/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 6500s aflader batteri
Fra : janinna
Vist : 1031 gange
400 point
Dato : 23-06-09 14:35

hej , jeg har en nokia 6500 slide
som aflader batteri, også når den er slukket.

hvad kan der være galt?

kan det være batteriet?

eller er det noget andet?

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 23-06-09 15:19

hej...har selv en nokia 65oo classic som også gjorde det samme, men fik den byttet til en anden, da den kun var 1 uge gammel, ved selvf ik hvor gammel din er, og om det evt. er samme problem da din er en slide,,

hilsen jtj45

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-09 15:27

Det lyder da som om det er telefonen den er gal med, når den også aflader når den er slukket

Hvis din telefon ikke er for gammel, så ville jeg have en ny/repareret

Citat
Reklamationsret: I op til 2 år kan forbrugeren ifølge købeloven klage til forhandleren, hvis varen går i stykker. Hvis varen havde en fejl, da den blev solgt, har man ret til at få byttet varen til en ny eller få fejlen repareret. I udgangspunktet er det forbrugeren, som vælger mellem ombytning eller reparation (se detaljerne i vores råd om købeloven).

du kan læse lidt mere om garanti og reklamationsret her http://www.forbrugerraadet.dk/raad-alle/alle/reklamationsret/

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-06-09 16:01

Hvor længe eller hvor hurtig bliver batteriet afladet, når det er fuldt opladet?

Det kan selvfølgelig også være dit batteri som ikke kan holde når det er opladet.
Det kan også være telefonen som bruger noget strøm selv om den er slukket.

hawaii7

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 23-06-09 16:10

under et døgn, når det er opladet.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 400 point
Dato : 23-06-09 17:10

Batterifejl.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-06-09 23:03

Jeg havde en der havde samme fejl. Jeg fik opdateret softwaren,det kostet 100 kr. og siden har telefonen fungeret perfekt.
alimak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-06-09 07:34

Batterifejl

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-06-09 10:14

Batterifejl

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 27-06-09 16:01

Tak for svaret Teil.