/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Den siger ba-bu midt i spillet
Fra : snerose
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 20-06-09 07:18

Vores Pc, som er ca 2 år, har lige været til reparation og har fået flere Ram (4 GB) samt nyt og bedre grafikkort. (Det er en Fujitsu Siemens)

Nu har vi lige fået installeret Sims 3 på den (downloadet), og hver gang der bliver spillet, arbejder blæserne enormt, kan man høre, og pludselig siger den "ba-buu, ba-buu" - sådan lyder det virkelig
, og så går hele systemet ned. Den lukker og slukker simpelthen, og man skal så starte forfra.

Hvad kan årsagen være? Jeg formoder, at blæserne blev renset, da den var til rep.

Det er drøn-irriterende, fordi man skal gemme spillet mange gange, for ellers mister man det hele.

Det sker sjovt nok ikke særlig tit, når der bliver spillet Sims 2, som fylder langt mere og som også er downloadet....

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 20-06-09 08:18

Sådan skal det lyde hver gang ambulancen rykker ud.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-06-09 09:02

Nix hugo-børge, ikke hver gang, de køre også mange gange ud, uden og sige disse lyde, hvis nu du er krepperet, for en uge siden, hvorfor skal de
så genere andre med deres lyde, for så betyder det vel ikke noget, med en dag fra eller til for at samle dig op hugo-børge

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-06-09 09:25

Som du selv er inde på, så er det nok et varme problem, prøv at tage "låget/siden" af pc
så den bedre kan få luft.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-06-09 11:22

Citat
Jeg formoder, at blæserne blev renset, da den var til rep.

- og det har du selvfølgeligt tjekket, ik'?

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 20-06-09 12:31

Enig det er bestemt overhedning af processoren.

Nen nødlukker automatisk inden den brænder af- vær du glad for det.

Luk op og check at blæseren på processerkøleren kan køre.
Jeg har før oplevet en idiodreperatør, som trak en ledning så den blokerede blæseren.

Ledningen til blæseren kan også være revet ud af stikket.

Godkendelse af svar
Fra : snerose

Dato : 20-06-09 12:53

Tak for svaret transor . Det er jeg glad for. Ha' en fortsat god weekend!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-06-09 12:53

Det var så lidt