/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ny scooter
Fra : executor
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 26-06-09 07:28

Jeg stå i den uheldige situation at jeg evt skal have ny scooeter der var en idiot der kørte ind i mig Den jeg har nu er en PGO G-Max så hvis jeg skal have en ny skal det være i noglelunde samme størrelse pga at jeg har lange ben så det dur ik med en HOT 50 og det skal være en 30 Km/t Har i nogle forslag til en????

På forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-09 07:58

Det er da dig der skal køre på den - hvad vil du med vores forslag

UANSET hvad du køber vil du kunne høre både godt og dårligt.....

Så din smag og pengepung er alligevel det der bestemmer til slut.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-06-09 08:00

Gerne en med to hjul

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-06-09 08:09

Er der noget jeg skal være opmærksom på.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-06-09 17:45

Hvis du var glad for den så kan du jo købe den samme model igen.
PGO DR big skulle vist også være for de langbenede.