/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs i stykker, eller?
Fra : Scrub
Vist : 500 gange
168 point
Dato : 19-06-09 23:59

Hej
Jeg sidder med mine venner, og vi skal igang med at spille Age of Empires mod hinanden (multiplayer)
og det den gør er at tillade spiller 1 og spiller 2 i samme "game", men ikke s3 og s4 - men s3 og s4 kan samtidig lave et game, og spille det mod hinanden ..

så vi er på samme net, men stadigvæk kan vi ikke alle komme ind i hinandens "games" .. kun s1 vs s2 og s3 vs s4 ..
er routeren i stykker, eler "deler" internetforbindelsen sig bare i to .. hvis i forstår?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-06-09 06:11

Hvis i er i samme lokalnet bruger i ikke internettet.

Samme net betyder også bag samme router. Var det det du mente ?

Hvis i derimod har gang i to forskellige trådløse routere, vil kun de som er tilsluttet samme router kunne se hinanden i deres fælles lokalnet.

Det er dog muligt at indstille routerne, så den bliver gennemsigtig udefra for visse adresser, programmer og porte. Se i routerens manual.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-09 11:29

Har I alle original cden ?????????

Der følger nemlig KUN 1 multiplayer-konto med hver CD......

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 21-06-09 02:06

Citat
Trådløs i stykker,

jeg mente da ellers ikke der fandtes nogen form for reprations sæt,
til lyd bølge, ??? eller gør det, ??

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 25-06-09 02:01

Jamen vi er alle aunder samme router - hjemme hos en anden kan vi sagtens spille det sammen, men det er kun hos ham den ene ven det hele går i kage.
Og nej, man behøver ikke original cd refi .. vi har spillet i månedsvis uden :) - det virker fint!

Hvad kunne være galt? :(