/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Hvorfor ikke bare ignorer ham
Fra : bibsamie
Vist : 934 gange
50 point
Dato : 22-06-09 20:59

Hvad er grundet til alle os der er utilfredse med vic2000, ikke bare ignorere ham totalt, og udelukker ham, han må jo være en form for machokist . eller kan i i virkligheden ikke undvære ophidselsen over at give han det tørre lag.

Ja jeg spørger bare.

vic2000 er BL fra dette indlæg

mvh
Per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-09 21:10

UANSET hvad man mener om folk kan man IKKE tilade sig at oprette en tråd af denne slags hvor vedkommende IKKE kan deltage.....

DET er at bagtale folk....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-06-09 21:13

Jeg er helt enig refi - så forstår jeg ikke du opretter en tråd hvis han skal ignoreres????????????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-06-09 21:15

Hæng svinet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-06-09 21:17

Teil drink din Leffe.........................................................og byd også mig en

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-06-09 21:19

Ja han er BL hos mig forever

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-09 21:21

Citat
Ja han er BL hos mig forever

Det er da også iorden da funktionen findes.....

Men så er der jo ingen grund til at oprette tråde blot for at diskutere vedkommende

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-06-09 21:30

Var det en god weekend i den nye campingvogn Pia ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 21:37

Jeg prøver på at ignorer ham, men hvis han i en tråd kommer med et decideret forkert svar, så blander jeg mig,hvis spørgeren er en kandubruger som ikke er her så ofte, og kan komme til at tro at svaret er rigtigt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-06-09 21:44

Jeg blander mig, fordi jeg elsker at smadre stole ned i hovedet på ekstremdumme mennesker, som selv synes de er så skide kloge

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-06-09 22:10

bibsamie

Den bedste måde du kan ignorere ham på, det er at annullere dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-06-09 22:11

Citat
eller kan i i virkligheden ikke undvære ophidselsen over at give han det tørre lag.
det sikkert derfor du har oprettet spørgsmålet og blacket ham - for at du kan få den fulde tilfredsstillelse bibsamie

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-06-09 22:17

Citat
Var det en god weekend i den nye campingvogn Pia ?

SKØNT og et pragtfuldt vejr.

Annuller spørgsmålet
Fra : bibsamie

Dato : 22-06-09 23:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål