/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Coat King
Fra : johanma
Vist : 1120 gange
500 point
Dato : 23-06-09 08:08

Hej :)
Jeg vil købe en coat king til min mosters amerikanske cocker spaniel.
Hvilket antal blade skal der bruges til den race?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-09 08:31

Vigtig info omkring coat-king:
8 blade: Ruhårde racer. Eks. Schnauzer, meget langhårede racer. Eks. Old english sheepdog.

10 blade: Langhåret racer. Eks. Collie, Hovawart, Sheltie.

12 blade: Mellemlanghårede racer. Eks. Schæfer, Golden Retriever. Kraftigt korthårede racer. Eks. Labrador.

16 blade: Ruhårede racer. Eks. Gravhund. Korthårede racer. Eks. Rottweiler.

20 blade: Korthårede racer. Eks. Dansk svensk gårdhund. Katte. Bruges efter trimning.

Coat-King er en ny og revolutionerende multi-trimme-underuldskniv. Venligst bemærk at den ikke skal anvendes til dagligt brug, kun ca. hver 3 uge.

Vigtig info omkring coat-king:
8 blade: Ruhårde racer. Eks. Schnauzer, meget langhårede racer. Eks. Old english sheepdog.

10 blade: Langhåret racer. Eks. Collie, Hovawart, Sheltie.

12 blade: Mellemlanghårede racer. Eks. Schæfer, Golden Retriever. Kraftigt korthårede racer. Eks. Labrador.

16 blade: Ruhårede racer. Eks. Gravhund. Korthårede racer. Eks. Rottweiler.

20 blade: Korthårede racer. Eks. Dansk svensk gårdhund. Katte. Bruges efter trimning.

Dette står i dette link, hvor du også kan købe den http://www.elskerdyr.dk/shop/productnew.aspx?productID=183

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 23-06-09 08:34

Coat King
www.pettown.dk Kvalitets Coat king Kun 229,-

den kan bare nogen ting,

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 23-06-09 08:54

Nordsted1: tak, men jeg har ikke forstand på hvilken slags pels en amerikansk cocker spaniel har... og elskerdyr er lukket....

vic2000: også tak til dig, men jeg har brug for at vide hvilket antal blade der skal bruges til netop min mosters hund.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-09 09:00

Mon ikke det skal være 10 blade der kommer nærmest de racer (pelse) der er nævnt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-09 09:01

Du kan prøve at kontakte denne forhandler -- der står kontakt oppe i højre hjørne

http://www.alttilhundogkat.dk/coat_king.6

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-09 09:39

Når jeg læser her, ser det nu mere ud til at det er 8 blade du skal bruge

http://www.dollardog.dk/shop/coat-king-1067p.html

Men prøv at spørge pr. mail

Coat King fås med forskellig antal blade og det er vigtigt du få den rigtige til netop din hund. Se venligst i listen nedenfor efter din type hund. Du er også meget velkommen til at sendes en mail på info@dollardog.dk, hvis du er i tvivl.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-09 10:50

Jeg har skrevet en mail til dollardog og spurgt

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 23-06-09 11:05

Jamen Nordsted1 så er du accepterer jeg da dit svar - når det kommer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-09 11:19

Jeg ringede hertil...........ingen andre svarer

http://www.kw.dk/

De sagde en 8'er

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 23-06-09 12:55

johanma..... det er simpelthen ikke til at finde ud af

Nu fik jeg mail fra

http://www.dollardog.dk/shop/coat-king-1067p.html

Og der blev svaret - 16 - jeg skrev tilbage om det ikke var en skrivefejl, men nej, og når jeg læser på deres side står der også

16 blade – Beagle, Dalmatiner, Vizla, Weimaraner, Pointer, Chihuahua korthår, Border terrier, Spaniel, Cocker, Am. Cocker, Cav. King Charles, Springer, Welsh, Kleiner Münsterländer, Breton

Så hvis jeg var dig, ville jeg ringe og spørge før jeg købte, for når jeg sammenligner de sider, ser Coat King' ens ud???

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 23-06-09 18:10

(( må man være så fræk at spørge:
What is ''blade'' og hvad har det med hunde og ikke planter at gøre ?? ))

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-09 19:25

Line99... klik på et af de link jeg har lagt... det er en dims til at fjerne underuld mm på wufferne - tror jeg nok -

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 24-06-09 08:39

Line 99 jeg aner ikke hvad det er.... Men ja det er noget med noget som det Nordsted1 skriver...

Hmmm en 8'er og en 16'er... Tj så aner jeg jo ikke hvad jeg skal købe - tror bare jeg ringer land og rige rundt og vælger den de fleste anbefaler

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 24-06-09 08:39

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 24-06-09 08:50

Tak for svarene - så blev jeg da lidt klogere

Kommentar
Fra : Winther00

Dato : 08-02-10 00:55

Coat King er efter min mening noget værre skrammel, da den også skærer i dækhårene, ikke uvæsentlig med en schæfer med sorte dækhår og lys underuld.