/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ekspedition og service til 5
Fra : Krummen
Vist : 578 gange
10 point
Dato : 27-06-09 12:24

Ekspedition og service til 5 ***** af 5 mulige

Har i går over nettet bestilt og betalt for en Sabatier Sanuko kniv hos Naturgalleriet i Holte http://www.thegoodstuffshop.dk/ Kniven var hos mig med posten i dag....dagen efter. Imponerende. Lækker forretning forøvrigt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-06-09 12:44

Den genvej er gemt. Altid godt med oplysninger om service på nettet.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-06-09 12:45

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-09 12:57

Fint tip, som du jo ikke kan skrive under "tip"

Jeg kender godt forretningen.

I forretningen er der også god betjening

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-06-09 13:02

Nej jeg kan ikke tippe LOOL, Men det klares jo alligevel. Det koster point at levere et tip, men så indikerer man jo, at det er seriøst, når man oven i købet har "udgifter" på det

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-09 13:09

Meget kommer jo også an på Post DK

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-06-09 13:12

Det er rigtigt Luffe, men når firmaet afsender samme dag som ordren indgår, så kan de ikke gøre mere

Guuuud det er allerede morfartid Ju huuu

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-06-09 14:11

Med vidunderkniven.
Og tak for "tip"

Jeg kendte IKKE den forretning

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-06-09 14:14

Fatter ikke, at jeg kunne leve uden en Sanuko kniv Men jeg havde det jo osse skidt, så det er vel derfor

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-09 14:27

En dyr og god kniv er ikke af vejen, men ikke en sk** bevendt hvis den ikke bliver slebet og plejet på den rigtige måde.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-06-09 14:46

Pudsigt nok hører Sabatier ikke til i den vildt dyre afdeling, men ligger kvalitetsmæssigt alligevel i den gode ende. Så derfor har jeg valgt dem. Hellere have de redskaber jeg har brug for i en absolut rimelig kvalitet, end at gå og savle over de dyre knive som man alligevel aldrig tar sig råd til at købe. Sabatier bruges bl.a af SAS på de oversøiske ruter, hvor der er større madservering ombord. Så helt ringe kan de jo ikke være. Jeg sliber dem selv, men en gang om året (ca) ryger de til HW Larsen i Kødbyen og får en pro opslibning. Det koster ca. 30 kr. stykket.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-06-09 16:58

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Fatter ikke, at jeg kunne leve uden en Sanuko kniv Men jeg havde det jo osse skidt, så det er vel derfor

Det er der nok mange, der ikke forstår krummen, men- men at du skulle have et stort mordvåben for at skære for, til at fylde ind i kæften , på transportbåndet, ( tungen) før at du kunne mærke du fik noget i skrutten,
inderst inde, kunne det vel heller ikke komme bag på nogen, at der skulle så stort grej til, eller er det bare pral, igen, med at du skulle kunne komme de halv fine steder, og køber LE og Møjgreb, og at du er nødt til at have IKEA.S bredde rulle gardiner syet som en spiral, for at du kan få dig selv tørret i røven,
Det er godt gået krummen, så-så-så-så nu krummen så-så trykker du.

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 10 point
Dato : 27-06-09 23:03

fatter stadig ikke, hvordan det omvandrende malersyndrom, stadig kan være her, på KANDU

per

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 28-06-09 13:47

Jeg undrer mig også såre. Det er hans type, som trækker Kandu ned på et plan, hvor ingen gider komme. Er man venlig i mod idioten så speeder han sin stupiditet op - Sviner man idioten til, speeder han sin stupiditet op, og lader man idioten være, så speeder han osse sin stupiditet op.

Han er det værste jeg har oplevet på Kandu inden for dårlig begavelse, og der har immervæk været mange....rigtig mange alternativt begavede inde og dyrke deres debilitet siden d. 26-07-2002.

Han er smidt ud fra denne tråd...orkede ham ikke. Det er ikke engang sjovt mere

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 28-06-09 15:31

Tak for svaret bibsamie.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-06-09 19:42

Krummen

takker for pointene, men det er jo ikke dem der tæller, det er et svagt forsøg på at slippe for den slimede vic2000, men det er nok håbløst, han fatter simpelthen ikke at han er uønsket herinde, som tidligere skrevet er det åbenbart hans skrumpehjerne/malersyndrom der forvirrer ham.

mvh
Per

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 28-06-09 19:46

Desværre hører han til blandt de helt tunge hjernedøde, som ikke fatter hvornår de er uønskede. Han begriber intet - Han er simpelthen for dum