/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Danske bank reklamer
Fra : Fattig
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 22-06-09 20:15

Kan nogen her på Kandu fortælle hvad f..... det skal gøre godt for med de reklamer Danske Bank har gang i på busholdepladser og på tv for tiden. De har smidt masser af kroner væk på Stein Bagger og har fået del i bankpakkerne og nu anvender de penge på at spørge os hvordan vi har det. Hvad sker der?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-06-09 20:24

spørg banken, jeg er ligeglad og ikke kunde i den bank.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-06-09 20:38

Spørg dem ad

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 22-06-09 20:43

Det gør alle firmaer der går af helved teend, ta tryg .-- nodea -- +++ mmmmmfl. reklamens magt er stor, for det er kundernes penge de bruger.

tryg bruger denne taktik betal din præmie med glæde, men du skal ikke, regne med at få en krone igen,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 21:40

Citat
tryg bruger denne taktik betal din præmie med glæde, men du skal ikke, regne med at få en krone igen

Jeg kan kun rose Tryg, der har aldrig været problemer for de - alt for mange gange - vi har haft brug for dem

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-06-09 21:49

Så knævrer BÅTNAKKEN snotdum som han er, igen om noget han ikke ved en hujende fis om

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 22-06-09 22:06

Indtil nu er det kun vic2000 der svarer på mit spørgsmål, jeg efterlyser holdninger og svar der kan gennemskue denne form for reklame seriøst.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-06-09 22:25

Den gamle reklame havde jo kørt et par år og trængte til udskiftning, hvor mange nye kunder den så skaffer ved jeg ikke, de forsvinder vel igen når de får den første gebyroversigt i postkassen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-06-09 06:51

Citat
Indtil nu er det kun vic2000 der svarer på mit spørgsmål, jeg efterlyser holdninger og svar der kan gennemskue denne form for reklame seriøst.

Vrøvl, spis havregrød

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 23-06-09 08:52

Fra mit job ved jeg, at man KUN øder penge væk på reklamer ....hvis de VIRKER !!!

Hvis ikke en reklame virker positivt på firmaets omsætning allerede fra dag ét, så bliver resten af kampagnen droppet ..også selvom man faktisk allerede hár betalt reklamebureau'et for hele seancen.

Den Danske Bank var derfor nødt til at droppe den der med: Gør det du er bedst til !
..set i lyset af Backer sagen. Det var jo ikke noget at 'prale' med, at man var rigtig god til at smide penge ud af vinduet.

Den 'nye' reklameserie giver åbenbart øgede indtægter, så den vil nok køre lidt endnu.

Var det svar nok?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 23-06-09 15:15

Tak for svaret molokyle.