/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
xou
Fra : Uffe29
Vist : 289 gange
10 point
Dato : 10-04-03 21:44

Hej xou (håber det er stavet rigtigt)

Du vandt et kamera magen til mit, men jeg kan ikke forstå at der ikke er kabel med til ???

Var der heller ikke det til dit ???

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 07:09

Hej Uffe... sorry! Jeg er ikke xou, men blander mig

Jeg tror du skal kontakte Kandu, da 'alle stjernetegn' antyder, at der burde medfølge et kabel, se vedh. produktbeskrivelse - især "USB cable, batteries, stand and clamp included"

Hygge...
Søren

Key features

Ultra slim design 8 MB digital camera to make up to 107 pictures
Make high quality pictures with a maximum resolution of 1.3 Mpix
Can be used as a photo camera, video camera, webcam and memo recorder
Audio recording for comments, meetings, concerts, parties and other events
Save recorded audio on your computer and send it out by email
Included stand and clamp to use camera on desk, notebook or other small objects
Specifications

Digital camera to make up to 107 pictures
Picture resolution 1.3 Mpix
8 MB internal memory
Playback audio (live or download to your computer) max. 13 minutes
Webc@m function with a maximum of 12 frames per second
Video function with a maximum of 8 frames per second
USB cable, batteries, stand and clamp included
Software included: PhotoExpress, VideoLive Mail, Cool 360 and Netmeeting
Fixed focus
Highly sensitive CMOS photo sensor (min. 40 lux)
1/3" inch sensor
Hardware resolution 640x480
Product size: 125 x 33 x 18 mm (h x w x d)
Gross weight: 105 gr. (including batteries)
Package contents

SpyC@m 300 Voice camera
USB cable (1.5 m) to connect camera to PC
Batteries (2x AAA)
Camera stand
Clamp stand (for Notebook)
Hand strap
Multi language quick installation manual
CD-ROM with software, drivers and multi language user's manual
System requirements

Pentium 166 MHz MMX CPU
USB port
32 MB of system memory
50 MB free HDD space
4 speed CD-ROM drive
Windows 98, 2000 or ME
Internet connection (for webcam function)

Kilde http://www.pchonline.dk/katalog/produkter/default.asp/katId=167/id=1330/text=Trust_SpyC@m_300_Voice.html

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 10 point
Dato : 11-04-03 16:21

hej uffe29 (håber det er starvet rigtigt )
ja ,der var (som clan siger ) et kabel med til det.hvis ikke du har det kan du slet
ikke bruge det,så håber at
***********************kandu.dk*************************
sender det til dig,mon ikke..
jeg har taget nogle foto af det kable her....
http://dk.msnusers.com/trustfoto/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-04-03 18:02

Jeg har skrevet til dem, så må vi se hvad der sker

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-05-03 20:15

Jeg venter stadig på et kabel fra fabrikanten....men lukker lige her

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 02-07-03 14:35

Tak for svarene....
Jeg fik det omsider

Kommentar
Fra : xou

Dato : 02-07-03 15:29

ok,tog sin tid,men trods alt godt....