/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
New Acoustic Dimension brokobling?
Fra : 3773
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 11-04-03 13:49

De gamle forstærkere (fra lige før de kom til at hedde NAD), kan de brokobles?? Der er ingen "bridge" knap bagpå, men en anden fastskruet knap hvorover der står et eller andet jeg naturligvis ikke kan huske.

Jeg ved godt jeg kan lave en fasevender og bare brokoble den, men var der ikke et eller andet snedigt med de gamle Nad'er???

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 11-04-03 17:33

Nø'jjjj! Har selv haft så'n gammel svend, men jeg kan ikke hjælpe dig - lad spørgsmålet stå åben, og se hvad kommer ind. Du kan også surfe lidt rundt og kigge og evt. spørge på http://www.nadelectronics.com/

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-05-03 09:50

Der er ikke noget der kan bruges på hjemmesiden. Downloads duer ikke.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 18-08-03 12:06

Tak for svaret CLAN, selvom det ikke rigtigt kunne bruges. Har i mellemtiden fået en defekt 7080'er som jeg skal have skiftet udgang i. Det er den helt gamle top-reciever de havde, antagelig med temmelig mange muskler.