/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7 - programproblemer
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 860 gange
100 point
Dato : 23-06-09 05:51

Jeg har installeret windows 7 på den bærbare Acer. Men jeg kan ikke finde en firewall der kan køre sammen med windows 7. Og min bluetooth-mus virker heller ikke, selv om windows finder musen og opretter forbindelse til den. Jeg har læst noget om ændringer i BIOS?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-06-09 09:08

Brug en Logitech nanomus.....................den virker over alt.

Accepteret svar
Fra : mjbest

Modtaget 100 point
Dato : 23-06-09 10:07

Den indbyggede firewall i Windows 7 er ganske udmærket, og du burde ikke behøve at installere en ekstra.. men hvis det alligevel skulle være nødvendigt, er Sphinx Firewall kompatibel med Windows 7, og findes i en gratis udgave: http://www.sphinx-soft.com/Vista/order.html

Musen kan jeg nok ikke hjælpe med.. men prøv evt. at installere en Vista driver før den tilsluttes.

Mvh. Morten

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 23-06-09 10:30

Tak for svaret mjbest.