/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Seat Cordoba - værksted i Kbh
Fra : jpeace73
Vist : 780 gange
60 point
Dato : 22-06-09 23:02

Hej,

Jeg søger et autoværksted med erfaring/speciale i Seat i Københavns området eller evt. Lyngby. Helst ikke et autoriseret (bilen er gammel), med mindre nogen kraftigt kan anbefale dem. I hvert fald går jeg ud fra at det er ret dyre.

Bilen er en Seat Cordoba 1.6 Benzin fra 1995.

Jeg skal have lavet/undersøgt følgende:

1) Blinklys virker ikke (det er ikke sikringen). Det virker som om der er den stang hvor man vælger blinklys, der ikke virker - en kontakt eller noget der er gået.
2) Nogle gange går motoren ud lige når jeg starter. Starter virker fint, og det er ligesom motoren også starter, men så går den ud igen. Det er ikke sådan hele tiden, kun nogle gange.
3) Skal vist have justeret forreste venstre stød-dæmper.

(4) Derudover skal jeg også have lavet en ny bilnøgle, dvs. den der er til at fjernbjente låsen. Men det behøver ikke at blive nu.

Måske er det småting, måske tager det lang tid at lokalisere fejlene..?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-06-09 23:05

Skal den også af med pladerne ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-06-09 12:02

- prøv at tale med Jens og Casper:

JGA Auto
Vølundsvej 6, 3600 Frederikssund

Telefon: 47386031

- de er exp. i Seat/VW, dygtige og billige...

Kommentar
Fra : jpeace73

Dato : 24-06-09 19:35

Hej Stouenberg,

Tak for tippet, vil kigge på det. Det er dog lidt langt væk for mig. Men det kan da være at jeg ender med at køre derop.

Kommentar
Fra : rotw