/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Som tiden dog flyver
Fra : pve
Vist : 830 gange
50 point
Dato : 25-06-09 10:17

Hvem er den "ældste" bruger på Kandu? Altså den bruger som er tilmeldt først og stadig aktiv

Jeg har selv i dag været 6 år på Kandu. Ikke at jeg er den mest aktive bruger (ca 4.300 SPoint pr år) men hold da op hvor er der sket meget og hold da op hvor har jeg mødt mange mærkelige, sjove, irriterende, men også flinke og rare profiler.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-06-09 10:27

Citat
Som tiden dog flyver

Ja, man skulle have vinger, så man kunne følge med.
Det kan jo ikke nytte noget at sige, at man skal komme efter den, for det synes jeg, at jeg gør altid

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 25-06-09 10:39

Jeg er enig med dig pve. Har været medlem her inde siden 2003, og har da set en masse mærkelige sager - og personer. Selv har jeg draget meget nytte af forskellige tips og spørgsmål, men det kan jo irritere lidt når nogle spørger alvorlig, og det ender ud med at folk kritiserer hinanden - ikke særligt seriøst.

Hilsen - ikke den ældste bruger - men en flittig

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 25-06-09 11:25

Kandubrugere har sandelig forandret sig det sidste årstid

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-06-09 11:28

Citat
indtil videre en vinder

Citat
Kandubrugere har sandelig forandret sig det sidste årstid
det må man (desværre) sige ja til, jeg tror dog kun at der er tale om nogle få som via et hav af profiler prøver at ødelægge det for flertallet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-06-09 11:47

Jeg er her stadig - dog med et par nye profiler........................ 23-10-2002
Men det er sikkert ikke gammelt nok til en andenplads.

Emesen
e.c
Emesen.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-06-09 14:22

Var ans ikke den første, der trådte over KANDUs dørtrin?

Hanne

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 25-06-09 14:25

jeg ved det ikke, men hvad med Refi og Teil?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-06-09 14:28

Både Teil og Refi er "yngre" end mig og ans er kun et par dage ældre.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-06-09 14:44

Tror måske det er 3773, men har endnu ikke fået trykket på alle profilerne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-09 15:51

Og så lige et med 6 år's dagen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-09 16:30

Citat
men også flinke og rare profiler.

Det må jo så være mig,han hentyder til.

Jeg er nok lidt "bagud",for jeg har den samme og eneste profil,fra første dag på Kandu.
Ikke noget med Mosegris,Mosetørv,eller Store Vildmose.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-06-09 18:55

Kan da lige slå Emesen
Det er f----uhyggeligt som tiden går

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-09 18:58

Jeg tror Emesen er tilfreds med en 3. plads.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-06-09 21:34

Mosebaek - velkommen i klubben for ikke-vægelsindede personager

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 25-06-09 21:54

Stor TILLYKKE med 6 år PVE

Når nu sådan en lille skare af Kandu pensionister har hygge snakket her.

er der så ikke andre udover Eyvind der ligger kortene på bordet, og indrømmer at være i besiddelse af flere profiler, og kan nogen fortælle mig,
hvad i hver i sær har haft ud af og være i besiddelse af disse dobbelt profiler. ved at i også som kandu pensionister har været i besiddelse af disse ekstra profiler, har i så aldrig brugt disse til at sprede smus ud, for ellers kan jeg slet ikke få det til at hænge sammen. ja, eller nej,
Mosebaek har kunnet klare sig med en, jeg selv har kun en, og kan ikke finde ud af andet end de ekstra filer er overflødige og ødelæggende for kandu.
jeg menner kandu hurtigst muligt måsle skal åbene en cat rum , til bokserne, så nogle kan få, deres lyst styret, og få udløsning,
vic2000 alias kjeld

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-09 23:30

Ok - Her er så mit profil-eventyr:

Min første profil er fra før Kandu.
Via MSN snakkede jeg med en gruppe fra USA > Nerds and Nerdettes
Som brugernavn valgte jeg MSN men stavet på Dansk = eMeSeN

Emesen. (med . ) alm. bruger var for at drille en Kandubruger fordi jeg ikke ville have nogle point.

e.c er en anden super bruger som skulle erstatte Emesen, fordi jeg begynte at sige emesen når jeg tog telefonen.

Eyvind er alm. bruger og lavet i forbindelse med leg sammen med Molokyle.
Den blev også brugt til ikke at modtage point, i "pointuddelerspørgsmål".
og den klarer sig fint uden at bruge de dejlige point.

Hvis der kigges på disse brugeres profiler kan man se at profilerne ikke blandes i egne spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 26-06-09 00:02

Jeg føler mig sq snart som en særling, jeg har kun denne ene profil på kandu
mit profilnavn fik jeg en gang i midtfirserne på et BBS, navnet stammer fra filmen The Exterminator (nej ikke noget med robotter, den film hedder Terminator og er meget nyere)

ang. spørgsmålet om ældste profil:
Medlemsdato : 14-11-2000
Seneste login : 17-09-2008

kandu.dk men spørgsmålet er jo så om profilen stadig er aktiv

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 08:25

Citat
fordi jeg begynte at sige emesen når jeg tog telefonen.

Citat
Seneste login : 17-09-2008

kandu.dk men spørgsmålet er jo så om profilen stadig er aktiv
det er vel sådan lidt lige imellem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-09 10:54

Hmmpf - en 4. plads er vel også godt.

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 28-06-09 07:07

Tak for svaret EXTERMINATOR.