/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook i windows1997
Fra : jeb3
Vist : 572 gange
200 point
Dato : 24-06-09 20:35

Hejsa.

Jeg har lige formateret min pc og lagt min office 1997 ind. Ja den er gammel men en registreret version :)

Nu kan jeg ikke huske hvordan man opsætter sin outlook.
Der er jo ikke den (emailkonti) under funktioner i 97'eren.

Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-06-09 20:38

Outlook eller Outlook express
jeg kender ikke så meget til Outlook

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-06-09 20:51

Outlook

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-09 22:26

Citat
Nu kan jeg ikke huske hvordan man opsætter sin outlook

Den "guider" dig da automatisk første gang outlook startes hvis ikke der er en emailkonto....

Kommentar
Fra : dk

Dato : 25-06-09 08:29

find "post" eller "email" i kontrolpanel de er her den gemmer sig
mener at kunne huske først er der når outlook har været åbnet 1 gang, også selv om
man har sprunget guiden over

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-06-09 09:22

Der var ikke lige en guide da jeg startede den op.

jeg opgav til sidst igår, men kigger videre i aften, når jeg kommer hjem fra arbejde :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-09 09:31

Citat
Der var ikke lige en guide da jeg startede den op.

Det lyder lidt besynderligt da programmet slet ikke er færdiginstalleret før der er opsat en emailkonto....

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-06-09 18:05

Dk - synes nu ikke jeg kan finde der hvor man taster oplysningerne ind inde i /kontrolpanel
mail

Kommentar
Fra : dk

Dato : 25-06-09 18:21

hmm, det kan enten være mail, email, postkasse,

i kontrolpanel "tilføj/fjern programmer har du en linje med
microsoft office (mener der også står 97) har du da mulighed for at "redigere" ??
i næste menu skulle du så have "tilføj/fjern komponenter" og vælg outlook hvis den ikke er der

hvis du ikke har den mulighed så gå til søg funktionen og søg efter "outlook.exe eller
msoutlook.exe og start outlook derfra, guiden skulle gerne komme op

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-06-09 18:23

Ups. Det er jo Outlook ekspres.

jeg har fulgt guiden fra TDC, men når jeg vil sende - modtage, popper den op og beder om brugernavn og kode.
Prøver at taste det igen, men den bliver ved med at poppe op :(

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-09 18:29

Hvad har Outlook Express med Office at gøre ?????

Kommentar
Fra : dk

Dato : 25-06-09 18:30

der jo f...... til forskel

har du sat indgåeden til
pop3.mail.dk
og udgående til
smtp.mail.dk
ikke hak af ved sikker frobindelse mv.

dit brugernavn er hvis du ikke har ændtert det et 12 cifer begynder med 120
og adgangskode, tja den kender du selv ellers skal du ringe til tdc

Kommentar
Fra : dk

Dato : 25-06-09 18:32

hvis det altså er tdc som e rdin internet udbyder

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 25-06-09 18:47

smtp skal vist være asmtp

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 25-06-09 22:01

Tak for svaret Eyvind.
Du er en skat :)

Kommentar
Fra : Eyvind