanken for at få fyldt strøm på den bærbare "

Minder mig om min...lidt upopulære bedstefar, han havde en radio med akkumulator der skulle oplades i byen, familien var heldige hvis der kun faldt brænde ned hvis andre end ham vovede at tænde for den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-09 08:26

Jeg gentager mig selv ...igen igen:

UD ..VÆK ..BORT ..afskaf BLACKLIST funktionen ..jo hurtigere jo bedre (..for ytringsfriheden !!!)

Denne pestilens af en CENCUR funktion bør ikke findes i noget offentligt forum

I stedet bør der opfordres til, at følge de etisk funderede regler for NETIKETTE

http://usenet.dk/netikette/baggrund.inc.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-06-09 08:39

Netetikette

1. gang jeg har set det ord herinde

Men forvent ikke at P.T. læser denne tråd og ser ordet, han læser kun sine egne.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-06-09 18:31

Citat
Minder mig om min...lidt upopulære bedstefar, han havde en radio med akkumulator der skulle oplades

Luffea min far var fragtvognmand og kørte rundt på landet og samlede,

ting og pakker op til videre forsendelse, men på daværende tid,

havde han som du selv nævner akkumulatore med ind til Vejle

Akkumulator Central for der og få dem opladet til deres gamle damp radioer, ude i de små hjem, for det var jo eneste løsning dengang,
og det var hyggeligt, uden strees, og larm, som pt,

Godkendelse af svar
Fra : LuffeA

Dato : 29-06-09 09:42

Tak for svaret FuglFinish.