/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson k790i hjælp
Fra : trudslevperle
Vist : 423 gange
60 point
Dato : 25-06-09 16:47

Jeg slukkede min telefon, k790i i fredags, og da jeg om eftermiddagen skulle tænde den igen ville den ikke..... ØV
Den står og blinker sort/ hvid, jeg kan slet ikke komme til at skrive noget eller sætte sim-tal ind... hvad kan der være galt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-09 16:49

Hiv dit simkort ud og vent 5 min med at sætte det i igen. Så prøver du igen, og vil den stadig ikke, så er det til reparation med den.

Kommentar
Fra : trudslevperle

Dato : 25-06-09 18:43

Det er prøvet, men virker desværre ikke, øv

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-09 19:53

Så er det ned til reparation. Og du er meget uheldig, for jeg har haft 3 forskellige mobiler af 3 forskellige mærker og jeg har aldrig haft problemer med en eneste.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 26-06-09 06:24

hej
software skal opdaters.....Prøve at opdaters software via sony ericsson webside. eller en rep butik.