/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Rigtigt LASSO
Fra : Drott
Vist : 5867 gange
100 point
Dato : 11-04-03 16:18

Jeg er igang med at arrangere en cowboy fest og skal her bruge et rigtigt lasso ikke bare et alm. stykke tov
så hvis der er nogen der kender noget til et sted hvor dette kan købes ville det være dejligt.

venlig hilsen Drott

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 16:22

Du kan godt selv lave en lasso

http://www.inquiry.net/outdoor/autumn/lariat.htm

Go' påske...
Søren

Kommentar
Fra : LauraSch

Dato : 24-04-03 13:32

Hejsa!

Du kan købe rigtige lassoer hos Teglgaard Ranch, tror de koster omkring 400-500 kr. Men så er det også en god kvalitet. Se evt. deres hjemmeside www.teglgaardranch.com

Mener også man kan købe de rigtige lassoer af gof kvalitet hos Tuse Creek Ranch. Deres hjemmeside hedder
www.tusecreeekranch.dk og tror det er rogenlunde samme pris som hos Teglgaard.

Mvh. Laura

Kommentar
Fra : jannie73

Dato : 26-02-04 01:45

hej...
hvis du bor i nærheden af kolding så kan du købe lassoer hos hööks.
hilsen jannie