/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Må Politi, lege CHICKEN_?
Fra : klumme_k-rumme
Vist : 557 gange
170 point
Dato : 21-06-09 22:44

Efter flere gange at have kørt en bestemt strækning (motorvej) + andre

Må Politiet, som JO egentligt skulle over? våge mig,
opfordre mig til at lege, den ellers så berømte fart-leg.

Det skal sige, jeg overhalte en bil på motervejen, med 130/ 110 tilladt.
INGEN BLINK

Og hvad jeg IKKE så, var at bilen bag efter havde skilte + diverse reklamer på sig,
og at vedkommende, som var alene, gav mig fingeren NED_AF og vinkede mig FREM
hvilket jeg tog imod, men senere på vejen, = vej arbejde var han smuttet,
men fandt vedkommende, 25 km senere, i færd med at notere en billist,
kan IKKE gætte hvorfor.

Citat
Skal lige tilføje, at hastigheden var OVER 200 km
Hvilket, til tider går temmeligt langsomt

Og den får sikkert også en kommentar med PÅ VEJEN__eller
Stakkels klumme___LOL # = (NUMBER) one ? elsker af dyr. sidder stadig hjemme.

Kan det VIRKELIGT PASSE, at man / i lille Danmark, selv skal STÅ FOR OVERVÅGNING
Selv kører jeg med kameraet TÆNDT....?

Men om det så kan vendes baglæns, og jeg kan tabe en Retssag?
Hellere have et billede, for meget end _ (klumme) + og hans bedrag.
Hvor i alverden er vi henne, ærligt talt.

Citat
Denne kommer kun, fordi jeg så i TV, at der har været problemer med
DAMER, i samme Politi kreds.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-06-09 22:50

Citat
25 km senere

=

3 - 6 minutter efter
AUH min _ (så tag dog en haals/ reklame for ?)

Hvis ikke ordens-magten skal overholde / og nu løber jeg SGU
ærlig talt tør, for HVAD DE EGENTLIGT SKAL OVERHOLDE

SE´Es i et bedre LIV / uden for mange (klummer/ + andet)

Hej, ÆD POINTS.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-06-09 23:18

Tak -Disken

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-06-09 23:18

Stol aldrig på nogen der vinker Dig frem, og slet ikke på motorvej hvor man skal være rutineret for at bedømme andres hastighed, både foran og bagved.
Aflæs hvad der sker både bagude og langt forud så Du hele tiden kan forudse situationer og afpas hastigheden derefter, så kommer Du glidende og i hel tilstand.

Man behøver ikke at blinke for at overhale, men det er god tone, især hvis en anden lige foran eller bagved får den samme tanke, så undgås sammenstød, især på de desværre mange steder hvor folk ikke holder afstanden.

Sluk HELT for mobiltelefonen så koncentrationen drejer sig om kørslen

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-06-09 06:57

LOKALT MC lydspor ........fandt lige en vært der tog mp3 filer
http://www.steenmartinsen.dk/E-22-06-2009--06;53;39.mp3
Toppen er 200 km+/ ellers bare lokalt optræk_ uden GAS
Og i omvendt __ men meningen er der
Og JEG har kun 1 skide_møjka____.

Sulten _m-i-g MIau___JEET_ Jager

JEG STOLER IKKE PÅ NOGEN_ ISÆR IKKE PÅ RESTE PLADSER

Køb blomster køb ___

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-06-09 07:01

Beklager linket Fucker mig_
Og jeg orker ikke at lave det om nu__
den kan hentes her, hvis det har ??

http://peecee.dk/upload/view/177123

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-06-09 07:06

Tror er er FEJL på filen ?

God-nat

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 22-06-09 12:56

Det er sikkert denne klovn du tænker på,..
http://www.youtube.com/watch?v=K_bhyNRKJeE
http://www.youtube.com/watch?v=YAB8Lt_n6no&feature=related

så,.. jo det er ok,.. hvis politiet er nød til at lave små trick, af og til,

i den forbindelse er det helt sikker underordnet hvad du,.. eller andre mener / tror,
når det kommer for en domstol.

Annuller spørgsmålet
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-06-09 13:00

'