/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows lukker SELV ned ......
Fra : dhmoelsted
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 24-06-09 12:57

Min aldrende pc med xp der er velscannet ,og renset for støv i det helligste ...har på det sidste uden nogen forvarsel lukket ned af sig selv for derefter med det samme at starte op igen skulle der være et bud hører jeg gerne

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-06-09 13:20

Hvad havde du gang i da Pc´en genstartede?

Og hvilken OS kører du med?

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-06-09 13:20

Xp...sorry! nu kan jeg se det

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-06-09 13:22

Daws.
Når du skriver velscannet, betyder det så, at du også har ryddet op i midlertidige filer og genvej og fornyligt åbnet m.m. Hvis du ikke har gjort det, kan der altså være en hulens masse af sådan noget, der "trætter" din gamle PC. Jeg vil finde Fcleaner + CCleaner til dig, hvis du da ikke har disse udmærkede programmer selv? S.U.
Mvh

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 110 point
Dato : 24-06-09 13:26
Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 24-06-09 18:34

foreløbig tak, jeg har kørt cc cleaner og kørt en f secure onlinescanner og windows egen kontrol af HD har jeg kørt men den lyder som der er en jetjager i "klumpen" måske varme chok.....
ok nu har den pt kørt knap 1 time så håber oprydning har klaret det

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 24-06-09 18:39

jeg glemte selv efter "rensning " er den blevet utrolig lang tid om at komme online

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-06-09 19:41

Har du prøvet en genstart efter f secure onlinescanner? (Kender den ikke). Men nogen gange hjælper en genstart, hvis putteren er noget langsom.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 25-06-09 10:01

vil prøve din model i scanner

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-06-09 10:11

man skal bare huske at mous over kun vises i nr 2 billede (bag billede)det kan ikke nås at vises på billede 1 af naturlige årsager

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-06-09 10:11

ups forkert tråd

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 25-06-09 10:35

har kørt f cleaner har renset godt ud håber det så er det ....

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 25-06-09 10:36

Tak for svaret heller22.
tak nu er den da bedre og har ikke "stoppet " af sig selv et stykke tid
mvh
hans

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-06-09 10:38

Daws dhmoelsted. Ja lad os håbe det . Jeg krydser fingre. .

Og Manse er nu .

Mvh .

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-06-09 10:39

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-06-09 10:43

Daws igen dhmoelsted.

Jeg har gjort det til en vane at køre Fcleaner + CCleaner efter hvert brug af mine pc-ere. Så er der renset op inden næste start .

Det var bare det. Mvh

PS! Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe dig

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-06-09 10:46

Manse, du er en værre og .

Undskyld dhmoelsted, men Manse skal bare drilles lidt en gang imellem. Så ak for brug af din side

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 25-06-09 16:11

ok bare han fandt den rigtige tråd

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-06-09 19:21

Hej Hans

Det får vi nok aldrig at vide. Men skidt pyt, manse er helt OK. Han kommer ofte med gode tip og knald gode indlæg, når han er i det rette forum , og vel at mærke gider .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-06-09 21:31

Men Manse gider nok ikke komme med yderligere kommenterer i et indlæg, når der nu ikke er point på højkant . (Og så siger man, at det kun er unge mennesker, der mopper )

Mit barnebarn på 8 viste mi i dag et badge, hvorpå der står: "Er du mopper eller Stopper?"

Så nu vil jeg være Stopper: Undskyld Manse .

God weekend til alle