/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
flaske rygning
Fra : hamdengule
Vist : 642 gange
20 point
Dato : 27-06-09 12:36

hej..
jeg har været til fest.
men jeg ved ikke helt om jeg har dummet mig. jeg røg "bong" i en flaske med en afmindelig smøj, og noget sprut i bunden.
har jeg dummet mig, er det lidt det samme som hash eller noget i den stil? er det farligt m.m.

Kommentar
Fra : r2d2me2

Dato : 27-06-09 12:40

Spørgsmål
- Ubesvarede 9
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 9

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-09 12:51

Alkoholen når ikke at blive så varm at den fordamper og blander sig med røgen, og skulle den gøre det sker der ikke noget ved det.

Mange unge mennesker indtager "noget ukendt" til fester og det har desværre kostet liv, men hvis Du ikke har andet end tømmermænd er der ikke sket noget.

Men pas på Dig selv, hvis Du siger nej til en fest bliver det respekteret, og hvis ikke skal Du nok søge andre venner.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-06-09 12:53

r2d2me2 er du i dag udvaldt til at vær kandu
politi, ??? a, spørger bare

Kommentar
Fra : r2d2me2

Dato : 27-06-09 12:56

Citat
r2d2me2 er du i dag udvaldt til at vær kandu
politi, ??? a, spørger bare

Hva i helvede rager det dig din klaphat

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-06-09 13:03

hamdengule er måske ikke klar over hvordan man afslutter spørgsmål. Eller at det er alm høflighed at afslutte spørgsmål.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-06-09 13:08

hamdengule lyder næsten lige så dum som TOTALIDIOTEN vic2000

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 27-06-09 14:12

Det lyder nu lidt som noget af dit afkom krummen.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-06-09 14:21

NAJJJJJ for pokker izhi. Dem har jeg helt styr på. De kan både læse, skrive, stave og bruge redskaber, foruden at de er ualmindeligt høflige

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-09 17:03
Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-06-09 21:33

Citat
hamdengule er måske ikke klar over hvordan man afslutter spørgsmål. Eller at det er alm høflighed at afslutte spørgsmål

nej granner01 det tror jeg heller ikke, men det havde været mere på sin plads, og sætte en tekst på.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-06-09 21:41

Krummen havde du også styr på ram2, for der står blaklstet af TENAET

kummen med garanti det gør de ikke hvis ram2 var høflig,

krummen vil du ikke godt fortælle til sådan en idiot som mig hvorfor

RAM2 blev blakl. eller er du en piv ski, krummen,

Kommentar
Fra : r2d2me2

Dato : 27-06-09 21:52

vic2000 > Du er simpelt hen for DUM

Annuller spørgsmålet
Fra : hamdengule

Dato : 07-08-09 00:40

har fået svar nok