/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
gatwick lufthavn til london
Fra : johanma
Vist : 1406 gange
300 point
Dato : 25-06-09 09:22

Hej,

Min veninde og jeg skal her d. 1. juli til London, vi ankommer i Gatwick lufthavn kl 12.25.
Derefter skal vi så ind til byen.

Jeg tror den billigste løsning er med http://www.southernrailway.com/. Er det rigtigt?

Det egentlige spørgsmål er; hvor lang tid efter ankomst skal vi bestille togbilletter til?
Hvor lang tid kan man regne med at skulle bruge fra ankomsten i lufthavnen, på forsinkelser, bagageafhentning, vandre til toget osv, til man kan være klar til at springe på et tog?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-06-09 09:41

Bestil billetten til et par timer efter ankomsten

Kan i nå en tidligere afgang plejer det ikke være noget problem, at komme med

Rigtig god tur

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 25-06-09 10:11

I skal regne med at det kan gå fra smut lige igennem, og så til at i skal tage Nat Expressen. det kan have indflyelse på hvor mange MISS eller Lorder der skal forand jer,

prøv og se de TV2 usendelser som også specielt går over Gatwich lufthavn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-06-09 10:12

Der er mange muligheder for at komme til London fra lufthavnen, men når vi ikke kender din pris, er det ikke helt nemt at sammenligne

Datteren bestilte en billet igår, men jeg ved ikke hvilken et busselskab hun bestilte hos, og jeg kan ikke få det af vide før i aften, men prøv at se muglighederne her

http://www.google.dk/search?hl=da&q=from+gatwick+to+london&meta=&aq=1&oq=from+gat

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 25-06-09 11:51

prisen er 9 pund for os begge to, dvs omkring 70-80 kr.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-06-09 12:54

Jeg huskede desværre forkert vedr, datterens lufthavn, det var Stansted

Jeg har undersøgt busbilletterne, men kan ikke finde nogen billigere

http://www.gatwickairport.com/portal/page/Gatwick%5EGeneral%5ETo+and+from+Gatwick%5ECoaches/84b4bd078ebe9110VgnVCM10000036821c0a____/448c6a4c7f1b0010VgnVCM200000357e120a____/

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 300 point
Dato : 25-06-09 19:55

Man skynder sig jo alligevel ud af lufthavnen for at få en smøg

Selve paskontrol og told fiser man lige igennem, hvis der ikke lige tilfældigvis står en mavesur tolder ved blå indgang, altså vi EU-borgere.

Baggagen kan nu god blive sinket, en næsten trafiktom aften måtte vi vente ½ time i Kastrup.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 28-06-09 21:04

Årh hvem skal ha point.

LuffeA der har så evigt ret i at jeg i hvert fald nærmest vil løbe ud så jeg kan ryge

Eller Nordsted1

svær beslutning.....

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 30-06-09 09:36

Tak for svaret LuffeA.