/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Hvorfor ikke ignorer vic2000
Fra : bibsamie
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 22-06-09 20:56

Hvad er grundet til alle os der er utilfredsa med vic2000, ikke bare ignorere ham totalt, og udelukker ham, han må jo være en form for machokist . eller kan i i virkligheden ikke undvære ophidselsen over at give han det tørre lag.

Ja jeg spørger bare.

vic2000 er BL fra dette indlæg

mvh
Per

Annuller spørgsmålet
Fra : bibsamie

Dato : 22-06-09 21:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 22-06-09 21:00

For min skyld gerne!