/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
MP3 filer for lav insp.styrke
Fra : hovhow
Vist : 454 gange
50 point
Dato : 22-06-09 23:17

Det var godt nok svært at finde et passende forum til denne her, men here goes:

Jeg har købt nogle lydbøger - problemet er at de er så lavt indspillet, at det praktisk talt er umuligt, at høre hvad der bliver sagt, hvis der bare er en lille smule støj/snak i umiddelbar nærhed - selv i en stillekupé kan det være svært (og tak - min hørelse er nornal

Spørgsmål: Kan man forstærke en mp3 indspilning på nogen forholdsvis nem måde? Findes der et værktøj som kan det?

PFT!

HovHow

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 23:22

Det skulle dette program kunne klare

http://mp3gain.sourceforge.net/

Det kan i hvert tilfælde få ensartet lydstyrke, hvis jeg har fået downloadet med forskellige styrker, og vil have det ensartet

Kommentar
Fra : allansanden

Dato : 25-06-09 14:01

Ellers lån nogle andre mere effektive høretelefoner og se om ikke det hjælper Måske kan du prøve i en butik. Måske dem der vist hedder Koss portapro er det du mangler

Annuller spørgsmålet
Fra : hovhow

Dato : 28-06-09 22:46

Jeg takker mange gange for jeres svar, men de løser ikke rigtigt mit problem, jeg annulerer derfor spørgsmålet.

Nordsted1: Jeg kunne slet ikke gennemskue hvad jeg skulle gøre efter download af programmet - jeg tror jeg er for "begynderagtig" - eller også var det alt for nørdet.

allansanden: Jeg vil gerne høre mp3-filerne på min mobil, og der er jeg begrænset af en bestemt standard (SonyEricsson).

M.v.h.
HovHow