/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
i explore
Fra : popo
Vist : 648 gange
10 point
Dato : 24-06-09 19:23

Nogen der kan hjælpe,kan bruge mail og messenger men kan ikke komme på nettet med i explore

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-06-09 19:45

Kører du net med smptserver og alt det der? For det kan være opsætningen, der så er noget galt med. Min udbyder er Fullrate, og jeg kan IKKE bruge explorer. Tjæk med din udbyder .

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 24-06-09 20:07

Lyder somom der er opsat en proxy server i din explorer :)

Internetindstillinger - forbindelser - nederst på den tab under LAN... Den skal i stort set alle tilfælde være blank.

->Brommi

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-06-09 22:32

De symptomer er normalt et tegn på at der er fejl i winsock
hent denne her: http://majorgeeks.com/WinSock_XP_Fix_d4372.html
kør den, genstart maskinen og se om ikke det skulle hjælpe

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-06-09 22:33

Skulle måske lige have nævnt at fejlen for det meste opstår som følge af spyware

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-06-09 22:36

der er også dette program
http://www.cexx.org/lspfix.htm

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 10 point
Dato : 24-06-09 22:39

og hvis du bruger lspfix, SÅ LAD VÆRE MED AT SÆTTE FLUEBEN I AVANCERET !!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 30-06-09 07:19

Tak for svaret EXTERMINATOR.