/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
gemme streaming
Fra : ralo
Vist : 1057 gange
145 point
Dato : 24-06-09 21:12

Hej alle.

Jeg leder efter et program der kan gemme streaming. jeg har kigget på Replay media catcher, som efter sigende skulle fungere fint. Hvis I kender andre og gerne billigere (gratis) programmer, så har I gjort mig lidt gladere.

PS. det er ikke til youtube.

MVH

Ralo

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-06-09 21:29
Kommentar
Fra : Højris

Dato : 25-06-09 08:30

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-09 08:57

Alt hvad der steames skal jo ligge på computeren før det kan vises. Hvor ligger det så? Joeh... i Temporary Internet Files (Midlertidige Internet Filer). Denne mappe kan du selv bestemme hvor skal ligge:

Åben IE.
Vælg menuen: Værktøjer og 'Internetindstillinger'
Vælg fanen: 'Generelt'
Vælg under afsnittet 'Browserdata', knappen; [Indstilliger]
Vælg under afsnittet 'Midlertidige internetfiler'; Diskplads 250Mb.
Vælg knappen [Flyt mappe...] ..og angiv en placering (..f.eks. C:\Temp)
Tryk [Ok]

Nu kan du, når steamen på siden er færdigloadet (..LAD VÆRE AT LUKKE BROWSERVINDUET !), gå i stifinder (Du skal tillade, at der vises Skjulte/systemmapper under menuen: Funktioner -> Mappeindstillinger...) og åbne mappen C:\Temp ... dér finder du nu mappen: Temporary Internet Files. I denne mappe kan du finde og kopiere din steam (*.flv, *.fid, *.avi, *.mp4, *.mpg, *.wmv, osv.) til et andet bibliotek. Derefter kan du lukke browservinduet med steamen.

Du behøver altså intet program til dette

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ralo

Dato : 26-06-09 21:03

til jangchr.

programmet er fint, men kan ikke hente ned fra nogle af de sider jeg har brug for. prøv slev på fx dr's hjemmeside.

Det samme gælder for Molokyle.

Er der andre der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 145 point
Dato : 26-06-09 21:58

Hvad med den her så
http://www.bywifi.com/

Skulle support alle Video Websites

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-09 08:22

Streams fra f.eks. radio kan downloades med NetTransport:

http://www.xi-soft.com/default.htm

Det understøtter flere netværks-/internet transport protokoller end de fleste andre af slagsen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ralo

Dato : 27-06-09 20:15

Molokyle - du er en skat. Programmer virker fint. Tak skal du have.

Godkendelse af svar
Fra : ralo

Dato : 27-06-09 20:15

Molokyle. Tak for hjælpen.