/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Rengjort tastetur
Fra : Sandvad261
Vist : 528 gange
50 point
Dato : 19-06-09 22:50

Renlighed er en virkelig god ting, men jeg tror, at den i dette tilfælde er blevet lidt overdrevet, for mit tastetur virker ikke mere efter at jeg har tørt mit tastetur af, i måske en lidt for fugtig klud.
Er der mulighed for at redde det, eller skal jeg bare gå ned og købe et nyt ??

Hej

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-06-09 23:04

Hvis du kan skille det ad er det nemmere at tørre ud inden der sker varige skader.

Hvis man får vand, tjhe , kaffe i tstaturet, eller pisser idet, som du nok har gjort , er det næsten umuligt at tørre uden adskillelse.

Tastaturet tåler ligesom det meste andet elektronik rengøring med masser af vand, bare man tører det inden der kommer spænding på igen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-06-09 23:34

Køb dig et nyt tastatur, det er billigt og så har du et i reserve hvis det kommer til at virke igen.

Accepteret svar
Fra : snerose

Modtaget 50 point
Dato : 20-06-09 07:06

Ja, køb et nyt, men et godt råd: lad være med at være fedtet med beløbet, du vil give for et nyt. Købte selv et trådløst Logitec med mus til kun 250 kroner og sikken en gang L...!
Det har alt for høje taster, og er derfor ikke særlig følsomt, når man skal skrive, så der er større risiko for slåfejl.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 20-06-09 11:04

Tak for svaret snerose.
Jeg var jo ikke særlig overrasket over svaret, men du kom lige med et lille fif ekstra, det med selve tasterne, mit som jeg lige har været i Humac i Vejle og købe kostede 399 kr. og det var den gode gamle orginale udgave.

Så ha' det godt

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 20-06-09 12:10

Selv tak, Sandvad261 - og fortsat god weekend!