/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Et mystisk problem?
Fra : No1Here
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 21-06-09 10:06

Forleden slettede jeg midlertidige filer og cookies. Efterfølgende har jeg fået 2 mystiske problemer.

1. Jeg kan ikke logge min profil af kandu. Andre websider med adgangskode volder ingen problemer.

2. Omvendt kan jeg ikke få automatisk login til at virke på facebook. Alle andre websider med adgangskode fungerer automatisk login upåklageligt.

Hvad er det jeg er kommet til at pille ved?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-06-09 10:19

Det er normalt at sletter man alle cookies smutter nogle log-ins med ud.

Log på igen........hvis Du ellers kan huske nøglerne.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-06-09 10:24

Ellers brug Roboform, den gratis version dækker de flestes behov.

http://www.roboform.com/dk/

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 21-06-09 10:30

Problemet på facebook er, at selv om jeg logger på og beder den gemme mit login, så sker det ikke. Jeg skal logge på med adgangskode HVER gang?

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 21-06-09 10:38

Og kandu.dk er det eneste websted jeg ikke kan logge ud fra?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-09 11:29

Du har noget cookieblocker slået til.....

Og det andet tilfælde:

Hvorfor vil du logge af Kandu - du kan da bare lukke fanen

Eneste årsag kan kun være hvis ANDRE profiler skal bruges

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-09 11:29

I øvrigt er du da logget ud i øjeblikket

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 21-06-09 11:53

Refi jeg er for at sige det pænt oprigtig træt af dig. Hver eneste gang man stiller et spørgsmål herinde, så disker du op med et flabet svar, hvor man sidder med følelsen af at man skal retfærdiggøre sit spørgsmål.

For det første så har du åbenbart ikke fattet, at det ikke handler om at jeg vil logge ud af kandu, men at jeg har opdaget det ikke kan lade sig gøre, FORDI problemet på facebook hvor jeg ikke kan gøre brug af automatisk login, har medført at jeg har tjekket mine Automatiske login's på andre websider.

For det andet rager det dig en papand om jeg eventuelt skulle have andre profiler herinde. "Tyv tror hver mand stjæler", så mon ikke det i virkeligheden handler om at du selv har flere profiler?

Annuller spørgsmålet
Fra : No1Here

Dato : 21-06-09 12:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål