/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Køb og download program
Fra : Nyx-x
Vist : 705 gange
50 point
Dato : 21-06-09 11:39

Jeg Vil have et works program nu. Men de vil alle sende en cd-rom. Hvilket undre mig, da næsten alt andet kan købes og downloades med det samme, musik og spil m.m.

Kender du en hjemmeside hvor man kan købe works, dk version og downloade den med det samme?
Jeg synes jeg kun rammer ind i firmaer der vil sende.

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 60 point
Dato : 21-06-09 11:43

Det er da også bedre at få programmet tilsendt på en CD eller DVD. Så har du altid det originale program liggende hvis det skal geninstalleres. Jeg er irriteret over at man ikke kan købe skiver med programmerne på.

hawaii7

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-06-09 13:24

Kan du ikke bruge Open Office i stedet for. Den er gratis og kan hentes på nettet:

http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-06-09 13:28

Microsoft har længe haft planer om at gøre deres programmer "downloadable", og så at man betaler og får en key, hvor langt de kommet ved jeg ikke.

De er måske bange for pirater, selv om det er let at finde alligevel.

Hvis Du skal bruge en tekstbehandling her og nu så download den gratis Open Office, den æder hvad Du har af Works, Excel og andre filer.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 21-06-09 15:47

Så vidt jeg kan se er de kun Office 2007 man kan downloade
http://www.microsoft.com/danmark/office/netbook/
mvh
Janus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-09 16:32
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-09 16:34

Øv snyd og humbug.... det er ikke til download selv om siden hedder det -- undskyld --

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-06-09 16:45

Hej Nordsted1

Prøv at se her: http://www.kandu.dk/spg137229.aspx , hvordan jeg ligr har kvajet mig i dag . Så kan du få en ordentlig .

Mvh

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 21-06-09 17:08

Citat
Jeg Vil have et works program nu

okey men vilken version af MS WORKS vil du have ?

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 21-06-09 17:11

jeg har vist fået et par bajer for meget "citat + stavefejl " hehehhoho

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-09 17:24

heller22............tja den der ikke fejler--- laver intet... men du gjorde da et hæderligt forsøg på at få det til at lykkedes

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-06-09 17:27

Hej Nordsted1
1000 tak for de trøstende ord .

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 24-06-09 21:51

Tak for svaret hawaii7.
Jeg har købt og modtaget cd med et skriveprogram. Så det er i "dyret" nu. ;)
Der er alligevel et problem med spil eksempelvis. Udbyderne laver dem så de kun kan ligges ind max tre gange. Det gør eksempelvis at bibliotkerne inden længe ikke længere kan låne spil ud mere.
Så det vare nok hellere ikke længe med andre typer programmer der sælges på cd.