/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bolius BoligLus
Fra : jomfruane
Vist : 1143 gange
100 point
Dato : 23-06-09 09:05

Det er ikke et spørgsmål, ej heller et tip.
Blot min måde at give Bolius lidt modstand, selvom jeg er David og de Goliath.

http://www.boliglive.dk/2009/06/23/bolius-boliglus/

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-06-09 11:28

Tjah, så er det da heldigt, at David ende med at slå Goliath ihjel!!

Kan godt forstå, du er træt af dem. Det er da en træls måde at opføre sig på. Det er i hvert fald ikke lovligt.

Jeg har fået deres nyyhedsbrev gennem flere år, og i den sidste lange tid synes jeg, der ikke har været noget som helst jeg kunne bruge. Det var der ellers en del af, da jeg begyndte at få deres nyhedsbrev. Men nu tror jeg faktisk, jeg framelder det. Jeg bryder mig ikke om tyveri.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 23-06-09 13:46

Tak for din støtte.
Jeg opdagede at mit søgeresultat på google ligger lige efter deres eget på forsiden, så om ikke andet er det da et bagslag til dem på den måde!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-06-09 13:52

Ja, de bliver nok ikke vildt begejstrede, når de opdager det.
Hilsen Jette