/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
krak.dk laver typosquatting
Fra : EXTERMINATOR
Vist : 713 gange
50 point
Dato : 25-06-09 20:05

mon krak.dk planlægger et navneskift, prøv lige at se lidt nærmere på denne side:
http://www.krak.dk/information/nytkrak/

har skrevet til dem men de mener ikke at det er nogen fejl. men jeg var da velkommen til at sende nogle screendumps hvis jeg stadig mente at der var en fejl
Jeg sendte denne her: http://filupload.dk/download.php?file=907krak eller kark.pdf

er spændt på at høre deres svar

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-06-09 20:11

ARRRRRGGGGHHHHHHHHHH den ødelagde linket

copy paste
http://filupload.dk/download.php?file=907krak eller kark.pdf

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-06-09 20:15

prøver lige at tilføje %20 så ser vi om det vil virke

http://filupload.dk/download.php?file=907krak%20eller%20kark.pdf

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 25-06-09 20:19

EXTERMINATOR kan du sige mig nu du er igang med Krak,

hvorfor har krak ændret tekst størelse, på det man skulle se, f. eks nummeret, eller navnet, det er så småt, så selv en god lup har vanskelig ved at fange det men hvor i
mod deres reklamme tekst er der ikke ændret på, og jeg har ikke
ændret noget som helst på putteren.
du har min velsignelse til at give dem det glatte lag, deres tlf, er så småt
så jeg kan ikke fange det, for ellers havde de hørt herfra.

kjeld

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-06-09 03:34

Kraks tekst ??
Intet problem her.

Hvis Du skal læse noget med småt så tryk Ctrl ned og scrol, så ændres tekststørrelsen.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-06-09 09:10

til luffea

vil du ikke fortælle mig, hvad nr denne scrol kanap har, hvis du kan, da på mit bræt er kun nummere allerøverst,
kjeld

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-09 10:36

Når jeg ser på denne side

http://www.krak.dk/information/nytkrak/

hvad er det så du mener med typosquatting ????

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-06-09 09:45

ans: prøv at kigge den tittel de har skrevet (står på fanebladet og øverst oppe i iexplore)

prøv også at kigge her: http://filupload.dk/download.php?file=907krak%20eller%20kark.pdf

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-09 19:31

Nååå der. Jeg tror nu bare det er en tastefejl.

Der er byttet om på r og a , så der står "Krak.dk - det nye Kark.dk"

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-06-09 19:53

ok ans, SÅ dum er jeg heller ikke

ifølge eniro eksisterer siden slet ikke hos dem, den findes kun hos google
(i googles cached sider)

oprindeligt kom jeg ind på siden via BING, og siden findes også via JUBII og YAHOO

Godkendelse af svar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-07-09 09:11

Hmmm, enten er krak gået på ferie eller også er jeg sat på ignore

Vi slutter her, tak til de to medvirkende i denne tråd.
points går til ans da LuffeA svarer helt hen i vejret

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-07-09 09:50

Øøh... ?

Metoden til at gøre teksten større er normalt brugt og var et svar til vic2000, der som sædvanligt ikke aner hvad han spørger om eller svarer på og heller ikke gider at sætte sig ind i tingene

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-07-09 12:44

@LuffeA: sorry men jeg har sat vic2000 på ignore, gider ikke den jubelidiots eskapader

i burde alle sammen gøre det samme (men husk lige at advare spørgere når vic2000 kommer med forkerte/farlige råd)