/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Folder "Billeder" i start menu
Fra : bimbobo2
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 20-06-09 14:18

Hej,
når jeg klikker på "Billeder" i star menu på min Vista maskine, intet sker.
Der åbnes ikke nogle billedersmapper eller andet.
Hvis jeg højreklikker på den, så er det hely tom, hvorimod de andre options "Musik" og "Dokumenter", kan man vælge en del ting såsom, tilpas, placering osv.
Det ser ud som om den peger ikke på noget som helt.
Hvorfan kan det fisex.. så at den igen peger på min folder med billeder, som er tilgængelig på D drev...?
Jeg har 2 partitioner C med windows og D med andre "foldere"
Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-09 14:26

Har du flyttet billedmappen manuelt eller ladet Windows om flytte mappen ? Klikket på Placering og flyt

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 20-06-09 14:41

Jeg havde "Billeder" folder i start til at pege på D drev i stedet for C..users...
Jeg kan ikke vælge noget nu, egenskaber er helt tom, lige som alt andet i "højreklik" menu..., måske har jeg flyttet eller ændret noget ufrivilligt.
Den har virket fint i mere end 1 år..

Mvh

Annuller spørgsmålet
Fra : bimbobo2

Dato : 20-06-09 15:29

Fandt løsning... Tak for hjælpen alligevel