/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Min playstation3 er retarderet
Fra : Scrub
Vist : 557 gange
40 point
Dato : 26-06-09 23:16

Har lige lånt en ps3 af en ven - jeg kan ALT andet end at spille spil på den ..

Den er så kompliceret at jeg ikke ved hvordan jeg kan spille det spil der er i nu? (Turok)

Jeg er logget på en bruger, og jeg ser kun en masse indstillinger osv ..
HVORDAN KAN JEG SPILLE DET SPIL JEG HAR LAGT I CD DREVET?

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 40 point
Dato : 27-06-09 03:11

Når jeg låner noget ud (aldrig penge) sikrer jeg mig at låner kan anvende det, alt andet giver enten skader på tingen eller personen.

Du fik vel en manual med ??????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-06-09 09:57

der er 3 forskellige muligeheder
1 indsæt disken og tænd så skulle spillet gerne selv starte op
2 når du er i hoved menuen alså den vandrette menu gå du hen til høje mener det er 3 sidste menu så går du ned i den lodrette menu og vælger spillet du vil spille
3 er det gemt på harddisken skal du vælge menuen før
husk når du starter maskinen så skal du også trykke ps tasten på din gamepat den i midten

normal starter spillet selv op hvis disken er i når du starter den op
ps det er ikke alle ps3 modeller der også kan spille ps2 spil

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-09 17:24

Hvorfor hedder overskriften "Min playstation3 er retarderet" ?

Du har vel ikke fået ejerfornemmelser

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 10-07-09 00:33

Haha den var god :p

"Du har vel ikke fået ejerfornemmelser"

Men ellers tak alle .. eller jer to :p
Jeg fandt ud af at cd'en ikke var i .. HAHA sorry ..

Godkendelse af svar
Fra : Scrub

Dato : 10-07-09 00:33

Tak for svaret LuffeA.
(Bare for ik at være en hykler og anullere :p) hyg dig med pointene :D