/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
ondt i halsen
Fra : loke93
Vist : 687 gange
40 point
Dato : 24-06-09 09:27

hej alle
jeg får ofte ondt i halsen, ca en gang om måneden.
jeg er RIGTIG træt af det, det har stået på et par år.
der er ikke andre symptomer, måske lidt træthed i kroppen.
nogen der ved hvad det kan skyldes?
på forhånd tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-06-09 09:28

Lægen næste.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 24-06-09 09:48

du sidder sikkert i træk, og kan ikke tåle det

træk er ikke det samme som frisk luft

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-06-09 09:50

Nu skal du høre. Jeg er næsten læge og har læst tusindvis af lægebrevkasser - det er derfra jeg har min store indsigt i lægevidenskaben - så mit bedste råd til dig er:

1. Sæt et hæfteplaster på med det samme - det dulmer og minder dig om det.
2. Print dit eget spørgsmål ud og tag det med til lægen og vis ham det. Så vil jeg tro at din læge gør noget, så du kan blive rask.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-06-09 09:54

Helt ærligt loke...du skriver: "det har stået på et par år". Dvs at du har haft ondt i halsen 24 gange. Giv mig een eneste grund til, at du angiveligt ikke har søgt læge for din lidelse. Det er stort set det vi har dem til

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-06-09 10:09

Du har sikkert kræft.

Accepteret svar
Fra : Line99

Modtaget 50 point
Dato : 24-06-09 10:23

Er du nogensinde blevet undersøgt for allergi ???

Få dig en priktest, eller køb noget antihistamin (det er håndkøb) og se om det hjælper.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-06-09 10:37
Godkendelse af svar
Fra : loke93

Dato : 24-06-09 11:15

Tak for svaret Line99.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-06-09 11:16

Du svarede ikke på hvorfor du ikke har været hos lægen.... det er da lidt interessant

Kommentar
Fra : loke93

Dato : 24-06-09 11:19

Wauw. sikke en flok nedladende mennesker. tjaa, det må vel være skønt at kunne sidde bag en skærm og nedgøre andre, når man får skæld ud af manden / konen / chefen / børnene . . . så har man da et sted man kan komme af med sine frustrationer. Godt det er onsdag i dag, er det ikke obligatorisk sexdag i de fleste ægteskaber? Det kan være det kan hjælpe jer lidt.

Nedladenden, sarkatiske bemærkninger skinner igennem. . . ligegyldigt hvor mange smiley`er der bruges i sætningen.

Line99: tak for dit svar, det vil jeg prøve. Jeg har snakket med min læge, men det nævnte hun ikke noget om. men det er da et forsøg værd :)

Kommentar
Fra : loke93

Dato : 24-06-09 11:21

hmm, jeg har lige læst jeres svar igen. jeg overreagerede vist en liiiile smule. sorry. jeg er nærtagende af natur. jeg ville sikkert tænke det samme som jer. men still, tonen, den irriterer mig.

PS: jeg har aldrig sagt, jeg ikke har været ved lægen.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 24-06-09 11:34

Citat
men still, tonen, den irriterer mig.

det kan jeg sq godt forstå, der er en del idioter herinde !!

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 24-06-09 11:38

Pollen-allergier er delvist årstidsbestemt, de ander kan ''poppe-up'' når som helst når man møder det der udløser allergien. Håber at du får løst dit problem