/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
er vic2000 peter Theisen??
Fra : piaskov
Vist : 776 gange
10 point
Dato : 25-06-09 22:40

Hvorfor h.. er jeg nu blevet udelukket i spørgsmålet??

http://www.kandu.dk/spg137422.aspx

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-09 22:44

Du kom til at tisse på haNS SUKKERMAD.

Og vic2000 er ikke Peter Thisen, men jeg tror han er vagn(et eller andet)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-06-09 23:00

Det er sq da det mest sindsyge jeg har oplevet.
Tænk at opføre sig sådan
Man stiller et spørgsmål men vil ikke ha' at der svares

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 20 point
Dato : 25-06-09 23:32

Ja, Kandu er ikke hvad det har været. I de gode gamle dage kunne man sidde og diskutere, skåle og hygge sig, samtidig med, at vigtige informationer blev udvekslet.
Det kan man ikke mere, efter BL er blevet indført
Jeg savner tiden, hvor typer som Arne Jakobsen og Holdniels, på hver ders måde holdt forummet fit.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-09 23:49

Ja Pia, man skulle tro at han kun ville have bestemte svar. Men du er ikke blacklistet hos ham.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-06-09 00:55

Citat
Ja, Kandu er ikke hvad det har været. I de gode gamle dage kunne man sidde og diskutere, skåle og hygge sig, samtidig med, at vigtige informationer blev udvekslet.
Det kan man ikke mere, efter BL er blevet indført
Jeg savner tiden, hvor typer som Arne Jakobsen og Holdniels, på hver ders måde holdt forummet fit.

Du har ret og synes også at kandu er ved at udvikle sig til et debat-forum med en masse åndsvage spørgsmål

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 01:54

@Grannar,
Jo jeg er BL i det spørgsmål jeg henviser til

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 08:28

Citat
Hvorfor h.. er jeg nu blevet udelukket i spørgsmålet??
det er kun meget få der må svare hos Peter T og det er dem med ultra røde holdninger, som desværre ofte også er noget værre sludder. Det minder mest om pamperi når det er mest "socialt". Han er en klovn som burde blacklistes

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 26-06-09 10:56

Nej for hulen da Pia

PeterTheisen er da i stand til at formulere sig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 12:41

Citat
PeterTheisen er da i stand til at formulere sig.

Det havde jeg så lige glemt

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 15:31

Tak for svaret Reset.
Hvor har du ret
Selv om jeg ikke er gammel i gårde , så er det sket meget i den tid jeg har været her.
Det kan da snart kun blive bedre